הדברה בבית אבות

הדברה בבית אבות / דיור מוגן

אנשים מבוגרים אשר שוהים בבית אבות ודיור מוגן זקוקים לבצע הדברה מקצועית ועם חברת הדברה שיודעת להתמודד עם הצרכים המיוחדים כאשר מבצעים הדברה לגיל השלישי. הדברה בבית אבות צריכה להיעשות בצורה יסודית תוך שמירה על בטיחות מאוד גבוהה ולא לפגוע בשגרת החיים של המבוגרים.

הדברה בדיור מוגן בדרך כלל נעשית בצורה מרוכזת עם הודעה מראש לכלל הדיירים בבניין ומנסים ליצר כמות דיירים שיוכלו לארח חברה אחד לשני כאשר יוצאים מהדירה לאחר הטיפול ואף להוזיל את העלויות ולעשות מחיר מסובסד.

תוכן עניינים:
הדברה לבתי אבות ודיור מוגן:

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

הדברה ירוקה משולבת לבית אבות

הדברה כנגד תיקנים ונמלים מתבצעת באמצעות חומרי הדברה מאושרים מהמשרד להגנת הסביבה בעלי רמת רעילות נמוכה מאוד לבני אדם ולמקומות רגישים כאלו מקבוצת פירתרואידים ובעלי חוזק ואפקטיביות לחרקים למשך שנה!

אנחנו רוצים להעניק לכם רמת בטיחות והתחשבות ברמה הגבוה ביותר, אין צורך להכנה מוקדמת של הדירה כלל ואין צורך להזיז רהיטים אנו נבצע הכל בשבילכם! ההדברה מתבצעת תוך כדי ריסוס מסביב לכל קירות הבית, לאחר הטיפול יש לאוורר את הדירה על ידי פתיחת החלונות ולא לשטוף את הקצפה למשך יומיים.

כמובן שההדברה איננה משאירה ריח או סימנים כלל ואינה מסכנת את הדיירים.

הדברה לבתי אבות ודיור מוגן ⭐⭐⭐⭐

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברה בבתי אבות ודיור מוגן תמונות

הדברת תיקן גרמני בבית אבות

תיקן הגרמני הינו חרק שמתפתח במהירות רבה במיוחד בבתי אבות כאשר קונים מוצר מסוים או מקבלים אספקת מזון והתיקן נושא על גבו תיק ביצים שמדביק במהירות את כל הדירה ואף את הדירות הסובבות אותה.

הטיפול לתיקן גרמני מתבצע באמצעות פורמולציה ג'ל שאיננה מסכנת כלל את דיירי הבית, אין צורך לבצע הכנה מוקדמת ואין צורך לצאת מהדירה. (ראו גם: הדברת תיקן גרמני).

הדברת פשפש המיטה בבית אבות

פשפש המיטה הינו חרק קטן בגודל 2-8 מ"מ שפעיל לילה, מוצץ דם ואיננו מעביר מחלות אך גורם לעקיצות רבות וסימנים גדולים כאשר קמים בבוקר. פשפש המיטה מתפשט במהירות בבתי אבות מחדר לחדר דרך התשתיות של החשמל והתקשורת. הדברת פשפש המיטה הינה הדברה קשה גם למדביר וגם למבוגרים בשל ההכנה המוקדמת שצריך לבצע.

המדביר צריך לבצע קיטור ב 160 מעלות לצורך קטילת הבוגרים והביצים במיטה ובמזרון ולאחר מכן לבצע הדברה מקיפה בכל החדרים. אנו ממליצים מייד לחייג אלינו לקבלת ייעוץ כאשר יש חשד לפשפש המיטה כדי להיפטר מהפשפש בצורה מהירה לפני שמתחיל להתפשט.

הדברה לדיור מוגן

כאשר אנו מבצעים הדברה בדיור מוגן אנו לפני ביצוע ההדברה נוודא שכלל הדיירים מודעים להדברה שמתבצעת כמה ימים לפני כן שיוכלו להערך ולא לשהות במסדרונות בזמן הריסוס. על המדביר לשלוח תמונה של רישיון ההדברה בתוקף והאישור לבצע הדברה בדיור מוגן (המדביר חייב היתר הדברה בשטחים ומבני גדולים ולא מדביר דירות רגיל).

מדביר חייב להיות מקצועי ובעל ניסיון הדברה במקומות רגישים אלו, ההדברה בבניין הדיור המוגן תתבצע בכל המסדרונות וכל המעטפת החיצונית של הבניין ובורות הביוב , כך למעשה הבניין יהיה מוגן מהתקפת תיקנים או נמלים בחודשי הקיץ והאביב ולמשך כל השנה!

לאחר ההדברה המדביר יתלה שלט אזהרה בכל קומה עם מספרו האישי, מספר הרישיון וסוג החומר שאיתו עבר.

אנו חברת אילנית הדברות ביצענו המון בתי אבות מכל רחבי הארץ עם כל האוכלוסיות כגון:

  • בניין קח-תן בת ים
  • בניין העולים מברית המועצות – פתח תקווה ובת ים  
  • עד 120 , ראשל"צ 
  • בניין דיור מוגן ממשלתי – תל אביב יד אליהו 
 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברה לעסקים :

הדברה למשרדים

הדברה למסעדות ולעסקי מזון

הדברה למפעלים

הדברה בגני ילדים

הדברה למאפיות