לוכד עכברים ברמת גן

לוכד עכברים וחולדות ברמת גן

לכידת חולדות ועכברים ברמת גן עם חברה מקצועית!  

לוכד עכברים ( וחולדות ) ברמת גן שזמין 24 שעות ביממה!

העכברים והחולדות מצויות בעיר רמת גן כמה שנים רבות אך לאחר תחילת הבניה של הרכבת הקלה ברחבי העיר ישנם המון חולדות שרצות כמעט בכל רחוב ובכל דירה , בין אם אתם גרים בביאליק או באזור הבורסה או אפילו בשיכון הצנחנים בכל מקום אפשר לפגוש חולדה ברמת גן , מדוע דווקא ברמת גן יש הרבה חולדות ועכברים ? איך אפשר להיפטר מהם ? וכמה עולה לוכד עכברים מקצועי שיבוא להציל אתכם ? מיד נענה לכם על כל השאלות .. 

✅ לוכד עכברים וחולדות שזמין תוך 30 דקות !
✅ לכידת חולדות ועכברים בצורה מקצועית 100% הצלחה ! 
✅ לכידה בידיים או עם מלכודות מקצועיות !
זמינות 24 שעות ביממה !
הגעה תוך 30 דקות 
באישור המשרד להגנת הסביבה ! 
לוכד עכברים

מדוע יש הרבה חולדות ברמת גן ?

החולדות ברמת גן הפכו להיות מטרד אינטנסיבי לתושבים ובכל בניין היום תוכלו לראות מדבקות של מדבירים שביצעו הדברה נגד חולדות ועכברים , ובכל בניין יש דירה שניכנסה אליה ולדה בחודשים האחרונים ואנו כאן די להסביר : 

שינויי טמפרטורה – כאשר יש חילופי עונה מקיץ לחורף או להפך החולדות והעכברים מרגישים זאת ומחפשים מקומות נעימים כדי להיכנס אליהם 

גשם – כאשר יורד גשם כל המחילות מתמלאות במים והחולדות מחפשות להיכנס לדירות מאשר לטבוע 

רעידות ותנודות קרקע – כל קדיחה או נקישה בקרקע הופכת את האזור ללא נעים מבחינת החולדות ולדוגמא בניית הרכבת הקלה שהוציאה את כל החולדות מהמחילות הישר לבתים של התושבים .

הדברת מכרסמים

מה עושים כשניכנסת חולדה לדירה ברמת גן ?

תחילה עליכם להרגע ולא להבהיל את החולדה במידה וראיתם אותה , עליכם לנסות בשקט לזהות איך היא נכנסה ואיפה היא מסתתרת ומיד להרים טלפון ללוכד עכברים ברמת גן שיגיע וילכוד אותה בידיים במהירות , במידה וזיהיתם רק סימני גללים או כרסום עליכם להציב מלכודות מקצועיות עם חומרי משיכה שתוכלו לרכוש אצלינו . 
לוכד עכברים מקצועי יוכל לשים אצלכם מלכודות מקצועיות שכאשר החולדה תצא ממקום המסתור או תחזור לדירה היא תלכד במהירות . 

לוכד עכברים וחולדות ברמת גן מומלץ

כדי לבחור לוכד חולדות מומלץ ברמת גן עליכם תחילה להבין איתו בשיחת טלפון האם יש לו ידע מקצועי , מה הרקע שלו , האם הוא יודע להתמודד מול חולדות ועכברים , באילו שיטות הוא עובד וכמה שנים של ניסיון יש לו. 
אנו חברת אילנית הדברות פועלים כבר 3 דורות בלכידת חולדות ועכברים ברמת גן עם ניסיון של 30 שנה ונותנים מענה לכל בעיה בכל שעה גם בלכידת חולדות ועכברים , פינוי פגרים או הדברת מזיקים 24 שעות ביממה עם זמינות של 30 דק מרגע ההזמנה! 

לוכד חולדות ועכברים ברמת גן

תוך כמה זמן עכבר נתפס במלכודת?

המכרסמים ובעיקר החולדות ברמת גן הם דינאמיים ורצים ממקום למקום, החולדה המצוייה מאוד אוהבת להסתובב ולהיכנס לבתים ולצאת מהם במויחד בקומות הגבוהות ואם הגיע לוכד חולדות מקצועי והציב מלכודות ללכידה החולדה יכולה להילכד לאחר 10 דקות וגם לאחר שבוע זה מאוד תלוי איפה החולדה נמצאת באותו הרגע והאם היא בדירה או שהיא יצאה החוצה וחוזרת בשעות שקטות יותר בלילה. 
במרבית המקרים החולדה נתפסת באותו הלילה שהצבנו את המלכודות מהסיבה שאנו מציבים 4-5 מלכודות בדירה מקצועיות רגישות ועם חומרי משיכה חזקים.

מקרים אחרונים על לכידת חולדות ועכברים ברמת גן

לכידת חולדה בגן ילדים ברמת גן : 

הגענו ללקוחה בשם מרינה ברחוב הרוא"ה ברמת גן לגן ילדים גדול שנכנסה להם חולדה מחור קטן ליד המכונת כביסה ועשתה גללים על כל השיש במטבח וכירסמה שקית לחם , הגענו והצבנו 5 מלכודות ולכדנו את החולדה וחזרנו לאסוף אותה ביום למחרת בבוקר .

לכידת עכבר בדירת קרקע בשיכון הצנחנים : 

הגענו לבית קרקע שנכנסים ללקוח כבר המון שנים עכברים מהמון פתחים בבית , לאחר שהסברנו לו איזה חורים הוא צריך לסתום פיזרנו 7 מלכודות ולכדנו כבר באותו היום 3 עכברים שנכנסו באמצעות מלכודות קפיץ ודבק ולאחר מכן ביצענו הדברת עכברים מסביב לכל שטח הבית כדי לוודא שלא יגיעו עוד עכברים בעתיד .

לכידת חולדה בגג רעפים ברמת גן :

הגענו לדירה ברחוב ביאליק בקומה הרביעית והאחרונה אך עץ אורן ענקי נוגע בבניין ועכברים וחולדות שמטפסים על העץ ניכנסו לתוך הרעפים והדיירים שומעים כל הלילה את החולדות רצות , ביצענו עליה לגג ופיזרנו 10 מלכודות בסמוך לפעולה ביצענו פיזור רעלים בקרקע כדי למשוך את העכברים למטה כדי שלא ימותו בגג למעלה ולאחר 48 שעות עלינו שוב לגג ואספנו זוג חולדות מצויות והדיירים לאחר שבוע צלצל ובירך אותנו שהוא מצליח לישון בשקט סוף סוף

לכידת חולדות ברחוב הרצל בחנות נעליים : 

שלחנו לוכד חולדות ברמת גן מקצועי שהגיע לחנות נעליים ברחוב הרצל בשעה 7 בבוקר עם פתיחת החנות והתחיל לבצע סריקה למציאת החולדה ולפתע ראה סימני גללים יחסית טריים מאחורי הקרטונים , הלוכד באמצעות מוט טלסקופי וכפפות מיוחדות הצליח ללכוד את החולדה במהירות והלקוחה יכלה לפתוח את החנות לאחר כמה דקות בשקט ושלווה .

לוכד עכברים בביאליק רמת גן : 

ביאליק הינו הרחוב העמוס ביותר מבחינת העכברים והחולדות , המון אנשים מאכילים יונים בכיכר אורדיאה וזה מושך המון חולדות ועכברים שמגיעים בשעות החשיכה לאכול גם את שאריות האוכל שעל הרצפה , ביצענו לכידה בשעה מאוחרת בלילה בדירת קרקע בביאליק והסברנו ללקוח בדיוק מהם הפעולות שיש לנקוט כדי להימנע מעכבר בדירה פעם נוספת . 

לכידת חולדה בידיים ברחוב הרצל ברמת גן :

לוכד חולדות בידיים

מדוע החולדות מכרסמות חפצים?

חולדות ועכברים הם ממשפחת המכרסמים שדבר שמאפיין אותם הם השיניים החזקות שבעזרתם הם יכולות לחפור, לכרסם, ולהיכנס לבתים .. 
השיניים שלהם צומחות וגדלות כל הזמן מהסיבה ששורש השן שלהם פתוח וגדל כל החיים לעומת בני אדם שהשן גדלה עד שלב מסויים וזהו. 
כדי שלא יהיה חיכוך והם יחתכו מהשיניים הארוכות הם מכרסמות חפצים מפלסטיק, גבס, קרטון, אלומניום וכו' 

שיניים של חולדה

לכידת חולדות ועכברים ברמת גן לפי אזורים:

  • בורסה
  • כיכר אורדאה
  • רמת עמידר
  • רמת חן
  • שיכון הצנחנים
  • רמת יצחק
  • רמת אפעל
  • מרום נווה
  • הלל
  • הברושים
  • תל גנים
  • כפר אז"ר וכו'
לוכד עכברים

לכידת עכברים וחולדות ברמת גן מחיר:

המחיר לוכד עכברים או חולדות משתנה בהתאם לכמה גורמים שמשפיעים : 
מקצועיות וניסיון: לוכד מקצועי בעל ניסיון רב שנים יגבה ממכם מחיר מעט גבוה יותר כי הסיכויים שלו להצלחה וללכידה מהירה גבוהים יותר 
שעה: לוכד עכברים שזמין 24 שעות ותקראו לו בשעה מאוחרת בלילה לדוגמא 3 לפנות בוקר יגבה מחיר אחר מאשר 2 בצהריים 

יום: אי אפשר לדעת מתי יפתיע אתכם החולדה במטבח או עכבר בסלון ולכן קריאה בימי שישי-שבת וחגים יקרות יותר מימי חול 
המחיר הממוצע נע בין 350 ₪ – 850 ₪ תלוי ביום והשעה 

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים ברמת גן

את החולדה תוכלו לשחרר בעזרת שמן קנולה , תשפכו על החולדה ועל המלכודת הרבה שמן קנולה והחולדה כבר תצליח להשתחרר

תוכלו להרחיק אותם על ידי הזמנת מדביר מקצועי שיבצע הדברה נגד חולדות ועכברים מסביב לכל הבית שלכם או הבניין עם חומרים מאושרים ובכפוף להנחיות המשרד להגנת הסביבה . 

המחיר נע בין 350 ל850 ש"ח תלוי בשנות הניסיון , שעה  ויום 

לוכד עכברים וחולדות ברמת גן

עמודים נוספים בנושא לוכד עכברים ברמת גן :

הדברה והרחקת חולדות

הדברה ברמת גן

הדברת כל סוגי החרקים

הדברת עכברים