לוכד עכברים בראשון לציון

לוכד עכברים וחולדות בראשון לציון

לכידת עכברים וחולדות ע"י לוכד מקצועי בראשון לציון 

לוכד עכברים ( וחולדות ) בראשון לציון

עכברים הם חיות חמודות קטנות ומאוד מאוד חכמות שיכולות להיכנס כמעט לכל מקום על ידי חורים בקוטר של שקל מרווחים של סנטימטר וחצי וחלונות על ידי יכולת הקפיצה שלהם . העכברים מעבירי מחלות מעיים, סלמונלה, כאבי ראש ומחלות נוספות. אם יש לכם בבית ילדים קטנים הנושא יכול להיות רגיש אף יותר מחשש לנשיכה או העברת מחלות לילדיכם הקטן ולכן אם ראיתם משהו קטן וחמוד רץ אלכם במטבח, סימני כרסום מוזרים או אפילו סימני גללים הזמינו לוכד עכברים או לוכד חולדות שיגיע להציל אתכם ואת בני משפחתכם!

✅ הזמינו לוכד עכברים בראשון לציון החל מ-299 ₪ 
✅ לוכד מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה 
✅ לכידה בידיים או עם מלכודות מקצועיות !
זמינות 24 שעות ביממה !
הגעה תוך 30 דקות 

לוכד עכברים בראשון לציון ⭐⭐⭐⭐⭐

צוות הדברה

איך לוכד עכברים בראשון לציון עובד?

לוכד עכברים יגיע אליכם במהירות האפשרית ( בדרך כלל 30 דקות ) ויבצע סריקה ברחבי כל הדירה וינסה לאתר את העכבר או החולדה שנכנסה , במידה ויזהה אותה הוא מיד יקפוץ וילכוד אותה עם כפפות או מכשור מקצועי ללכידה יכניס אותה לכלוב נסיעה ייעודי וישחרר אותה בשדה פתוח הרחק מהאזור שנלכדה כדי שלא תחזור ..

הדברת מכרסמים

האם לוכד עכברים ולוכד חולדות בראשון לציון זה אותו מקצוע?

כעיקרון התשובה היא חיובית אך לא כל בעל מקצוע יכול ללכוד עכברים וחולדות באותה הצורה בראשון לציון, תחילה על לוכד עכברים להבין מול מי הוא מתמודד האם זה חולדה עכבר או סתם שממית, לאחר שהבין האם זה חולדת החוף או חולדה מצויה עליו לבנות תוכנית אסטרטגית ולהבין איפה היא יכולה להיות והיכן להציב מלכודות ללכידה או היכן לפזר את הרעלים נגדם.
במרבית המקרים בראשון לציון כאשר תפגשו מכרסם הוא יהיה חולדה מצויה שאוהבת לטפל ולהיכנס לאנשים הביתה דרך חלונות, לשהות ברוב היום בקרקע בשורשים של עצים ולעלות אליכם הביתה דרך העצים או כבלים וצינורות.

במידה ולוכד החולדות לא יצליח לתפוס את החולדה מה עושים?

במידה והזמנת לוכד חולדות בראשל"צ והוא לא הצליח לאתר את החולדה הוא יציב אצלכם מלכודות מקצועיות עם חומרי משיכה המורכבים מחומרים צמחיים או בשריים תלוי באופי החולדה וסביבת המחייה שלהם ויציב את המלכודות במקומות אסטרטגיים בבית ולאחר מכן יביא לכם מפה מדויקת איפה כל מלכודת נמצאת ובמרבית המקרים החולדה חוזרת לאחר כמה שעות ונתפסת במלכודות.

פינוי פגרים

האם יש הרבה עכברים וחולדות בראשון לציון?

נספר לכם על כמה מקרים שבהם לקוחות הזמינו אותנו ללכוד חולדה או עכבר בעיר וקיבלו שירות יוצא מן הכלל והלכו לישון בשקט לאחר מכן:

עכבר בגן ילדים בראשון לציון:

הגננת הגיעה בבוקר לגן וגילתה סימני כרסום באחת האריזות מזון וסימני גללים על השיש במטבח ונבהלה נורא, שלחנו את ליאור הלוכד חולדות מקצועי שלנו והוא הציב מלכודות מקצועיות עם חומרי משיכה ובלילה העכבר נתפס במלכודות והמדביר שלנו חזר לקחת את העכבר ואת המלכודות

חולדה בעסק (מכולת) בראשון לציון

לקראת סגירה בשעה 20:00 לקוח מצלצל אלינו ללכוד חולדה שנכנסה אליו בשכונת רביבים והוא מפחד לסגור את העסק, שלחנו את משה הלוכד עכברים וחולדות המקצועי שלנו שהגיע ולכד לו את החולדה בכפפות באותו הרגע.

חולדה בדירה בראשל"צ

הגענו לאחר 20 דקות לדירה בנאות אשלים בקומה הרביעית שנכנסה אליהם חולדה בשעה 12 בלילה בדרך החלון, קרעה את הרשת יתושים ונכנסה.
הגענו לדירה ביצענו סריקה וגילינו את סימני הגללים שלה והצבנו מלכודות מקצועיות ולכדנו אותה לאחר כמה דקות במלכודות כלוב ושיחררנו אותה סמוך ליער בן שמן.

עכברים בבית כנסת בשכונת הרקפות ראשל"צ –

בבית כנסת חדש בשכונת הרקפות שכמעט רוב השכונה שם בבנייה וכל הקרקע רועדת ברוב היום העכברים חיפשו מקום נחמד ושקט להיכנס אליו ומצאו בית כנסת ונכנסו דרך הצינורות המובילים לביוב והיו חוגגים על המטבח של כל יום עד שהגענו ביצעו לכידה ל2 עכברים קטנים ולאחר מכן ביצעו הדברת עכברים בכל השטח הסובב כדי למנוע מאחרים להגיע וסתמנו את החורים.

עכברים בגג רעפים בבית פרטי בשיכון המזרח – 

העכברים לאחר הגשמים הראשונים מחפשים מקום מסתור אחר והם מצאו שעליית הגג אצל הלקוחות שלנו הוא המקום הנוח ביותר , פיזרנו מלכודות בכל העליית גג וקופסאות האכלה עם רעלים מסביב לכל הבית על הקרקע כדי למשוך את העכברים למטה ושלא ימותו בגג . 
לאחר 3 ימים נתפסו 2 עכברי שדה צעירים ושאר האוכלוסייה נהרגה כניראה מהרעלים . 

לוכד עכברים בראשון לציון 24 שעות ביממה

רוב צוות העובדים שלנו גרים בראשון לציון ובית דגן כך שבמידה וניכנס אליכם חולדה או עכבר בלילה אנו נגיע אליכם תוך זמן קצר מאוד גם אם זה 2 בלילה, אנו עובדים בכוננות של 24 שעות ביממה ועונים במהירות לכל מפגע.
אם נכנס לכם עכבר הביתה אנו ממליצים לחייג אלינו לייעוץ ונכווין אתכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות ואיך להתנהל עד שלוכד החולדות יגיע אליכם לראשון לציון!

לוכד עכברים בתל אביב

מתי צריך להזמין לוכד חולדות בראשון לציון :

ישנם מקרים שמחייבים אתכם להזמין לכידת חולדה באותו הרגע שגיליתם על המפגע וזה בסיטואציות הבאות:

ילדים קטנים – המחלות והסכנות שחולדות ועכברים מעבירים מחייב אתכם כהורים אחראים להזמין לוכד עכברים מקצועי שיגיע ויסיים את הסיפור ותוכלו ללכת לישון בשקט עם ילדיכם בבית
בית עסק – אם נכנס לכם עכבר או חולדה לבית העסק הסיטואציה פוגעת בשיגרת העסק וכל תשומת הלב שלכם מופנת כלפי החולדה וזה פוגע כלכלית בעסק ויכול להבריח לקוחות
כרסומים – החולדות והעכברים מאוד אוהבים לכרסם דברים כי שורש השן שלהם פתוח והם חייבים לכרסם דברים כדי לשייף את השיניים ולכן כדי להימנע מנזקים הזמינו מיד לוכד עכברים

תמונה של גללים של חולדה מצויה בראשון לציון

לוכד עכברים בראשון לציון

איך בוחרים לוכד עכברים שמומלץ בראשון לציון?

היום לאחר תקופת הקורונה אנשים מחפשים דרכים יצירתיות להתפרנס וכל בעל מקצוע יכול להציג את עצמו כלוכד עכברים מומלץ ומקצועי אך כאשר אתם משלמים ללוכד עכברים אתם רוצים שיהיה את הבעל מקצוע הטוב ביותר שילכוד את החולדה או את העכבר בצורה המהירה ביותר ולא ימשוך את הזמן והימים כי כל יום שעובר הסיכוי ללכוד אותם הולך ופוחת.
לוכד עכברים מומלץ בראשון לציון תוכלו למצוא בחיפוש קטן בגוגל, באיזי או אפילו מדרג.
מיותר לציין שאנו מקום ראשון באיזי מקום ראשון בגוגל ביזנס, ובין המקומות הראשונים באתר מדרג כבר למעלה מ3 שנים!

איך לוכדים חולדה בבית?

כאשר נכנסת אליכם חולדה לדירה ויש לכם במקרה במחסן מלכודת אנו ניתן לכם טיפים איך אפשר ללכוד אותה לבד! 

תחילה חשוב שתשימו פתיון עם הרבה שומן כמו גבינה בשר נקניק דגים וכו'  אפשר להתמש גם בפירות וירקות ובמיוחד אבוקדו! 
שנית הציבו את המלכודות צמוד לקירות במקומות צרים התחומים בגבולות שהחולדה חייבת להיכנס למלכודות ולא לעקוף אותם, שימו קצת שמן על המלכודות עם הם היו במחסן זמן רב כדי לשחרר את עוצמת הקפיץ ושמרו על השקט בבית תנו לעכבר להיות בסביבה נוחה ולא רועשת והוא לאחר כמה דקות ילכד לבד, אם לא הצלחתם ללכוד את החולדה יומיים כניראה שכבר לא תצליחו כי היא הבינה את דרך העבודה שלהם ולמדה את הסכנה מהמלכודות ואנו ממליצים לקרוא ללוכד עכברים מקצועי שיגיע לטפל בנושא. 

איך לוכדים חולדה בראשון לציון

לוכד עכברים בראשל"צ מחיר מומלץ לצרכן:

המחיר ללכידת חולדה או עכבר משתנה בהתאם לשעת ההגעה שהלוכד יגיע אליכם, שיטת הפעולה בה ישתמש והמקצועיות שלו והניסיון בתחום. 
לוכד מקצועי שילכוד חולדה מהר יגבה יותר מלוכד חובבן שרק יגיע וישים לכם מלכודות דבק. 
כמו כן לוכד שיגיע אליכם בשעה 2 בלילה יהיה יקר בהרבה מאשר לוכד שיגיע אליכם בשעה 2 בצהריים. 
כאשר אתם בוחרים לוכד חולדות מקצועי בראשון לציון שימו לב על המקצועיות ולא על המחיר הזול כי לוכד זול עובד בצורה זולה עם מלכודות זולות. 

הדברה ולכידת חולדות

שירות לכידת חולדות ועכברים בשכונות העיר:

  • קרית גנים
  • כרמים
  • רמת אליהו
  • נאות שקמה
  • אברמוביץ'
  • רמבם
  • רביבים
  • רמז
  • פואבלו
  • שיכון המזרח
  • שכונת הרקפות
  • משולש ג'בוטינסקי
  • נווה ים
  • קרית ראשון
  • נווה דקלים
  • פרס נובל
  • נווה חוף
  • נווה הדרים
לוכד חולדות מקצועי