לוכד עכברים וחולדות בהרצליה

לוכד עכברים וחולדות בהרצליה

לכידת חולדות ועכברים בהרצליה עם לוכד מקצועי!  

לוכד עכברים וחולדות בהרצליה שזמין 24 שעות ביממה!

עכברי השדה הפכו בשנים האחרונות להיות מזיק משמעותי להרצליה ומגיעים כמעט לכל בית פרטי עסק או דירה, החולדות לעומתם מגיעים אף הם לכל מקום אפילו לקומות הגבוהות ביותר כמו בהרצליה הירוקה, אז מה עושים כשיש חולדה בבית? מתי צריך להזמין לוכד עכברים בהרצליה והאם אפשר להיפטר מחולדות לצמיתות? המשיכו איתנו וגלו את כל המידע על לכידת חולדות ועכברים בעיר »

✅ לוכד עכברים וחולדות בהרצליה שזמין תוך 30 דקות!
✅ לכידת חולדות ועכברים הרצליה בידיים או עם מלכודות
100% הצלחה!
 
זמינות 24 שעות ביממה !
הגעה תוך 30 דקות 
באישור המשרד להגנת הסביבה !

לוכד עכברים בהרצליה⭐⭐⭐⭐⭐

לוכד חולדות בידיים

לכידת עכברים וחולדות בהרצליה עם לוכד מקצועי ומוסמך

כיום ישנם מאות של בעלי עסקים עוד מהדור הקודם שמחפשים אלטרנטיבות עסקיות והופכים להיות בעלי מקצוע ללא הכשרה וידע בתחומים שאין להם מושג כמו לכידת חולדות בהרצליה.
נתקלנו המון פעמים באינסטלטור שהציע שירותי לכידת חולדות ואפילו מנעולנים .
לוכד עכברים וחולדות בהרצליה חייב להיות מדביר מקצועי בעל ניסיון, קור רוח, חדות ומכשור מקצועי ולא סתם בחור אמיץ שרודף אחרי חולדה עם מטאטא.

מה עושים כשיש חולדה או עכבר בדירה בהרצליה?

כאשר מדובר בחולדות ועכברים עליכם להבין שהם מקום 5 באינטליגנציה על פני כל החיות בעולם וחשוב להתייחס אליהם בכבוד ולהעריך את האויב העומד מולנו.
אם אתם גרים בדירה או בית פרטי עליכם תחילה כאשר אתם רואים את החולדה מהר מאוד לנסות לראות לאן היא ברחה או איפה היא מסתתרת ורק לאחר שהיא הפסיקה לרוץ ונכנסה למקום סגור ואין לה איך לברוח מהר רוצו קחו את הטלפון וחייגו אלינו 0548849445 ונישלח אליכם לוכד עכברים מקצועי בהרצליה שיגיע וילכוד את החולדה עם הידיים או עם מלכודות מקצועיות.

תיבת האכלה עם תקן מהמשרד להגנת הסביבה

האם תמיד צריך לוכד עכברים בהרצליה או שאפשר להסתדר לבד?

אנחנו מתעסקים עם מכרסם בגודל של עד 500 גרם ולא עם נמר של 500 קילו שרודף אחריכם ברחבי הג'ונגל באפריקה אך לא כל אחד יכול להתמודד עם חולדה בבית או עכבר.
בדרך כלל רוב הלקוחות שלנו מנסים 3-4 ימים ללכוד את החולדה ולא מצליחים כי אין להם את הידע הנדרש להבנת החשיבה של החולדה ואין להם מלכודות מקצועיות שילכדו אותה והיא תמיד מצליחה לברוח עם הפיתיון.
אתם צריכים לשים לב לעלות מול תועלת שמלכודות טובות יעלו לכם כ 250 ₪ ולוכד חולדות מקצועי שיגיע לפתור לכם את הבעיה בעלות של 300-400 ₪ ויתן לכם לאחר מכן חוות דעת מאיפה החולדה נכנסה ואיך אפשר להימנע מסיטואציה דומה בעתיד.

איך אפשר להרחיק חולדות לצמיתות?

הרצליה היא עיר שמאוד קרובה לים וזוהי הגורם העיקרי להגעת " חולדת החוף " אל התושבים באמצעות בורות הביוב ומערכות האינסטלציה השונות , מעבר לכך שיש את " החולדה המצויה " שנמצאת בכל עיר ומגיעה בעיקר לבתים על ידי טיפוס על עצים וצינורות ויש את " עכבר מצוי " שיכול להיכנס לחורים וסדקים בקיר בגודל מינימלי של כ 1.5 ס"מ .
אי אפשר לעצור את הטבע ולמנוע מהחולדות להגיע אליכם למשך כל החיים אך אפשר להילחם בטבע לזמן ממושך ולטפל אחת לכמה חודשים עם מדביר מוסמך שיבצע הדברת עכברים וחולדות מסביב לכל הבית שלכם או מסביב לכל הבניין ויחסל את כל החולדות שבאזור לא משנה כמה יש.
בנוסף יש לצלצל לעירייה שתבצע הדברה רוחבית בכל הרחוב שאתם גרים בו.

ספרו לנו על שירות לכידת חולדות ועכברים בהרצליה שביצעתם:

לכידת חולדה בקיוסק ברחוב סוקולוב הרצליה –  ביצענו לכידה בשעה 02:00 בלילה של חולדה שהסתתרה מאחורי מכונת הכביסה בדירה בת 3 חדרים , לאחר מכן ביצענו הדברה מקיפה נגד חולדות ועכברים בכל רחבי הבניין עלו הטיפול ללקוח הייתה כ 600 ₪ (תוספת שירות לילה).

לכידת עכברים בבית קרקע ברחוב יציאת אירופה בהרצליה – הגענו לבית יחסית ישן עם המון פתחים וסדקים בקירות חוץ שמאפשרים לעכברים להיכנס פנימה , ביצענו הצבת 8 מלכודות מסביב לכל הבית וחזרנו יום למחרת ואספנו 3 עכברים שנתפסו – עלות הטיפול ללקוחה כ 450 ₪.

לוכד עכברים 24 שעות בהרצליה ברחוב א.ד גורדון – לאחר שבוע שהלקוח מנסה ללכוד את החולדה שנכנסה לו לקומה 3 וללא הצלחה הגענו וביצענו פיזור מלכודות TRAX מקצועיות עם חומרי משיכה חזקים ולכדנו את החולדה לאחר שעה וחצי ולאחר מכן ביצענו הדברה לבניין נגד תיקנים ומכרסמים – עלות הטיפול ללקוח כ 400 ₪.

הדברת חולדות בגן ילדים ברחוב רבי עקיבא הרצליה – הגענו לגן הילדים לאחר שהגננת ראתה סימני גללים וכרסום בשקיות לחם שהושארו והגענו וביצענו פיזור של 4 תיבות האכלה ייעודיות עם תקן ואישור מהמשרד להגנת הסביבה המכילות רעל עם מנגנון בטיחות מר למניעת אכילה על ידי הילדים.
חיסלנו את כל החולדות והעכברים שהיו בסביבת הגן ילדים עלות הטיפול ללקוחה כ 500 ₪ כולל מע"מ.

לכידת חולדה בוילה ברחוב בן אליעזר הרצליה פיתוח – דיירי הבית מגיעים אחת לכמה חודשים וכאשר הגיעו הם שמו לב לסימני גללים בכל הקומה הראשונה לבית, חייגו אלינו והגענו תוך שעה לביצוע פיזור של מלכודות ורעלים מסביב לכל הבית את המלכודות הצבנו בתוך הבית והבטחנו לדיירים שקט עד לחופשה הבאה בישראל.

איך אפשר לדעת אם יש לי עוד עכברים בבית?

לאחר שלוכד עכברים בהרצליה הגיע ולכד אצלכם עכבר או חולדה בבית עליכם להבין שיכול להיות מצב שיש יותר מעכבר אחד בודד ויש צור להשאיר את המלכודות כמה לילות נוספים, מעבר לכך אנו ממליצים לבצע הדברת מכרסמים מסביב לכל הבניין או הבית הפרטי שלכם לצורך קטילת כל האוכלוסייה של המכרסמים וכדי לוודא שלא יכנסו לכם עוד הביתה.

 

מתי אפשר להזמין לוכד עכברים בהרצליה?

אנו פועלים 24 שעות ביממה להדברת כל סוגי החרקים, מכרסמים, שירות לכידה של נחשים, חולדות ועכברים.
אנחנו בכוננות מתמדת ופועלים בכל ימי השבוע עם צוות מיומן שישן עם עין אחת פקוחה וממתין לשיחת הטלפון שלכם ולהגיע להציל אתכם גם עם זה ב2 בלילה או ב9 בבוקר אנו נגיע אליכם לאחר 30 דקות מרגע ההזמנה!

לוכד עכברים בהרצליה

לכידת חולדות ועכברים הרצליה לפי אזורים:

אנו מעניקים שירותי הדברה בהרצליה בכל השכונות הבאים: 

  • הרצליה הצעירה
  • הרצליה פיתוח ואזור התעשייה
  • נוף ים ונווה עמל
  • נווה אמירים וישראל 
  •  יד התשעה
  • גני הרצליה
  • שיכון דרום
  • גורדון 
  • גבעת הפרחים 
  • רחוב סוקולוב הארוך 
  • גבעת הסופר 
  • הרצליה ב'
  • כפר שמריהו ועוד.
לוכד חולדות

למה לנו לבחור דווקא בכם לשירות לכידת עכברים בהרצליה 24 שעות ביממה?

הסיבה הראשונה והחשובה ביותר היא הניסיון שלנו של 30 שנה בשירות לכידת חולדות ונחשים, הדברת מזיקים באזור השרון והרצליה בפרט.
הסיבה השניה שלנו היא המקצועיות שלנו שאנו פועלים עם מיכשור חדשני ועם מלכודות אמריקאיות עם מנגנון רגיש וחומרי משיכה המבוססים דגנים ודגים שמושכים את המכרסמים למלכודות במהירות.
והסיבה השלישית היא היושר וההגינות שלנו כלפי הלקוחות, אנו בונים את החברה כבר 30 שנה ותמיד בגישה לתת מענה הוגן ללקוח ושהלקוח תמיד צודק גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה כספית.
אנו נעניק לכם שירות הוגן עם מחיר זול ובלי הפתעות!

צוות הדברה