להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברת טרמיטים ללא קידוח

כאשר מגלים טרמיטים בבית ישנם מספר פתרונות אפשריים של הדברה לטרמיטים ללא קידוח היא הפעולה הכי מבוקשת מהלקוחות שלנו, במאמר הבא אנחנו נסביר בדיוק מה ההבדלים בין הדברה לטרמיטים עם קידוח לעומת הדברה טרמיטים רגילה, איך מבצעים הדברה לטרמיטים בצורה רגילה ואיך עובדת מערכת נמסיס נגד טרמיטים.

ליאור מדביר מקצועי עונה על השאלות »

הדברת טרמיטים ללא קידוח

תוכן עניינים:
הדברת טרמיטים ללא קידוח

הדברה לטרמיטים עם מדביר מוסמך – הכירו את השיטות

כאשר תגלו את הטרמיטים בבית על פי מגוון סימנים שונים כמו התעופפות טרמיטים מכונפים בבית, תעלות חומות על הקירות, כנפיים מפוזרים בבית וכו'.

חשוב ביותר לצלצל מיד למדביר מוסמך עם ניסיון וידע שיוכל להכווין אתכם לפתרון האפקטיבי והמהיר ביותר עבורכם. מדבירים שונים עובדים בשיטות שונות ולרוב המדבירים יציעו לכם את אחת מהאפשרויות הבאות:

  • הדברה לטרמיטים ללא קידוח באמצעות ג'ל – המדביר מגיע עם מזרק מיוחד המכיל פתיון Fipronil  שהפועלות לוקחות את טיפות הג'ל לקן ומרעילות את הקן והמושבה.
  • הדברה לטרמיטים ללא קידוח באמצעות תיבות פיתיון נמסיס  – המדביר יציב בהיקף החיצוני של הבית תיבות ייעודיות בקרקע המכילו פיתיונות מורעלים בתוארית של גרגירים והטרמיטים יקחו את הגרגירים למושבה ויחסלו את המושבה, בנוסף לתיבות החיצוניות המדביר יציב גם תיבות עיליות בתוך המבנה על גבי הקיר בסמוך לתעלות בוץ.
  • הדברה לטרמיטים עם קידוח – המדביר יבצע קדיחות במעטפת הפנימית של הדירה צמוד לקירות חורים בקוטר 4 מ"מ ובאמצעות צינורית דקה יזריק חומר בלחץ לקרקע מתחת למרצפות ויצור מעטפת של חומר מסביב לכל הדירה כך הטרמיטים לא יוכלו לנוע וכאשר יגעו בחומר הם ימותו, בסיום הפעולה המדביר יבצע סתימה של חורים בצורה אסטטית בגוון תואם למרצפות או הפרקט.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת טרמיטים ללא קידוח בשיטת הפתיונות של נמסיס

המשרד להגנת הסביבה לפני שנתיים הביאו מומחה לטרמיטים מספרד שילמד את המדבירים הישראלים שיטות הדברה נוספות כנגד הטרמיטים. המשרד להגנת הסביבה הביאה שיטה חדשה של הטמנת פתיונות בקרקע ללא צורך בקדיחה במרצפות של הבית , שיטה שיעילה ועובדת אך מצריכה הגעות נוספות ותיעוד ממושך.

כל חברת הדברה שמעוניינת להתחיל לעבוד בשיטה החדשה מחוייבת לעבוד הסמכה מקצועית במשרדים של חברת רימי וללמוד איך להציב את המערכת בצורה מושלמת. כשמציבים את המערכת התת קרקעית מציבים אותה מחוץ לבית בכל המעטפת כל כמה מטרים, במקומות לא נגועים שמים שבבי עץ אוסטרלי לניטור ומשיכה ובמקומות החשודים שמים אכן שקית פתיון מורעל. בתוך המבנה מציבים מערכות עיליות על הקירות ובסמוך לתעלות בוץ של הפועלות כדי שיגיעו לתיבה יקחו את הפתיון המורעל וילכו ישירות למלכה.

לאחר 45 יום יש לבצע ניטור ובדיקה של התיבות ולבצע מילוי בהתאם לצורך או הזזה של התיבות. אין צורך לבצע קדיחות בקרקע, ההדברה בשיטה זאת מאוד אסתטית ונוחה אך יקרה יותר מהסיבה שיש צורך להגיע לניטור ובדיקה חוזרת לאחר 45 יום ולאחר מכן לאחר 60 יום.

הדברה לטרמיטים ללא קידוח באמצעות ג'ל

בשנים האחרונות מאזור 2016 יצאו מגוון ג'לים של חברות שונות כנגד טרמיטים, הג'ל פתיון מורעל דומה מאוד לג'לים של נמלים ומרבית החברות איחדו את התכשיר שיתאים גם לנמלים וגם לטרמיטים למרות שהם ממשפחות שונות לגמרי.

כל טרמיט אוהב ג'ל אחר לדוגמה טרמיטי עץ אוהבים את הג'ל של חברת רימי וטרמיט קרקע אוהב את הג'ל של חברת תפזול, אך את הידע המקצועי הזה אין לנו בעיה לשתף כי בתור אנשים פרטיים לא תוכלו לרכוש את הג'ל לבד ומדביר מקצועי שאין לו את הידע הנדרש לטרמיטים לא ידע ליישם אתה ג'ל בצורה טובה כדי שייתן אפקטיביות.

הדברה לטרמיטים ללא קידוח באמצעות ג'ל עושים רק כאשר רוצים לפתור את הבעיה במקום מסוים ספציפי לזמן מסוים או כאשר הנגיעות קלה. הג'ל איננו יעיל לטווח ארוך ולא פותר בעיות בנגיעות גבוה של כמה מוקדים בבית עם מושבה גדולה.

הדברה לטרמיטים עם קידוח – האם זה יעיל בשנת 2023?

עד שנת 2022 כלל המדבירים היו פועלים בצורה הישנה והטובה שנותנת תוצאות לטווח מאוד ארוך וזאת שיטת הקידוחים. נכון לא תמיד זה נעים לקדוח בדירות לפעמים חדשות מקבלן ולפעמים גם ישנות אך כאשר מזריקים חומר רב לקרקע החומר נשמר שם לעשרות שנים ומרבית החברות יעניקו לכם אחריות מלאה על הדברה לטרמיטים בקידוח בין שנה ל-5 שנים (אצלנו זה תמיד 5 שנים).

בשיטת הקידוחים יוצרים מעטפת של חומר פעיל מתחת לקרקע זה לא פוגע בבני אדם ואינו משפיע בריאותית .
ההדברה בשיטת הקידוחים שיטה מעולה אך לפעמים שמזמינים מדביר לא מקצועי יכולות להיגרר נזקים נוספים כמו פיצוץ צנרת מים או גז שבירת המרצפות וכו.

לסיכום: שיטת הקידוחים שיטה מעולה, מבטיחה פתרון ב 100% להמון שנים קדימה וזולה יותר.

איך אפשר לדעת אם צריך הדברה לטרמיטים ללא קידוח או עם?

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולבקש לשוחח איתי (ליאור מדביר מוסמך מ"ר 2650). אני יכווין אתכם בדיוק האם אתם צריכים לבצע הדברה עם קידוחים או ללא תוך הבנה של הסביבה שלכם , של מבנה הדירה או הבית הפרטי וכמובן בתור אקדמאי יועץ פיננסי וכלכלן לשעבר אשים דגש על הפן הכלכלי שיהיה מול התועלת ובהירות האפשרית תוך צמצום פגיעה במוצרי הבית.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת טרמיטים ללא קידוח ⭐⭐⭐⭐⭐

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

רישיון הדברה

מידע נוסף על טרמיטים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat