להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

שירותי הדברה בקרית ים

אילנית הדברות עוזרים לכם ליצור סביבה נקייה ממזיקים

מדביר מוסמך

קריית ים השוכנת בצפון היא לא רק מוקד מגורים ירוק לבני האדם אלא גם בית גידול מושלם לסוגים שונים של מזיקים. השילוב של תנאי מזג אוויר נוחים, שפע צמחייה ונוכחות האדם הופכים את קריית ים לבית גידול אידיאלי למזיקים המחפשים מחסה, מזון ומקומות רבייה.

אנו באילנית הדברות מבינים ומכירים את האתגרים הייחודיים העומדים בפני תושבים ועסקים בקרית ים. צוות המדבירים המיומנים שלנו מחויב לספק פתרונות הדברה יעילים ואמינים המותאמים לצרכים הספציפיים של לקוחותינו. עם שנים של ניסיון ומומחיות בתחום, אנו מציעים שירותי הדברה מקיפים על מנת להבטיח סביבה נקייה ממזיקים ללקוחותינו.

תוכן עניינים:
הדברה בקרית ים​

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

מחויבים לבטיחות ומקצועיות 24/7

אנו באילנית הדברות שמים בראש סדר העדיפויות את בטיחותם ורווחתם של לקוחותינו ובני משפחותיהם. לכן אנו עובדים אך ורק עם מדבירים בעלי תעודת הסמכה, רישיון בתוקף ולאחר שעברו אצלינו הכשרה קפדנית על מנת להבטיח עמידה בתקני בטיחות ובתקנות הארציות. המחויבות שלנו למקצועיות והקפדה על שיטות עבודה המומלצות והמובילות בתעשייה מייחדת אותנו כמובילים בשירותי ההדברה בקרית ים.

הדברה של יתוש העש באופן אפקטיבי וחסכוני בקרית ים

יתושי העש למרות שנראים קטנים ובלתי מזיקים יכולים להפוך למטרד אמיתי במקומות מגורים ומקומות ציבוריים, במיוחד באזורים עם הצטברות של לחות וחומרים אורגניים.  גם בקריית ים נגיעות יתושי העש אינן נדירות ויתרה מזה, ניתן למצוא אותם בבתים רבים. אנו באילנית הדברות מציעים פתרונות יעילים וחסכוניים להדברת יתוש העש בקרית ים. באמצעות הדברת יתוש עש בריסוס וטכניקות מתקדמות לפתרון הבעיה מהשורש בשיטות ידידותיות לסביבה, אנו נחשבים לאוטוריטה בתחום ההדברה בקרית ים.

עלות הדברת יתוש העש בקרית ים 350₪

הדברה למוסדות
מדביר בקרית ים

הדברה ירוקה נגד נגיעות דג כסף

אילנית הדברות הינה השותף האמין שלכם בכל הנוגע לפתרונות הדברה מדויקים, יעילים ומהירים. החל מעש וזבובים ועד נמלים ועכבישים, הצוות המקצועי שלנו מציע שירותי הדברה המותאמים לצרכים הייחודיים של לקוחותינו. עם מחויבות לבטיחות, מקצועיות ושביעות רצון הלקוחות, אילנית הדברות היא הבחירה הטובה והנכונה שלכם להספקת פתרונות הדברה יעילה בקריית ים ומחוצה לה. אנחנו פועלים בצפון הארץ כבר משנת 1992 עם צוות מדבירים מוסמכים עם רישיון בתוקף!
 צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על השירותים שלנו ולהשיב את הבית והעסק לידכם!  

דג הכסף, חרקים קטנים בעלי גוף כסוף ותנועות מהירות, עלולים להתרבות במהירות בבתים ובחללי מסחר לחים, ולהוות מטרד ולגרום לנזק ממשי לסחורה וחפצים שונים בבית . אנו באילנית הדברות מתמחים בשיטות הדברה ירוקה נגד דג הכסף בקרית ים. על ידי שימוש בחומרים שאינם רעילים לבני האדם המספקים הדברה אפקטיבית למשך שנה שלמה ואף ליותר מזה. בשיטת ההדברה קפדנית שלנו אנו דואגים לפזר את חומר ההדברה בצורה יסודית גם בין החריצים הקטנים ביותר כדי להבטיח חיסול מוחלט של אוכלוסיית דגי הכסף בביתכם.

עלות הדברת דג הכסף בקרית ים 350-450₪

דג הכסף

הדברת רימות וזבובים – שומרים על הבית שלכם נקי

רימות וזבובים מוצאים הזדמנויות לשגשוג כמעט בכל , מה שהופך את קרית ים לשטח גידול אידיאלי למזיקים המציקים הללו. אילנית הדברות מציעה פתרונות יעילים ומקיפים להרחקה והדברה של  רימות וזבובים ברחבי קרית ים. באמצעות אבחון נכון וטיפול הדברה ממוקד אנו מסלקים את הרימות קיימות ומיישמים אסטרטגיות מניעה כדי לשמור על הסביבה שלך נקייה מזבובים ורימות לארוך זמן.

עלות הדברת רימות בקרית ים 350₪

עלות הדברת זבובים בקרית ים  350-450₪

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת נמלים מסוגים שונים בקרית ים – תוצאות מעולות במחיר הגון

נמלים נחשבות למטרד נפוץ בקרית ים, כאשר מינים שונים חודרים לבתים, לגינות ולעסקים. אילנית הדברות מספקת פתרונות יעילים להדברת נמלים המותאמים למין הספציפי הפוקד את הנכס שלכם. מנמלי מורית ועד נמלת האש, אנו משתמשים בחומרי הדברה ייעודיים לטיפול ממוקד מול כל סוג נמלה בהתאמה למיגור מושבות נמלים ומניעת נגיעות עתידיות, תוך הבטחת שקט נפשי ללקוחותינו.
באמצעות ריסוס הבית , פיתיונות ג'ל או גרגירי גרנולר .. לכל נמלה ולכל בית יש שיטה שונה שמתאימה לו ..

עלות הדברת נמלים בקרית ים 250-600₪

חברת הדברה מומלצת נגד עכבישים

עכבישים הם לא תמיד אורחים רצויים בכל בית או עסק, וכאשר נוכחותם גורמת לפחד ואי נוחות בקרב הדיירים אנחנו נכנסים לתמונה. המדבירים מומחים של אילנית הדברות מצוידים בידע והניסון להתמודדות קלה עם נגיעות עכבישים מכל סוג בקרית ים. לאחר אבחון של סוג העכביש יגיע מדביר מטעם אילנית הדברות ויבצע הדברה בריסוס נגד עכבישים באופן יסודי. לאחר הדברת אוכלוסיות העכבישים בכנס, תיווצר סביבה בטוחה ונוחה עבורכם לחזור.
כמו כן לאחר ההדברה יש לצאת מהבית לשעה אחת בלבד ולאחר מכן התנהלות רגילה ללא סכנה לבני אדם או בעלי חיים אחרים .

עלות הדברת עכבישים בקרית ים 350₪

הדברת ג'וקים בריסוס - מיגור אוכלוסיית הג'וקים בקרית ים

ג'וקים מהווים סיכון בריאותי משמעותי לתושבים ולעסקים בקריית ים, וחלקם נושאים חיידקים ואלרגנים מזיקים העלולים לפגוע בהיגיינה, בבטיחות ובבריאות התושבים. אילנית הדברות מציעה פתרונות יסודיים להדברת תיקנים תוך שימוש בטכניקות ריסוס ממוקדות. הטיפולים שלנו חודרים עמוק לתוך חריצים ונקודות מסתור, מחסלים למעשה קיני תיקנים ומונעים את פלישתם מחדש.
הדברה של תיקן גרמני שונה מהדברה של תיקן אמריקאי ולכן אנחנו ממליצים לכם להתייעץ איתנו לפני הזמנת הדברה לתיקנים כדי שנאבחן קודם את סוג התיקן ואת שיטת הטיפול העדיפה לו ..

עלות הדברת תיקנים בקרית ים 250-600₪

הדברת עכברים יעילה - זיהוי וטיפול מהיר

נגיעות עכברים הן בעיה נפוצה באזור הצפון ובקרית ים בפרט, כאשר המכרסמים החמקמקים האלו מחפשים מחסה ומזון בנכסי מגורים החמים והמלאים במזון. אילנית הדברות מספקת שירותי הדברת עכברים יעילים במיוחד, תוך שימוש בשיטות לכידה ואסטרטגיות פיתיונות מיוחדים ומותאמים לחיסול אוכלוסיות עכברים. הצוות שלנו מזהה במהירות סימנים כגון גללים, סימני כרסום ורעשים חריגים, ומטפל במהירות בקני העכברים, ומחזיר את הבטיחות והניקיון לביתכם.
יש בטיפול של עכברים 2 אופציות לפיתרון – הדברה או לכידה
כמובן שמה שמשפיע הכי הרבה על המחיר הוא שעה ויום ההגעה , הזמנה של מדביר ביום חול במהלך היום שונה מהזמנה של לוכד ביום שבת בלילה ..

עלות הדברת עכברים וחולדות בקרית ים 400-700₪

עלות לכידת חולדות ועכברים בקרית ים  450-800₪

הדברת טרמיטים מתקדמת אפשר להגן על הנכס שלכם ללא קידוח!

טרמיטים מהוות איום חמור על תקינותם המבנית של נכסים, ומצריכים פתרונות טיפול מיידיים ויעילים. אילנית הדברות מציעה שיטות הדברה מתקדמות נגד טרמיטים בקרית ים המחסלות טרמיטים ללא צורך בקידוח פולשני. באמצעות טכנולוגיית נמסיס החדשנית אנו מחסלים מושבות טרמיטים ומספקים אמצעי מניעה כדי להגן על הרכוש שלכם מפני ניסיונות פלישה עתידיות.

כיצד פועלת מערכת נמסיס?

תהליך פעולת מערכת הנמסיס הוא שיטת הדברה ייחודית שפועלת באופן שונה מהשיטות המקובלות היום. השיטה מתבצעת על ידי ניטור, ניהול, וחיסול מושבות הטרמיטים. המערכת מיועדת לכך שהטרמיטים יימצאו ויישלחו לתחנות הנמסיס שיוצבו במקומות ייעודים. שם, הטרמיטים יועברו לתהליך חיסול באופן יעיל ומהיר, ללא צורך בקידוחים או פגיעה במבנה הבניין. בתוך המערכת קיימים פיתיונות מורעלים שהטרמיטים מקבלים ומחביאים בקן שלהם, מבטיחים כך שהחומר ישפיע על כל המושבה וישמיד אותה לגמרי.

כמו כן יש סיטואציות שאין אפשרות לבצע הדברה באמצעות נמסיס ולכן אנחנו נשתמש בשיטת הקידוחים המסורתית והיעילה , הקידוחים זעירים בקוטר 3-4 מ"מ ובדרך כלל מוסתרים מהעין ואנחנו סותמים את החורים כך שאין לכם מה לחשוש אסתטית .

עלות הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס ללא קידוח 1200-4000₪

עלות הדברת טרמיטים בקידוח בקרית ים 25-35₪ למטר

הדברת פשפש מיטה באופן יסודי ומהיר בקרית ים

פשפש המיטה יכול להתרבות ולהתפשט במהירות ולגרום אי נוחות ומצוקה לתושבים ולאורחים בקריית ים. אילנית הדברות מספקת שירותי הדברת פשפשי מיטה באופן יסודי, המכוונים לאוכלוסיות פשפש המיטה בכל שלבי התפתחותו. בזכות גישת הטיפול מקיפה וממוקדת של אילנית הדברות אנו מבטיחים שהבית או העסק שלכם יישארו נקיים מפשפש המיטה תולך כמה שעות בלבד, כך שתוכלו להיות רגועים וליהנות משקט נפשי בביתכם.
כבר באותו היום אפשר לישון בחדר , אנחנו מעניקים אחריות מלאה על כל הפעולות ההדברה .
במידה ולאחר 30 יום בעיית הפשפשים לא תיפטר אנחנו נחזור אליכם ללא עלות !

עלות הדברת פשפשי מיטה בקרית ים 600-1000 ₪ לחדר

הדברה יסודית, זמינות גבוהה

אילנית הדברות הינה השותף האמין שלכם בכל הנוגע לפתרונות הדברה מדויקים, יעילים ומהירים. החל מעש וזבובים ועד נמלים ועכבישים, הצוות המקצועי שלנו מציע שירותי הדברה המותאמים לצרכים הייחודיים של לקוחותינו. עם מחויבות לבטיחות, מקצועיות ושביעות רצון הלקוחות, אילנית הדברות היא הבחירה הטובה והנכונה שלכם להספקת פתרונות הדברה יעילה בקריית ים ומחוצה לה. אנחנו פועלים בצפון הארץ כבר משנת 1992 עם צוות מדבירים מוסמכים עם רישיון בתוקף!
 צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על השירותים שלנו ולהשיב את הבית והעסק לידכם!  

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

הדברה בקרית ים⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat