להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברה בקדימה צורן

שירותי הדברה מקצועיים בקדימה צורן – עם אחריות

קדימה צורן, מועצה מקומית תוססת הממוקמת דרומית מזרחית לנתניה ומצפון לכפר סבא שהוקמה ב 2003. קדימה צורן, ידועה בנופיה הציוריים ובקהילה רב גונית ומיוחדת, היא ביתם של מזיקים שונים שעלולים לפלוש לבתים ולעסקים בעיקר עקב ריבוי השטחים הפתוחים הרבים בשטח המועצה. אנו באילנית הדברות מציעים שירותי הדברה מקיפים נגד כל סוגי המזיקים, לתושבי קדימה צורן  ובכל חלקי הארץ, המבטיחים שכולם יוכלו ליהנות מסביבה נקייה ממזיקים במחיר שווה.

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
הדברה בקדימה צורן

הדברת צרעות - הסרת הקן צרעות? רק באופן מקצועי!

כשמדובר בהדברת צרעות בקדימה צורן, ההתמקדות העיקרית שלנו היא בחיסול הקן, שהוא המקום שבו מתגוררת המלכה. הקן הוא לב ליבה של מושבת הצרעות, ועל ידי השמדתו אנו משבשים את חייהם של כל האוכלוסייה. קודם המדבירים המומחים שלנו סורקים בקפידה את השטח כדי לאתר את הקן, שעלול להימצא אפילו במקומות נסתרים במיוחד כמו מזגנים, גזעי עץ או סדקים בקיר. לאחר מכן הם משתמשים בחומר אבקתי המכיל פרמטרין ( חומר שארתי ללא סכנה לבני אדם או בעלי חיים אחרים) לטיפול בקן, ומבטיחים שהצרעות יסולקו ביעילות. בנוסף, אנו משתמשים בצרעון- קצף מקצועי המיועד במיוחד להדברת צרעות, המספק פתרון יעיל לקנים עם גישה נוחה.

זכרו, ניסיון להסרת קן לבד יכול להסתיים בפציעה קשה ואף הגעה למיון. אל תתעסקו עם צרעות לבד פנו על אנשי מקצוע בעלי מומחיות בתחום.

מחיר הדברת צרעות בקדימה צורן 450-700₪ תלוי במורכבות הבעיה.

המלצה מלקוח בקדימה צורן שביצע הדברה לצרעות
המלצה מלקוח בקדימה צורן שביצע הדברה לצרעות

הדברת נמלת אש בקדימה צורן באופן מהיר ומקצועי

נמלים אש עלולות להפוך להתרבות במהירות עם לא מטפלים בהן בזמן, במיוחד באזורים חיצוניים כמו גינות ציבוריות , חצרות בתים ועוד. אילנית הדברות מתמחים בהדברת נמלי האש באופן יסודי ומהיר פותרים את הבעיה מהשורש תוך שימו בחומרי הדברה ייעודים שהמכוונים ספציפית לטיפול בנמלת האש.
ההדברה מתבצעת גם בריסוס וגם על ידי פיזור גרגירים מיוחדים שהפועלות לוקחות למלכה ומרעילים ת כל הקן .
ההדברה מתבצעת על ידי מדביר מקצועי בעל הסמכה ורישיון.
שימו לב אם הינכם רואים נמלה קטנה ואדומה מטיילת לכם בבית כנראה שאכן מדובר בנמלת האש וכדי להתקשר עלינו שנגיע לטפל במקרה בהקדם.

הדברת נמלי אש בקדימה צורן החל 350₪ תלוי בגודל הבית או החצר 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברה ירוקה – חומרי הדברה תוצרת כחול לבן באישור המשרד להגנת הסביבה

אנו באילנית הדברות מבינים את החשיבות של פתרונות הדברה ידידותיים יותר לסביבה, לאדם ובעלי החיים. לכן אנו כבר שנים מציעים למגוון לקוחותינו אפשרויות הדברה ירוקה נגד מזיקים נפוצים כמו ג'וקים ונמלים. חומרי ההדברה הירוקה בהם אנו משתמשים עברו אישור קפדני של המשרד  להגנת הסביבה, והינם חומרים שלא משאירים ריח או סימני לוואי.
כאשר אתם מבצעים הדברה ירוקה נגד ג'וקים ונמלים תתבקשו לצאת רק לזמן קצר של כשעה לאחר הריסוס ולא כמו בהדברה בריסוס כימי "קלאסי" עם זרחנים אורגניים שתאלצו לצאת מביתכם ליום שלם או אף יותר.
חשוב שתדעו שכיום קיימים מגוון סוגי הדברה ירוקה נגד מזיקים רבים ושונים, ועלות ההדברה הירוקה אינה נבדלת כמעט מעלות הדברה כימית "קלאסית".
הדברה ירוקה מתבצעת על ידי פירתרואידים שהם חומרים ידידותיים לבני אדם ובעלי חיים ונותנות תוצאות טובות יותר לריסוס לבית או לעסקים .  

מחיר הדברה ירוקה נגד ג'וקים ונמלים

דירת סטודיו – 250 ש"ח
דירת 2 חדרים – 300 ש"ח
דירת 3 חדרים – 330 ש"ח
דירת 4 חדרים – 350 ש"ח
דירת 5 חדרים – 380-400 ש"ח
דירת 6 חדרים – 450-500 ש"ח
בית פרטי בין 400-700₪ תלוי בגודל

המחירים עלולים להשתנות בהתאם לגודל במ"ר / חצר/מרפסת/ביובים

 

הדברת טרמיטים בקדימה צורן

הטרמיטים מהווים איום משמעותי על כל סוגי הבתים ובתי העסק, וגורמים נזק רב למבני ומוצרי עץ שונים. אנו באילנית הדברות נוקטים בשיטות שונות על מנת להבטיח הדברת טרמיטים אפקטיבית שתרחיק את המזיקים ההרסניים האלו מהנכסים היקרים של קדימה צורן. להלן כמה מהטכניקות הנפוצות ביותר להדברת טרמיטים שאנו משתמשים בהן:

  1. טיפול בטרמיטים במערכת נמסיס

טיפול בטרמיטים הכולל הצבת תחנות פיתיון המכילות פיתיון רעיל המכיל מעכב כיטין. חומר זה מונע מהטרמיטים להשיל את השלד החיצוני שלהם ולצמוח, מה שמוביל בסופו של דבר למותם. הטרמיטים נושאים את הפיתיון בחזרה אל המושבה שלהם, ומשמידים אותה למעשה מבפנים. בנוסף, המערכת כוללת מערכת ניטור עם עצים מיוחדים המאפשרים לנו לזהות פעילות טרמיטים באזור ולעקוב אחר נוכחותם לאחר הטיפול. שיטה זו יעילה ביותר ואידאלית להדברת טרמיטים בקדימה צורן ללא צורך בקידוח.

  1. חומרי הדברה בהזרקה לקרקע – שיטת הקידוחים

להגנת מקיפה נגד טרמיטים אנו מציעים הדברה בשיטת הקידוח. בעיקרון זה כרוך בהזרקת קוטל טרמיטים נוזלי לאדמה מסביב לבית הלקוח ומתחת למרצפות. המחסום הרעיל שנוצר על ידי קוטל הטרמיטים הורג ביעילות טרמיטים גם בעומק האדמה, ומונע מטרמיטים חדשים להתיישב במקומם לאורך זמן. שיטה זו מעניקה הגנה ארוכת טווח מפני טרמיטים ומבטיחה את המשך הבטיחות והשלמות של ביתכם בקדימה צורן.

אנו באילנית הדברות מבינים את החשיבות של הדברת טרמיטים יעילה ומקצועית כדי להגן על הרכוש ולמנוע נזקים רחבי היקף לביתכם. לא משנה באיזה שיטת הדברה תבחרו, צוות המומחים שלנו כאן כדי לספק לכם את השירות המקצועי ביותר עם אחריות על איכות העבודה. פנו אלינו עוד היום לקביעת בדיקת טרמיטים בביתכם!

מחיר הדברת טרמיטים בקדימה צורן החל 400₪ 
תלוי בשיטת הטיפול , פנו אלינו לייעוץ חינם לשיטת הטיפול המומלצת עבורכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברה טרמיטים נמסיס
טיפול טרמיטים בקדימה

הרחקת יונים והדברת כיני יונים

יונים לעיתים קרובות מדי נושאות אליהן כיני יונים. לכן לפני שנטפת בכיני היונים ישנה חשיבות להרחיק את היונים קודם כל מאזור הקינון שהן יצרו להם בביתכם. כחברת הדברה מובילה אנו מספקים שירותי הרחקת יונים ולאחר מכן מבצעים ניקיון של האזור והדברה בריסוס נגד כיני יונים על מנת לעצור את מעגל הרבייה שלהם. אנו מתמחים במגוון שיטות יעילות ובדוקות להרחקת היונים מהבית/ עסק /מוסד וכל המדבירים שלנו בעלי תעודות מקצוע תקניות ובתוקף כמובן.

מחיר הרחקת יונים החל 350₪

מחיר הדברת כיני יונים 350-800₪

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת כיני יונים / קרציונים
הדברה למוסדות

הדברת עקרבים בקדימה צורן

הדברת עקרבים בקדימה צורן דורשת גישה מותאמת אישית והתאמה לגודל וסוג הנגיעה. התמחור שלנו להדברת עקרבים מבוסס על גודל השטח ושיטת הטיפול שנבחרה, בין אם מדובר בסריקה ואיסוף ובין אם מדובר בריסוס רחב. המדבירים המוסמכים של אילנית הדברות נותנים ייעוץ ופתרונות מקצועיים לטיפול בעקרבים בשטח ביתכם ביעילות ויסודיות.
פנו אלינו להצעת מחיר או זיהוי חינם בוואטאפ 

מחיר הדברת עקרבים בקדימה צורן החל 300₪

הדברת פשפש המיטה - טיפול יסודי בבעיה באופן מקצועי

פשפש המיטה יכול להיות ידוע לשמצה קשה למיגור, הדורש טיפול יסודי כדי לחסל אותם לחלוטין. שירותי הדברת פשפש המיטה שלנו כוללים מספר שלבים, כולל בדיקה, טיפול ומעקב כדי להבטיח הדברה מלאה.

כאשר אנו מתאמים עם לקוח פעולת הדברה נגד פשפשי המיטה, חשוב להבין כי שיתוף הפעולה שלו הוא חיוני להצלחת הטיפול. תהליך ההדברה משלב בין התכוננות מסודרת של החדר להשלמת הטיפול באופן יעיל ומהיר.

הכנת החדר:

הכנת החדר מהווה צעד חשוב לפני ביצוע ההדברה. במטרה להפחית את אוכלוסיית הפשפשים ולשמור על בטיחות, יש לערוך את החדר על פי ההנחיות הבאות:

– כביסה: יש לכבס את כל הבגדים בחדר בטמפרטורה של לפחות 60 מעלות צלזיוס ולאחר מכן לארוז בשקיות ואקום.

– הסרת פריטים: יש להסיר את כל הפריטים האישיים מהחדר ולארזם בכדי לאפשר גישה נוחה לכל רחבי החדר בעת ההדברה.

– בקרת טמפרטורה: יש לשים לב שטמפרטורת החדר יכולה להשפיע על הפעילות של הפשפשים. מדידות טמפרטורה מדויקות יכולות להיות שימושיות בתהליך ההדברה.

ביצוע ההדברה:

לאחר הכנת החדר, מתבצעת פעולת ההדברה בעזרת מדביר מקצועי מטעם אילנית הדברות ומכשירי קיטור מתקדמים ושואב תעשייתי חזק ומותאם לטיפול נגד פשפשי מיטה. הקיטור מתבצע בכל רחבי החדר, כולל בסיס המיטה, חריצים, ואפילו בתוך הארונות. חומרי ההדברה נבחרים עם דגש על תוצאות מהימנות ויעילות מרבית.

תעודת אחריות:
לאחר ההדברה, מקבל הלקוח תעודת אחריות מלאה שמבטיחה שההדברה תישאר פעילה עד להשלמת הטיפול. במקרה של חזרת הפשפשים או המשך התפשטותם, אנו מתחייבים לחזור ולבצע את הטיפול שוב בלא עלות נוספת.

הדברות נפוצות בקדימה צורן

הדברת רימות

הדברת רימות

הדברה ליתוש עש

הדברה ליתוש עש

הדברה לחיפושית הקמח

הדברה לחיפושית הקמח

הדברה לפסוקאים

הדברה לפסוקאים

פינוי פגר

פינוי פגר

אילנית הדברות – הפתרון שלכם להדברה מקצועית

אילנית הדברות הינה חברת הדברה בעלת וותק של מעל 30 שנה בשירותי הדברה מקצועיים, אדיבים ואמינים בקדימה צורן ומחוצה לה. צרו קשר עוד היום לקביעת פגישה עם צוות המדבירים המומחים שלנו ותקבלו הצעת מחיר המתאימה לכל כיס לפתרון בעיית המזיקים בביתכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
ובעל תואר B.A לכלכלה ומנהל עסקים
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

הדברה בקדימה צורן⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat