להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברה בכפר שמריהו

פתרונות הדברה מקצועיים הדברה בכפר שמריהו

כפר שמריהו, מועצה אזורית ירוקה באזור תל אביב, נחשבת למקום יוקרתי בעל שילוב מושלם של חיי עיר וטבע. שלל הצמחייה הירוקה המקיפה את הכבר, מסלולי הליכה הנעימים, הגינות המטופחות, יחד עם רמת החיים הגבוהה הופכת אותה לאחת מהישובים המבוקשים ביותר באזור. בזמן שהחיים נפגשים עם הטבע, זה רק הגיוני שהצורך בשירותי הדברה יגיע גם לכפר שמריהו.

אילנית הדברות, אחת חברות המובילות בארץ, מציעה פתרונות הדברה מקצועיים ויעילים לשלל בעיות המזיקים. חברת אילנות מתמחה בביצוע עבודות הדברה מקיפות בזמינות גדולה ופריסה ארצית בעזרת.

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
הדברה בכפר שמריהו

פעולות הדברה אחרונות בכפר שמריהו

ההדברה הירוקה בבית פרטי – הוזמנו לביצוע עבודת הדברה ירוקה נגד ג'וקים בבית גדול. עיקר החרקים התרכזו במחסן אחורי שחדרה עליו לחות מה שסיפק להם סביבת מחייה פנטסטית. נעשה שימוש בהדברה ירוקה בעלת רעילות נמוכה במיוחד לבני האדם ולסביבה וכשעה לאחר הריסוס כבר היה ניתן לגשת ולהשתמש במקום.  

עלות הדברה ירוקה נגד ג'וקים מתחילה ב250₪, הפרמטרים שקובעים את המחיר זה גודל הבית , מספר בורות הביוב . 

הדברת נמלים בגינה – כפי שקורה לרבים וטובים, לפעמים כאשר קונים דשא לגינה יכול להיות מצב שתביאו אתכם גם אורחים לא רצויים לגינה, כך קרה גם ללקוחות שלנו. הגענו מצוידים וביצענו הדברה בריסוס נגד נמלים ברחבי השטח, כולל קן הנמלים שלא היה קשה למצוא ופיזרנו גרנולר על מנת לוודא הדברה יסודית.

עלות הדברה נגד נמלים מתחילה ב250₪, הפרמטרים המשנים הם גודל הבית והחצר והאם זה נמלי אש או נמלים רגילות .

הדברת יתושים בגינה גדולה – כשמזג האוויר מתחמם כך היתושים חוזרים לחגוג, כך הגענו לבצעה הדברת יתוש הטיגריס אסייתי בגינה גדולה בבית פרטי שהדיירים פשוט לא יכלו לצאת לגינה מקוב עקיצות. לאחר ווידנו שכל מקומות הרבייה הפוטנציאלים של הטיגריס יובשו, ביצענו ריסוס יסודי בכל רחבי החצר ועל קירות המחסנים והנכס עם חומר סיפרן שמאוד אפקטיבי נגד היתושים אל לא רעיל לבני האדם. 

עלות הדברה של יתוש הטיגריס האסייתי נע בין 350-1000₪ תלוי בגודל החצר .

הדברת טרמיטים בכפר שמריהו

הטרמיטים הם האויבים של כל בית פרטי. החרקים האלו אולי קטנים אך יכולים לגרום נזק עצום ליסודות, מבנה הנכס ואפילו רהיטי העץ ברשותכם. באילנית הדברות, אנו מתמחים בהדברת טרמיטים בכפר שמריהו באמצעות שיטות מתקדמות ויעילות. ישנן שיטות ושונות להדברת טרמיטים בהתאמה לבחירת הלקוח:

הדברת טרמיטים בעזרת מערכת נמסיס

מערכת נמסיס נחשבת כאמצעי הדברה מתקדם ויעיל, היא כוללת הצבת תחנות פיתיון בעלות פיתיון רעיל. פיתיון זה מכיל מעכב כיטין המונע מהטרמיטים להשיל את השלד החיצוני שלהם ולצמוח, מה שמביא למותם. לאחר ההדברה, הטרמיטים נושאים את הפיתיון בחזרה אל מושבתם ומשמידים אותה מבפנים. בנוסף, המערכת כוללת מערכת ניטור המאפשרת לזהות פעילות טרמיטים באזור ולעקוב אחר נוכחותם לאחר הטיפול. שיטה זו יעילה ביותר ואידיאלית להדברת טרמיטים בכפר שמריהו ללא צורך בקידוח.

שיטת הקידוח הקלאסית

שיטת ההדברה קידוח כוללת בעיקרון הזרקת קוטל טרמיטים נוזלי לאדמה מסביב לבית הלקוח ומתחת למרצפות. המחסום הרעיל שנוצר על ידי קוטל הטרמיטים הורג ביעילות טרמיטים גם בעומק האדמה, ומונע מטרמיטים חדשים להתיישב במקומם לאורך זמן. שיטה זו מעניקה הגנה ארוכת טווח מפני טרמיטים ומבטיחה את המשך הבטיחות והשלמות של ביתכם בכפר שמריהו.

אנו באילנית הדברות מבינים את החשיבות של הדברת טרמיטים יעילה ומקצועית כדי להגן על הרכוש ולמנוע נזקים רחבי היקף לביתכם. לא משנה באיזה שיטת הדברה תבחרו, צוות המומחים שלנו כאן כדי לספק לכם את השירות המקצועי ביותר עם אחריות על איכות העבודה. פנו אלינו עוד היום לקביעת בדיקת טרמיטים בביתכם!

עלות הדברת טרמיטים בכפר שמריהו נעה בין 400-5000₪ תלוי בשיטת הפתרון וגודל האזור . 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת פשפשי מיטה בכפר שמריהו

פשפשי המיטה הם אחד המזיקים המעיקים הקיימים, הם נוטים להגיע לבתים כטרמפיסטים על מזוודות או בתוך כביסה כשחזורים מצימרים או בתי מלום נגועים. באילנית הדברות, אנו מתמחים בהדברת פשפשי מיטה בכפר שמריהו באמצעות שיטות מתקדמות ויעילות.

אך חשוב, לפני שנגיע לבצע הדברת פשפשי מיטה על הלקוח להכין את הבית לפי הרשימה שנשלח מבעוד מועד, שיתוף הפעולה של הלוקח חיוני להצלחת תהליך ההדברה באופן מהיר ויסודי.

טיפול בקיטור –  שיטת הקיטור יעילה במיוחד עקב השימוש בקיטור בחום גבוהה במיוחד הקוטל את פשפשי המיטה באופן מידי.

ריסוס יסודי – לאחר השלמת תהליך הקיטור נבצע ריסוס בחומר הדברה ייעודי על מנת להבטיח ששום פשפש לא יתחמק. נרסס היטב בכל החריצים, מאחורי רהיטים על הקירות והריצפה.

עלות הדברת פשפשי מיטה בכפר שמריהו נע בין 600-1000 ש"ח לחדר .

לכידת חולדות בכפר שמריהו

כאשר מתעוררת הצורך בהדברה נגד עכברים בכפר שמריהו, מדביר עכברים מקצועי של אילנית הדברות מגיע עד אליכם עם יכולת מקצועית ואחריות רבה.

תהליך ההדברה

אנחנו מבצעים את ההדברה בזהירות ובאחריות. חשוב לציין כי כל התהליך מתבצע באמצעות חומרי הדברה רעילים, ולכן השימוש בהם נעשה בצורה היעילה ביותר בחצר הבית בקופסאות מיוחדות על מנת להבטיח שלא יגרם נזק לבעלי חיים אחרים או בני אדם.

לאחר סיום הפעולה, המדביר מדביק מדבקות על מקומות הפעילות ומבצע כל הפעולות הדרושות כדי להגן על הסביבה מפני נזקים פוטנציאליים.

ההדברה נגד העכברים נערכת באופן יעיל ובטוח בכל פעם, מבוצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן. אנו מתחייבים לספק לכם את השירות הטוב ביותר ואחריות מלאה על העבודה שלנו.

עלות הדברת עכברים בכפר שמריהו מתחילה ב450₪ הפרמטרים המשנים הם גודל האזור ומורכבות הבעיה . 

חולדה צעירה
חולדה צעירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת נדלים

הדברת נדלים בכפר שמריהו מחייבת תוכנית מדויקת, בהתאם לגודל ולמבנה השטח. הצוות המקצועי שלנו מבצע ריסוס בחומר שארתי על בסיס ממס אורגני הנעשה בשיטת "שטיפה", הכוללת הרטבת כל השטח פנים וחוץ בחומר על מנת להבטיח מקסימום יעילות.

החומרים שאנו משתמשים בהדברה הם חלק מקבוצת הפרתרואידים, המכילים רעילות נמוכה לבני אדם ועומדים בתקני המשרד להגנת הסביבה.

לפני תחילת ההדברה, יש לוודא שאין בעלי חיים באזור המטופל. לאחר הדברה, יש לצאת מהנכס לזמן קתר של כשעתיים, ורק לאחר התייבשות החומר ניתן לחזור. בנוסף, שטיפת האזור תבוצע בהתאם להנחיות שתקבלו מהמדביר.

עלות הדברת נדלים בכפר שמריהו מתחילה ב 350 ₪ תלוי בגודל. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברות נפוצות בכפר שמריהו

הדברה לא רעילה

הדברה לא רעילה

הדברה ירוקה

הדברה ירוקה

הדברה אורגנית

הדברה אורגנית

הדברה ביולוגית

הדברה ביולוגית

הדברה לעשבים

הדברה לעשבים

הדברת נמלי אש

הדברת הקן של נמלת האש הוא הצעד החשוב והמכריע במאבק נגדן. על מנת להבטיח שההדברה תהיה יעילה ותמשיך לטווח הארוך, חשוב להבין את החשיבות של פעולה זו, ניתן להשתמש בפיתיונות כגון גרגרים או ג'ל שמפוזרים באזורים שבהם רואים נמלים. הפיתיונות נלקחים על ידי הנמלים לקן ומבצעים חיסול יעיל מבפנים ללא צורך בפעולה נוספת מצידנו.

ריסוס כללי על גבי השטח החיצוני אינו מספיק כאשר מדובר בנמלי אש, מכיוון שהריסוס לא חודר לעומק הקן. יש פעמים בהם נחזור ובנוסף להדברת נמלי האש בעזרת פיתיונות נבצע גם ריסוס נגד נמלים כדי להבטיח שלא יגיעו נמלים חדשות לכבוש את הקן הריק.

ניתן להשתמש בפיתיונות כגון גרגרים או ג'ל שמופזרים באזורים שבהם רואים נמלים. הפיתיונות מושאלים על ידי הנמלים לקן ומבצעים חיסול יעיל ללא צורך בפעולה נוספת מצידנו.

 עלות הדברת נמלי אש בכפר שמריהו מתחילה ב350₪ הכולל גם ריסוס וגם פיזור גרגירים , הפרמטר שישפיע על המחיר הוא גודל החצר והבית . 

הדברה לטרמיטים

אילנית הדברות - שירות מקצועי, אמין וזמין

באילנית הדברות, אנו מאמינים ביישום פתרונות ירוקים ומקצועיים נגד כל סוגי החרקים, ואנו מחויבים לאיכות, לשירות אדיב ואמין, ולספק פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח. צוות מדבירים מומחים ומקצועי עומד לרשותכם, עם אחריות מלאה על העבודה. לפרטים נוספים ולתיאום פגישה, אנא צרו קשר עם צוותנו באילנית הדברות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
ובעל תואר B.A לכלכלה ומנהל עסקים
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

הדברה בכפר שמריהו ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat