להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברה בכפר יונה

שירותי הדברת כל סוגי המזיקים בכפר יונה עם אילנית הדברות

כפר יונה, השוכנת בלב אזור השרון, נמצאת ממש  בין נתניה לעמק חפר. כפר יונה, עיר ציורית הידועה בנופיה וברמת החיים הגבוהה, מתמודדת, כמו כל עיר אחרת בישראל, עם אתגרים שונים הקשורים למזיקים כאלה ואחרים. אנו באילנית הדברות מבינים את החשיבות של שמירה על סביבה נקייה ממזיקים למען הבריאות והנפש, ולכן אנו מספקים שירותי ההדברה המקצועיים שלנו בכל רחבי הארץ ובמחירים משתלמים במיוחד!  צוות המדבירים שלנו כולם בעלי תעודת הדברה בתוקף וניסיון עצום בהדברת כל סוגי המזיקים בכפר יונה ומחוצה לה.

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
הדברה בכפר יונה​

מקרי ההדברה האחרונים שלנו בכפר יונה

באחת הקריאות שקיבלנו לאחרונה מכפר יונה, הצוות שלנו נתקל במקרה חמור של נגיעות עכברים בבניין מגורים בשיכון ב' באחד מרחובות העיר. עכברים נמשכים לשכונות מגורים בשל שפע של מקורות המזון ואפשרויות המחסה הרבות שהם יכולים להשיג כמו במקלטים וליד פחי אשפה לא מוטמנים. כדי לטפל בבעיה זו בצורה יעילה, המומחים שלנו ערכו תהליך הדברה נגד עכברים באופן יסודי ונרחב, הכולל פיתיונות מורעלים ( אל דאגה הפיתיונות לא נגישים לבני אדם או לבעלי החיים האחרים) ומלכודות ייעודיות ותוך התמקדות בשורש הבעיה תוך מתן הנחיות לגבי אמצעי מניעה להרחקת עכברים בעתיד.

מחיר הדברת עכברים בכפר יונה 450-600₪ תלוי בכמות הרעלים שאנחנו שמים

מקרה בולט נוסף עסק בפעולת הדברה ירוקה למניעת ג'וקים ונמלים בעסק מקומי. תוך שימוש בחומרי הדברה ייעודיים שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה וברעילות נמוכה מאוד לבני אדם, הצוות שלנו ביצעה עבודת הדברה יעילה ללא כל ריחות לוואי לא נעימים או סימנים גלויים, תוך עדיפות לבטיחות ולרווחתם של התושבים והצוות.

עלות הדברה ירוקה נגד נמלים וג'וקים בכפר יונה נע בין 250-600₪ תלוי בגודל הבית או העסק

הדברת טרמיטים מקיפה בכפר יונה

טרמיטים עלולים לגרום להרס רב בנכסי מגורים ומסחר אם לא מטפלים במהירות בבעיה. שירותי הדברת טרמיטים המקיפים שלנו בכפר יונה מציעים מגוון פתרונות לטיפול בבעיה ולשמירה על רכושכם מפני המזיקים הרסניים אלו. תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, אנו משתמשים בטכניקות מתקדמות לאיתור מושבות טרמיטים ולמיגורן ביעילות, בין האופציות הנפוצות יותר תוכלו למצוא:

 הדברה בקידוח והזרקת חומר ההדברה

כדי לספק הגנה ארוכת טווח מפני טרמיטים, יצירת מחסום תת קרקעי הינה חשובה ביותר. שיטה זו כוללת הזרקת חומר הדברה ייעודי חזק סביב הבית, הן חיצונית והן פנימית, מתחת לריצוף. המחסום הרעיל שנוצר פועל כגורם מרתיע, מונע מטרמיטים להגיע לביתכם ומחסל את כל המושבות הקיימות האופן מהיר.

עלות הדברת טרמיטים כפר יונה החל 20₪ למטר

מערכת נמסיס – שיטה חדשנית לניטור והדברת טרמיטים ללא קידוח

אחת השיטות היעילות ביותר להדברת טרמיטים. לאחרונה מערכת נמסיס הפכה ליותר ויותר פופולרית בארץ. המערכת שתוכננה במיוחד להרס מושבות הטרמיטים מפנים הינה שיטה ללא קידוח. הפתרון כולל הצבת תחנות פיתיון המכילות חומר רעיל המעכב את סינתזת הכיטין, מונע מהטרמיטים לגדול ובסופו של דבר מוביל למותם. בנוסף, מערכת נמסיס כוללת טכנולוגיית ניטור מתקדמת, המאפשרת לנו לעקוב אחר פעילות טרמיטים ולגלות את נוכחותם ואפילו לגלות את המין הפולש באזור המטופל לאחר ההתקנה.

עלות התקנת מערכת נמסיס בכפר יונה החל 1200₪

לפני שאתם נבהלים מהתהליך והמחיר פנו אלינו לייעוץ מקצועי לשיטה העדיפה עבורכם ולבדיקה אם בכלל יש לכם טרמיטים בבית ולא חרקים אחרים .. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת נדלים מקצועית

נדלים לא רק מאיימים במראה הייחודי שלהם אלא גם נשיכתם יכולה להיות כואבת במיוחד. עם אילנית הדברות תוכלו לסמוך על כך שביצוע הדברת נדלים מקצועית בביתכם תבוצע בדיוק ומומחיות המרבית. המדבירים המוסמכים שלנו משתמשים בהדברה בריסוס מיוחד נגד נדלים וההדברה תקפה על כל מרבה הרגליים ומיושמת בשיטת השטיפה להדברה מקיפה של נדלים גם בפנים הבית שלכם וגם בחצר והגינה.  

עלות הדברת נדלים או רב רגל שחור בכפר יונה החל 350₪ תלוי בגודל השטח!

הדברת צרעות – אל תגעו לבד!

קיני צרעות מהווים סיכון משמעותי לשלום הציבור, במיוחד באזור בתים ובנינים. בין אם אתם מתמודדים עם קן קטן בחצר האחורית שלכם או קן גדול יותר בשטח ציבורי הקרוב לבניין מגורים או מוסד עירוני, הצוות שלנו מתמחה במגוון שיטות הדברה נגד צרעות המותאמות לצרכים הספציפיים שלכם. מטכניקות הרחקה מסורתיות ועד חלופות ידידותיות לסביבה, אנו מבטיחים הדברה מהירה וסילוק קן הצרעות  באופן אפקטיבי תוך מתן עדיפות לבטיחות ושלום הציבור בכל שלב בתהליך.

חשוב לנו להתריע ולהזהיר ושצרעות הינן חרקים "עצבניים" וישנם זנים שיכולים לעקוץ מספר פעמים, לכן על מנת לשמור על ביטחונכם ובטחון ילדיכם אל תנסו להיפטר מהקן לבד! זה עלול להסתיים אפילו במיון!

עלות הדברת צרעות בכפר יונה נע בין 450-800 תלוי אם יש גישה לחיסול הקן או שהוא במקום לא נגיש כמו כן גם גודל הקן משפיע על המחיר . 

הדברת צרעות

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת פשפש המיטה

פשפש המיטה הוא מטרד נפוץ בבתי מגורים, בתי מלון, אכסניות וצימרים, הגורם לאי נוחות רבה. אנו באילנית הדברות מתמחים בהדברת פשפש המיטה כפר יונה, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ופתרונות יעילים ומוכחים כדי לקנות את ביתכם מהמזיקים מוצצי הדם הללו. הגישה המקיפה שלנו מתמקדת בפשפש המיטה בכל שלב במחזור החיים שלהם, מבטיחה הדברה מלאה ויסודית גם בסדקים ומקומות המסתור הכי קשים.

אנו משלבים קיטור בחום גבוהה להריגת פשפשי המיטה והביצים באופן מידי, שאיבת כל המשטחים הנגישים עם שואב תעשייתי חזק שנועד לשאוב גם את הפשפשים וגם את הביצים שלהם וכמובן ביצוע ריסוס מנע שיקטול גם את פשפשים שהצליחו לברוח משתי הפעולות הראשונות.

על כל העבודות שלנו אנו מספקים אחריות וכמובן שנחזור לביקור נוסף במידה ושסן הדברה אחד לא הספיק כדי להיפטר מפשפשי המיטה בביתכם.

עלות הדברת פשפשי מיטה בכפר יונה בין 500-1000 ש"ח לחדר בודד 

הדברה לפשפש המיטה

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

מרסס מוטורי להדברת עשבים

הדברת תהלוכת אורן – יותר חשובה ממה שחשבתם

עבור מוסדות ולקוחות פרטיים בכפר יונה, אנו מציעים שירותי הדברת זחל תהלוכן האורן באופן יסודי.

הנזקים שנגרמים על ידי תהלוכן האורן

תהלוכן האורן גורם לנזקים רבים, בעיקר לעצים ולאדמה. הזחלים גורמים לנזק כאשר הם אוכלים את מחטי האורן, מה שיכול להאט את תהליך הצמיחה שלו ולגרום להתייבשותו המלאה. השערות של הזחלים יכולות לגרום לגירוי ולאלרגיות כמו דלקות וצריבות בעור, דלקות עיניים, ודלקות בדרכי הנשימה. בנוסף, השערות עשויות להישאר ארסיות למשך זמן רב, מה שמסייע להם להימשך להרעיל סביבתם.

בכדי להגן על עצים ועל בעלי החיים, כמו גם על בני האדם, חשוב לפעול ביעילות נגד תהלוכן האורן. אנחנו באילנית הדברות אנו מתמחים בהדברה יעילה ומקצועית של תהלוכן האורן, ואנו מחויבים להציע פתרונות מותאמים אישית לצרכי הלקוח. צרו איתנו קשר כדי לקבל המלצות ושירותים מקצועיים ותמיד זמינים לכל שאלה ובקשה.

עלות הדברה נגד תהלוכן האורן החל 250₪ לעץ 

הדברת חולדות ועכברים בכפר יונה

חולדות ועכברים פוקדים את כפר יונה כבר שנים רבות , ממש לפני כמה שבועות ביצענו עבודה גדולה בכל הסביבה של הבריכה העירונית נגד חולדות ועכברים שפקדו את כל השכונה . 
בגלל השטחים הפתוחים והקרבה לים יש המון בעלי חיים באזור שצריך לטפל בהם..
ההדברה לחולדות ועכברים מתבצעת על ידי פיזור רעלים או מלכודות מסביב לכל הבית או העסק שלכם בצורה מבוקרת על ידי מדביר מוסמך ללא סכנה לבני אדם או בעלי חיים אחרים . 
מחיר הדברה לחולדות ועכברים נע בין 450-800₪ תלוי בגודל האזור 

כמו כן אנחנו מבצעים שירות לכידת חולדות ועכברים ונחשים 24/7 הגעה תוך 30 דקות מרגע ההזמנה ! 

הדברות נפוצות בכפר יונה

הדברה לחדקונית הדקל

הדברה לחדקונית הדקל

הדברה לנמלים

הדברה לנמלים

הדברה לחיפושית הקמח

הדברה לחיפושית הקמח

הדברה לחפרפרת

הדברה לחפרפרת

הדברה לעש בונה הנרתיק

הדברה לעש בונה הנרתיק

אל תסבלו ממזיקים בשקט - צרו קשר עוד היום עם אילנית הדברות

אם אתם מוצאים את עצמכם עומדים לבד במערכה מול מזיקים מכל סוג שהו בכפר יונה או בכל מקום אחר בארץ, אל תהססו לפנות לאילנית הדברות. אנו שמים מקצועיות, אדיבות ואמינות בחזית השירות שלנו, וצוות המדבירים המומחים שלנו מספק כל פעם מחדש תוצאות יעילות ומגוון פתרונות הדברה איכותיים המותאמים לצרכים הייחודיים שלכם. בין אם אתם מתמודדים עם עכברים, ג'וקים, טרמיטים, מרבה רגליים, צרעות, פשפשי מיטה או כל חרק או מזיק אחר, יש לנו את המומחיות והניסיון להתמודד עם הבעיה שלכם ביעילות. פנו אלינו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר משתלמת.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
ובעל תואר B.A לכלכלה ומנהל עסקים
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

הדברה בכפר יונה ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat