הדברה באשקלון | מדביר באשקלון

הדברה באשקלון

מדביר באשקלון מוסמך ומקצועי שיעניק לכם שקט ממזיקים

אשקלון היא עיר מתפתחת שבכל יום ויום רק הולכת ומתרחבת היום מונה כבר כמעט כ150,000 איש! אך גם המזיקים הגיעו אליה ותמיד יש צורך בהזמנת מדביר באשקלון שיבצע הדברה יסודית נגד החרקים בבית או בעסק .הדברת מזיקים באשקלון כבר לא צריכה להיות התעסקות ארוכה או מסורבלת אם היא מתבצעת עם חברת הדברה מקצועית ומוכרת באשקלון , אז איך מבצעים הדברה באשקלון ? מהם הדברים שחשוב להכיר ? והאם תמיד יש צורך במדביר? המשיכו איתנו ונענה על השאלות >>>

תוכן עניינים:
הדברה באשקלון

הדברה באשקלון
הדברה באשקלון

הדברה ירוקה באשקלון - הסוד מאחורי הצמד מילים

רבים מהלקוחות מתחילים את השיחה בדרישה להדברה ירוקה אך לא כולם בכלל יודעים מה המשמעות מאחורי הדברה ירוקה , למעשה הדברה ירוקה היא פעולת הדברה עם חומרים ירוקים ואכן ידידותיים יותר מחומרים אחרים בדרך כלל הדברה ירוקה היא ללא ריח וללא סימנים ותצטרכו לצאת מהדירה לשעה בלבד . 
הדברה ירוקה באשקלון בבית שיש בו בעלי חיים היא עדיין פעולת הדברה וחשוב לזכור שהכלבים מריחים פי 8 מבני אדם ולכן מאוד מסוכן יהיה להחזיר אותם לאחר שעה ולכן ההמלצה של המשרד להגנת הסביבה היא להוציא את ההולכים על הארבע לפחות ל8 שעות. 

הדברה לדירה באשקלון - איך זה מתבצע ?

הדברה לבית – השיטות הנפוצות לפעולות הדברה באשקלון :
ישנם כמה שיטות פעולה כנגד הדברת מזיקים , כמובן שלכל סוג מזיק יש את שיטות הטיפול הייעודיות לו .
לפני ביצוע הדברה לדירה אנו ממליצים להתייעץ איתנו על מהי השיטת טיפול הטובה ביותר עבורך .
לדוגמא כאשר אנו מבצעים הדברה במסעדה אנו נעדיף שימוש בפתיונות ג'ל ללא פגיעה במזון , בלקוחות או בשגרת העסק.
אך כאשר אנו מבצעים הדברה לדירת 3 חדרים אנו נעדיף שימוש בריסוס לבית עם חומר בעל LD50 נמוך ותוצרת ישראל עם תקן ישראלי ללא ריח ולאחר מכן יהיה צורך לצאת מהדירה לשעה בלבד אך זה יבטיח לכם בית נקי ממזיקים לאורך כל השנה ! 

ריסוס באשקלון עבור אילו מזיקים מומלץ ?

מומלץ לבצע ריסוס באשקלון נגד המזיקים שאתם מזהים בבית , יש המון לקוחות שחושבים שהדברה זה חומר קסם נגד כל סוגי המזיקים …
ההדברות באשקלון כיום הם ידידותיות וכל חרק יש לו את שיטת הטיפול הייעודית לו , לדוגמא ריסוס נגד נמלים באשקלון יתבצע על הרצפה וריסוס נגד עכבישים יתבצע על התקרה ולכן חשוב להבין תחילה איזה סוג מזיק יש לכם בבית שאתם רוצים לטפל בו .
ריסוס באשקלון יתבצע על ידי מדביר מוסמך עם רישיון הדברה שיציג לכם לפני תחילת העבודה וכמובן בחומרים מאושרים ללא ריח וללא סכנה לבני אדם או בעלי חיים בדירה .

✔️מדביר מומלץ באשקלון לריסוס הבית או העסק 
החל מ250 ש"ח עם אחריות מלאה !!! 
  ✔️ חומרים ירוקים מאושרים המשרד להגנת הסביבה ללא ריח וסימנים
אחריות מלאה בכתב על כל הדברה
לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות !
✔️זמינות 24 שעות ביממה 
הדברות נגד כל סוגי החרקים והמכרסמים ! 
✔️לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו : 
 

הדברה באשקלון ⭐⭐⭐⭐⭐

טיפול לחולדות ועכברים באשקלון - האפשרויות לטיפול :

הדברת חולדות ועכברים באשקלון

הדברת חולדות באשקלון מתבצעת עם רעלים מסוג רטרים פסטה המכילים ברודיפאקום נוגד קרישה האנטידוט שלו הוא ויטמין K , הרעלים מורכבים מ: דגנים , חומרי משיכה , מנגנון השהייה וחומר מר כמנגנון בטיחות .
את הרעלים אנחנו מציבים בדרך כלל בתיבות מבוקרות ומחוץ לבית כדי שהעכברים ימותו מחוץ לבית .
אין צורך לצאת מהדירה כלל וכל הפעולה מבוקרת ולא פוגעת בבני אדם או בע"ח אחרים , אתם בטח שואלים אם תזמינו הדברת עכברים באשקלון בטח תמצאו הרבה גופות מפוזרות בחצר …
אז ממש לא , למעשה העכברים מתים לרוב במחילות ובמקומות מסתור שלהם ולכן כמו שאתם לא רואים אותם חיים את בטח לא תראו אותם מתים ..
את הרעלים אנחנו מציבים בתוך תיבות האכלה ייעודיות עם תקן שמגנות על הרעלים מפני בעלי חיים אחרים כמו כלבים או חתולים ומפני תנאי החוץ כמו גשמים ושמש . 
מחיר הדברה לחולדות באשקלון נעה בין : 300₪-800₪ תלוי בגודל האזור . 

לוכד חולדות ועכברים באשקלון

אשקלון היא עיר מדהימה וסמוכה לים וזה אחת הבעיות המרכזיות כשמדברים על חולדות , למעשה בישראל יש 2 סוגים של חולדות . חולדות החוף אוהבות להיות בערים סמוכי ים ואוהבות לשהות בביובים שהווים בשבילהם HIGHWAY להגיע לכל אזור בעיר החל מברנע ג' ועד גבעת ציון .
הסוג חולדות השני באשקלון הם חולדות מצויות שאוהבות לשהות בגגות ועצים אך לרוב המחילות שלהם יהיו בקרקע .
לוכד חולדות באשקלון יגיע אליכם וילכוד את החולדות ממש בידיים , למעשה לא בדיוק עם הידיים אלה עם כפפות מקצועיות שיש לנו שמגינות עלינו מנשיכות .
ומה יקרה אם הלוכד לא יצליח ללכוד את החולדה ?

כמובן שלא נשאיר אתכם ככה , הלוכד יציב מלכודות מקצועיות עם חומרי משיכה שילכדו את כל החולדות והעכברים שנמצאים בדירה ואפילו גם נציב רעלים מחוץ לדירה אם יש צורך .
למעשה אנחנו מגיעים לפתור לכם את הבעיה ב100% !

תיבות האכלה לחולדות
תיבות האכלה לחולדות

הדברת טרמיטים באשקלון

הטרמיטים בישראל מאוד אוהבים להיות בערים סמוכים לים , הלחות הגבוה בעיר זה בדיוק התנאים האופטימליים בשבילהם להתקיים .
הטרמיטים לכאורה בונים את הקן מתחת למרצפות , בתוך עצים רקובים או מתים , טרמיטים במשקוף בקירות וכו'
הטרמיטים אוהבים לאכול את העץ שמכיל תאית ובונים את הקן באמצעות הרוק שלהם והחול שהם מוציאים מהקיר או מהרצפה .
הסימנים לטרמיטים באשקלון הם : תעלות בוץ , סימני כנפיים , חורים בעץ , טרמיטים חיים

ההדברה לטרמיטים באשקלון תתבצע על ידי קידוחים זעירים של 5 מ"מ מסביב לכל הדירה במרצפות במקומות אסטרטגיים וכמובן נשמור גם על אסטטיות .
לאחר מכן אנחנו סותמים את החורים בצורה מקצועית עם חומר אטימה בצבע מתאים לרצפה ומעניקים אחריות מלאה עד 5 שנים !

בנוסף לשיטת הקידוחים יצאה בשנים האחרונות שיטה חדשנית שמעט מאוד מדבירים בארץ יודעים או מוסמכים לעבוד איתה . 
בשיטה החדשה אנחנו מקבעים על מוקד הפעילות של הטרמיטים בתוך המבנה או בחוץ קופסא המכילה בתוכה גרגירי פיתיון שהפועלים לוקחים לקן ומרעילים את כל הקן תוך זמן קצר . 
מחיר הדברת טרמיטים ללא קידוח NEMSIS באשקלון בין 1200-4000₪

מחיר הדברת טרמיטים בקידוח באשקלון נע בין 20-35 ש"ח למטר 

הדברת פרעושים באשקלון

פרעושים באשקלון יכולים להגיע במגוון דרכים אליכם לדירה , הפרעושים יכולים להגיע אם אמא חתולה החליטה להמליט אצלכם במחסן או בחצר או אפילו אם יש לכם כלב שטייל בפארק ולאחר ששמתם לו קולר נגד פרעושים או תכשיר אחר נגדם הם ירדו ממנו ונשארו בבית .
הטיפול לפרעושים יתבצע עם חומר מסוג ברקת , חומר מעולה שמכיל גם IGR לקטילת הביצים .
את הריסוס לפרעושים באשקלון עושים על כל שטח הרצפה בשיטת שטיפה כי אי אפשר לדעת איפה נמצאים הפרעושים והביצים , אנחנו מעניקים אחריות מלאה עד פתרו והבעיה ללא תוספת תשלום על הגעה נוספת .
מחיר הדברת פרעושים באשקלון נעה בין : 300₪-700₪ תלוי בגודל האזור 

הדברת מזיקים באשקלון ידידותית לסביבה

ההמלצה שלנו אם אינכם יודעים עבור אילו מזיקים אתם רוצים לבצע הדברה באשקלון פנו אלינו לייעוץ , ההמלצה היא לבצע הדברה רק כאשר רואים בפועל חרקים בבית.
מצד שני יש אנשים שמאוד נרתעים מפגישה עם חרקים והיו מעדיפים להימנע מפגישה איתם ככל האפשר ולכן מומלץ לבצע הדברת מזיקים באשקלון אחת לשנה שתבטיח לכם שאם יגיע אליכם תיקן אמריקאי או כל סוג חרק אחר הוא יגע בחומר וימות .
אבל הדברה רגילה לג'וקים באשקלון יכולה להבטיח לכם שכל ג'וק שיכנס לדירה יגע בחומר וימות לאחר כמה דקות אבל היא לא יכולה להבטיח לכם שהם לא יגיעו , למעשה ההדברה לא מונעת כניסה של חרקים לדירה . 
מחיר הדברה לג'וקים באשקלון נעה בין : 230₪-600₪ תלוי בגודל הבית/דירה 

הדברת פשפשים (פשפש המיטה) באשקלון

פשפשים הם חרקים זעירים בצבע חום אדמדמם לאחר מציצת הדם , פעילי לילה ולאורך כל היום הם מסתתרים במקומות הזויים שאתם אפילו לא תאמינו כמו בתוך המזרון , בברגים של המיטה , במנורות וחריצים בקיר ואפילו ראינו פשפשים מסתתרים בפילטר של המזגן . 
פשפש המיטה הוא חרק כל כך קטן שהוא באמת יכול להיות בכל מקום ולצאת אחת ל3 ימים לעקוץ ולאחר מכן הוא יוצא לעכל את החלבונים בדם במשך 48-72 שעות . 

ההדברה לפשפשים באשקלון תתבצע על ידי מדביר מקצועי שינחה אתכם איך להכין את הדירה בצורה יסודית , לאחר מכן נגיע ונבצע קיטור ב200 מעלות ( מכשיר שמוציא הדים חמים ) לאחר מכן נבצע הדברה כפעולה משלימה ולהבטיח שאם פספסנו חלק מהפשפשים הם ימותו מההדברה . 
אחריות על הדברה : למשך שנה שלמה או עד פתרון הבעיה . 
מחיר הדברה לפשפשים באשקלון : 500-1200 ש"ח לחדר בודד . 

הדברת דבורים וצרעות באשקלון

צרעות ודבורים הם למעשה תורמים לנו לחיים ולטבע ובלעדיהם העולם יתמותת מהסיבה שהם מאבקים את הצמחים ותורמים לגידולים . 
פעמים רבות אנחנו נתקלים בקן דבורים או צרעות בבית של לקוח במיוחד באשקלון . 
כשיש קן צרעות באשקלון אנחנו שולחים את ליאור המדביר צרעות באשקקלון שלנו שיגיע עם חליפה מקצועית וכל הציוד הנדרש כדי לחסל את הקן אחת ולתמיד . 
אחריות : מלאה עד פתרון הבעיה וחיסול הקן .
מחיר הדברת צרעות ודבורים באשקלון : 300₪-800₪ תלוי במורכבות הבעיה 

הדברת צרעות ודבורים באשקלון

הדברת חרקים באשקלון שביצענו לאחרונה :

הדברה לדירה באשקלון בת 4 חדרים ברחוב הצנחנים :

ביצענו הדברה ירוקה לדירה נגד תיקנים ונמלים ושמנו דגש גם על דג הכסף , ריססנו את כל הדירה על הפנלים עם חומר מסוג דלתא סופר ללא ריח וללא סימנים ולאחר מכן הלקוחות יצאו לשעה בלבד .

לכידת חולדות בקיוסק(פיצוציה) באשקלון ברחוב הטייסים :

הגענו לקיוסק בשעה מאוחר בערב לאחר שהלקוח ראה משהו גדול רץ מתחת למקרר , כאשר לוכד החולדות שלנו הגיע מיד הזיז את המקרר וראה חולדת חוף גדולה ומיד תפס אותה בשתי ידיו , לאחר מכן אנחנו משחררים את החולדה בדרכנו הביתה בשטחים הפתוחים .

הדברה לרימות זבובים באשקלון בדירה ברחוב חוחית :  

הגענו לדירה קטנה יחידת דיור בתוך וילה והדיירים כנראה שכחו לפנות את ה אשפה ונסעו לחו"ל , לאחר שחזרו גילו שכל הבית מלא בתולעים לבנות . 
מיד ביצענו הדברה לרימות באשקלון שחיסלה גם את הרימות וגם את הביצים ולאחר שעה הלקוחות חזרו לדירה וקיבלו אחריות מלאה עד פתרון הבעיה . 

הדברה לנמלי אש באשקלון ברחוב גדעון בן יואש : 

ביצענו הדברה לנמלי אש לאחר שכל המשפחה ישבה בחצר והחלה להעקץ מהנמלים הקטנות והמעצבנות האלה . 
את הריסוס ביצענו על כל שטח הבית וכמובן בסיום ההדברה לאחר ייבוש החומר פיזרנו גרגירים מסוג גירית וגרנולר כדי לחסל את הנמלים שמתחת לפני הקרקע .

הדברה לחיפושיות באשקלון בשכונת רמת כרמים : 

בדירה בת 4 חדרים עם משפחה מהממת החלו להופיע חיפושיות טבק בארון , לאחר סריקה מקצועית הבנו שהחיפושיות נמצאות בתוך התבלינים ולכן טיפלנו בתבלינים על ידי זריקה של חלק וחלק הכנסו למקפיא לכמה ימים , לאחר מכן הצבנו מלכודות פורומון ללכוד את הבוגרים ובסוף כמובן הדברה לחיפושית הטבק . 

5 טיפים שיעזרו לכם להימנע ממזיקים בביתכם:

  • ניקיון – החרקים שמגיעים אלינו הביתה או לעסק מגיעים בעקבות שאריות מזון או סוכר הנמצאים בכל מטבח סטנדרטי . שמירה על רמת ניקיון גבוהה תמזער את הסיכוי להזמנת מזיקים אלינו לדירה.

  • גיזום עצים – ידוע שבעיר אשקלון יש בנייה צפופה , גיזום עצים ליד הבית או ליד בנייני המגורים תפחית את האפשרות של חולדות לטפס אל הקומות הגבוהות ולהיכנס אליכם לדירה.

  • שפיכת אקונומיקה לביוב – שפיכת אקונומיקה כנוזל בעל חומרים פעילים בפתחי הביוב של הבית תקטין משמעותית את הפגישה עם תיקנים או יתוש עש בדירה . 

  • אחסון נכון של מוצרי מזון יבשים – חרקי מזון יכולים להשתחל דרך חור קטנטן שאינו נראה בעין אל תוך אריזות המזון וכך אנחנו מביאים לבית מזון נגוע . לכן מומלץ לשים מוצרי מזון יבשים כגון: אורז, פסטה , קטניות, תיונים ותבלינים בתוך קופסאות עם סגירה הרמטית באמצעות וואקום וכך במידה ויש התפתחות של חרקי מזון באחת הקופסאות, זה ימנע התפשטות ליתר המוצרים שיש לכם בארון.

  • איטום – כדי להימנע מהופעה של המזיק ברחבי הבית, הקפידו על איטום מלא של הבית. יש לסתום את הסדקים, החריצים ולמנוע מאותם מזיקים להיכנס למרחב. אל תשכחו לשים רשתות בחלונות ולהקפיד על סגירה הרמטית של דלת הבית.

מחיר הדברה באשקלון :

כמו בכל תחום יש מדבירים זולים יותר וזולים פחות וכמובן מקצוענים עם ניסיון וחובבנים שרק הוציאו רישיון , התרגום לכך במחיר אם תזמינו מדביר מקצוען שיפתור לכם בעיית מזיקים באשקלון במהירות כמובן שיהיה גבוה יותר ממדביר צעיר שרק הוציא רישיון ועושה על הבית שלכם ניסוי וטעיה .  לנו לחברת אילנית הדברות יש וותק של 30 שנה בהדברות באשקלון עם מחירים ללא תחרות .  אנחנו כל כך מאמינים שהמחירים שלנו הוגנים וזולים שבנינו עבורכם מחשבון הדברה שתוכלו לדעת כמה תעלה לכם ההדברה לפני שאפילו נשוחח בטלפון :   

מדביר מומלץ באשקלון עם מאות המלצות :

רוצים להתייעץ איתנו עם מדביר מומלץ באשקלון שידע לאבחן כל סוג מזיק שיש לכם בבית , איזה חומרים עדיפים לבית שלכם ואיך אפשר להימנע מחרקים ? 
יש לנו מאות המלצות מלקוחות באשקלון שיכולים להעיד על השירות שלנו שהוא מגיע באמת באהבה ולא מנסים לדחוף לכם הדברות שאין לכם צורך בהם .. 

פנו אלינו בוואטאפ לייעוץ בכל נושא ואיפלו זיהוי גללים בוואטאפ .. 
אם ראיתם גללים או סימנים מוזרים שלחו לנו צילום ברור עם מטבע או עצם אחר לידו כדי שיהיה לנו אינדיקציה לגודל , ספרו לנו סיפור קצר איך השתלשלו העניינים לדוגמא : 

"אני גרה באשקלון בקומה שלישית וקמתי בבוקר וראיתי סימני כרסום בתפוח ולאחר מכן זיהיתי גללים על החלון במטבח "

למעבר לשיחה עם נציג בוואטאפ לחץ עלי 

לוכד חולדות

בתמונה : הדברה בחדר מיון בבי"ח באשקלון

הדברה בחדר מיון

בתמונה : הדברה לטרמיטים באשקלון בשכונת נווה דקלים

הדברת טרמיטים

בסרטון אפשר לראות את ליאור לאחר שלכד עכבר שדה באשקלון ושחרור בשדה

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
כלכלן ויועץ תברואי ללקוחות פרטיים ומוסדיים
להדברה ומניעה תוך מתן דגש על הוזלה ופתרונות מהירים . 
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

רישיון הדברה

פוסטים אחרונות בנושא הדברה באשקלון :

הדברה אקולוגית

הדברה אורגנית

הדברה אורגנית כיום שיש כל כך הרבה חומרים מזהמים בעולם החל ממשקאות מתוקים, מזון שמכילים המון חומרים לא בריאים וחומרים שמתפוגגים באוויר כמו פיח של

קרא עוד »
הדברה ירוקה

הדברה ירוקה

הדברה ירוקה על ידי חברת הדברה מקצועית אילנית הדברות , ללא יציאה מהדירה וללא ריח וסימנים

קרא עוד »
הדברת חולדות

הדברת חולדות

הדברת חולדות מדביר חולדות מקצועי חולדות נראות במקומות רבים בסביבה של אזור המגורים. המטרה של הדיירים היא להרחיק אותן כיוון שהיא מעבירה מחלות ולכן חשוב

קרא עוד »
הדברת עכברים

הדברת עכברים

הדברת עכברים מדביר עכברים מקצועי עכברים הם מסוג החיות שרוב בני האדם מעדיפים לא לראות, בטח לא בפגישה אקראית בחדר האשפה או בתוך הבית. העכברים

קרא עוד »
הדברת צרעות

הדברת צרעות

הדברת צרעות ודבורים מדביר לצרעות ודבורים צרעות שבונות קן בבית, במשרד, במפעל או בכל מקום אחר, יוצרות מצב בעייתי ומסוכן. חלק מהזנים של הצרעות עלולות

קרא עוד »