להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברה באבן יהודה

הדברה מקצועית באבן יהודה

 

אבן יהודה הינה מושבה ציורית השוכנת בלב אזור השרון, במישור החוף. עם השילוב הייחודי של בתים בסגנון כפרי נמוכים ואדריכלות עירונית, היא משתרעת על שטח של כ-8,200 דונם. אבל גם בתוך הקסם והיופי של אבן יהודה, התושבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם אורחים לא רצויים – המזיקים השונים המאפיינים את האזור. החל מפשפש המיטה ועכבישים ועד ג'וקים ונמלים, הפולשים האלה יכולים להפר את השלווה של כל בית. כאן נכנסת לתמונה חברת  אילנית הדברות.

אנו באילנית הדברות מבינים את החשיבות בשמירה על סביבה נקייה ממזיקים עבורך ועבור יקיריכם. עם זמינות גבוהה ותפוצה ארצית רחבה, אנו מציעים שירותי הדברה מקיפים באבן יהודה המותאמים לצרכים הייחודיים של תושבי אוון יהודה. צוות אנשי המקצוע המומחים שלנו מצויד בכלים ובטכניקות העדכניות ביותר למיגור מזיקים ביעילות ולהבטיח את השקט הנפשי שלך.

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
הדברה באבן יהודה​

פינוי פגרים בכל הגדלים באבן יהודה

התמודדות עם פגר של בעל חיים יכולה להיות משימה לא פשוטה. אנשי המקצוע המיומנים שלנו הוכשרו להתמודד בצורה בטוחה עם פגרים של בעלי החיים שונים מיונה ועד פרה, ולפנות אותם בבטחה וביעילות מהנכס כוול ביצוע חיטוי האזור לאחר פינוי הפגר. אם הינכם זקוקים לשירות פינוי פגרים באבן יהודה צרו איתנו קשר עוד היום ונגיע בהקדם. לא מומלץ לנסות להתמודד עם פגרים לבד מכיוון שאתם בהחלט יכולים להסתבך עם החוק עם יתפסו אתכם משליכים פגר במקום אסור.

עלות פינוי פגר יונה באבן יהודה 350₪ כולל חיטוי 

עלות פינוי פגר בעל חיים קטן (חולדה, חתול, כלב קטן) 250-400₪ כולל חיטוי 

עלות פינוי פגר בעל חיים בינוני  (כל גדול, תן, שועל) באבן יהודה 350-1000₪  כולל חיטוי 

עלות בעל חיים גדול (סוס, פרה, חמור) אבן יהודה החל 3500₪ כולל חיטוי 

הדברת דג הכסף באבן יהודה

דג הכסף בולט כמזיק מתמשך ומציק במיוחד. חרקים זעירים ומנצנצים אלה פורחים בבתי גידול לחים ומוצלים, ובכך מבססים את עצמם כנוכחות מוכרת באזורים כמו חדרי אמבטיה, מרתפים, מתקני אחסון ומטבחים.
באילנית דברות, המומחיות שלנו היא בהדברת דגי הכסף באבן יהודה תוך שימוש בחומרים חזקים כמו Temprid\Drecker10\Shoham, המכוונים למערכת העצבים של חרקים אלו, ומבטיחים יעילות מתמשכת. החומר הפעיל בחומרים אלו מתהדר ברמת רעילות מינימלית ביותר לבני אדם (0.05% פרמטרין), ולא משאיר אחריו ריח או שאריות ניכרות.
באמצעות גישה קפדנית הכוללת יישום מדויק והערכה קפדנית, אנו מתחייבים לטפל במהירות וביעילות בכל נגיעות של דג כסף, תוך הבטחת פתרון מהיר ויסודי לסוגיה שעל הפרק.
מחיר הדברה לדג הכסף באבן יהודה מתחיל ב250₪ עם יציאה לשעה בלבד ללא ריח ! 

ביקורות והמלצות על מדביר מקצועי
לקוח מאבן יהודה

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

איך מדבירים פשפשי מיטה

מה לא נאמר על פשפשי המיטה המעיקים והקטנטנים? ,חרקים זעירים שניזונים מדם ועיקר הפעילות שלהם מתרחשת בשעות הלילה. ניגוד לשמם, את פשפשי המיטה תוכלו למצוא לא רק במיטה אלא בשלל מקומות כמו סדקים, שקעים, מגירות, שידות וארונות. זאת בדיוק הסיבה שיש לקרוא לחברת הדברות מקצועית שתעזור לכם להיפטר אחת ולתמיד מפשפשי המיטה בביתכם. הדברת פשפשי מיטה מקצועית באבן יהודה דורשת ידע והבנה של החרקים על מנת לספק את השירות הטוב ביותר. מכיוון שיש להם נטייה למצוא מחסה אפילו בסדקים הקטנים ביותר, מדביר מקצועי מטעמינו יתחיל בביצועה פעולת קיטור יסודית על כל המשטחים הנגישים ולחיסול מידי של הפשפשים והביצים שהלם, לאחר מכון יבצע הדברה בריסוס ייעודי על כל המשטחים בחדר על מנת לוודא גם את חיסול הפשפשים שהצליחו להתחמק מפעולת הקיטור.

עלות הדברת פשפשי מיטה באבן יהודה החל 600₪לחדר כולל אחריות מלאה וקיטור .

הדברה אורגנית - מה זה?

ככל שהדאגות לגבי איכות הסביבה ובריאות האדם ממשיכות לגדול, בעלי בתים רבים מחפשים שיטות הדברה חלופיות. פתרונות ההדברה האורגניים שלנו משתמשים במוצרים טבעיים וידידותיים לסביבה כדי לחסל את  המזיקים ביעילות מבלי לפגוע בסביבה.

הדברה אורגנית, המכונה לפעמים גם הדברה ירוקה (אך חשוב להבין שהדברה ירוקה יכולה להיות גם כימית בינון נמוך מאוד), היא שיטת הדברה המעניקה עדיפות לשימוש במוצרים ובטכניקות טבעיות וידידותיות לסביבה לסילוק המזיקים מביתכם תוך מזעור הפגיעה בסביבה ובבריאות האדם. בניגוד לשיטות הדברה המסורתיות המבוססות על כימיקלים כבדים, הדברה אורגנית מתמקדת בטיפול במזיקים ספציפיים עם השפעה כמה שיותר מינימלית על אורגניזמים שאינם המטרה ומערכת האקולוגיות מסביב.

 

כדי לבצע הדברה אורגנית בצורה יעילה, חיוני להבין תחילה את מין המזיק שעמו מתמודדים, לחקור את התנהגות ולזהות את נקודות התורפה שלו. במהלך השנים פיתחו מיני חרקים שונים עמידות לשיטות הדברה קונבנציונליות או מצאו פתרונות יצירתיים להתחמק מהן. לפעמים, מזיקים מתקיימים יחד עם אורגניזמים אחרים או ניזונים מחומרים שלא ניתן לטפל בהם בחומרי הדברה כימיים, מה שהופך את הביצוע של הדברה אורגנית באבן יהודה להכרחית במיוחד.

מחפשים פתרון הדברה אורגני לביתכם? צרו  קשר אם אילנית הדברות ואנחנו נעשה את כל מה אפשר על מנת להימנע מהדברה כימית, בהתאם לסוג המזיק, גודל המושבה ופרמטרים נוספים.

עלות הדברה אורגנית באבן יהודה החל 250₪תלוי בגודל הבית וסוג המזיק .. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת ג'וקים ברכב

הדברה ולכידת חולדות באבן יהודה

נתקלתם בחולדה בביתכם? קודם כל בלי פאניקה!

ברוגע סגרו את מקומות המילוט האפשריים של החולדה והתקשרו אלינו לאילנית הדברות ולוכד החולדות המקצועי שלנו יהיה אצלם תוך זמן קצר.

לכל חולדה יש את דרכי הכניסה והיציאה שלה, ולוכד מקצועי מטעמינו יגיע לביתכם במהרה ויבצע הערכת מצב ויניח מלכודות בכמה מקומות בבית עם פיתיון משיכה חזק כך ששום חולדה לא תתמודד בפניו. אחרי הלכידה נאסוף את החולדה ונשחרר אותה במקום מרוחק מבני אדם.

אם לא נוכל למצוא את החולדה, נבחן את נקודות הכניסה והיציאה שלה, ונבצע הדברה מתאימה על פי הממצאים.

חברת אילנית הדברות מתמחה בפתרון בעיות נוכחות של חולדות בדרכים מקצועיות ויעילות.

צרו איתנו קשר כדי לקבל שירות מקצועי ואמין ללכידת והדברת חולדות בביתכם באטבן יהודה.

עלות לכידת חולדה באבן יהודה 450₪ הגעה תוך חצי שעה ! 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

לוכד עכברים בת"א
עקיצות פרעושים
עקיצות פרעושים

הדברה ירוקה נגד ג'וקים ונמלים

ההדברה הירוקה היא גישה שהוכלת למתרחבת בעולם ההדברה, הדברה ירוקה באבן יהודה מתבצעת באמצעות חומרי הדברה בעלי רעילות נמוכה במיוחד לבני האדם, בעליי החיים והסביבה ומובילה לתוצאות יעילות לא פחות מההדברה הכימית "השינה".

בכללי, התכשירים שמשמשים בהדברה ירוקה מבוססים על פירתרואידים או ניאוניקוטינואידים. פירתרואידים, לדוגמה, הם חומרים טבעיים הדומים במבנם לפירתרין שנמצא בחרצית, אך מתאפיינים ביכולתם לפעילות יעילה במיוחד נגד חרקים שונים. פירתרואידים פועלים על מערכת העצבים של המזיקים, פוגעים בפעילותם וגורמים למוות.

חשוב להבהיר כי הדברה לא יכולה למנוע באופן מוחלט את כניסת החרקים למבנה או לשטח המטופל.

ההדברה הירוקה היא גישה יעילה ומבוססת לפתרון בעיות חרקים שונות.

כל חומרי ההדברה הירוקה בהם משתמש צוות אילנית הדברות הינם בעלי תו קן ישראלי מחמיר ועברו בדיקות ואישורים מטעם המשרד להגנת הסביבה.

עלות הדברה ירוקה באבן יהודה החל 250 ש"ח תלוי בגודל הדירה וסוג המזיק .. 

הדברות נפוצות באבן יהודה

הדברה ליתושים

הדברה ליתושים

הדברת רימות

הדברת רימות

הדברה לחיפושית הקמח

הדברה לחיפושית הקמח

הדברה ליתוש עש

הדברה ליתוש עש

הדברה לחדקונית הדקל האדומה

הדברה לחדקונית הדקל האדומה

הדברת עכבישים באבן יהודה

לעכבישים אמנם יש תפקיד חשוב בשליטה באוכלוסיות החרקים, אבל הם יכולים להוות מטרד גם כשהם פולשים לביתכם ומתרבים ללא שליטה. אילנית הדברות מספקים שירותי הדברת עכבישים יעילים במיוחד. הדברה מקצועית נגד עכבישים מבוצעת בריסוס חומר הדברה ייעודי על קירות, ריצפה ותקרה של השטח המטופל.

עלות הדברת עכבישים באבן יהודה 350₪

הדברת טרמיטים יסודית

טרמיטים עלולים לגרום נזק רב למבני עץ אם מחסלים אותם בזמן. ישנן 3 שיטות עיקריות לטפול והדברת טרמיטים בביתכם:

הדברת טרמיטים בקידוח הכוללת הזרקת חומר הדברה בלחץ לקרקע וקירות, ושימוש בג'ל פיתיון ושימוש במערכת נמסיס שהולכת וצוברת פופולריות בקרב בעלי הבתים בישראל. כל אחת מהן יכולה להתאים למקרה שונה.

בשיטת הקידוח נשתמש בחומר ייעודי המוזרק לתוך הקירות והרצפות. החומר פועל ביעילות גבוהה ומספקת תוצאות מיידיות.

הג'ל הינו פתרון מצוין למקומות בהם נראה בבירור שהטרמיטים פועלים, הם יקחו את הג'ל וישנעו אותו לתוך לב המושבה שם הג'ל יתחיל לחסל את המושבה מבפנים.

שיטת הנמסיס, בנויה מתחנות האכלה וניטור, כאשר הטרמיטים לוקחים את פיתיון מתחנת האכלה הוא פוגע ביכולתם לגדול וכך מחסל אותם. תחנות הניטור מסייעות לנו לעקוב אחרי מצב הטרמיטים באזור, לזהות את הזן ולטפל בניגעת הטרמיטים לפני שהפכו למושבה וגרמו להרס רב לביתכם.

עלות הדברת טרמיטים באבן יהודה החל 400₪ תלוי בשיטת הטיפול .. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

צרו קשר עוד היום עם חברת ההדברה המובילה בארץ

מחפשים חברת הדברות אמינה, מקצועית וזמינה? סמכו על המומחים של אילנית הדברות. מקצועיות, אדיבות ואמינות הם העקרונות המנחים שלנו, ואנו מחויבים לספק שירות איכותי לכל לקוחותינו. צוות המדבירים המומחים שלנו מוסמך ומספק אחריות מלאה על העבודה שאנו עושים, מה שמבטיח את שביעות רצונכם בכל שלב. אל תתנו למזיקים להשתלט על הבית שלכם – פנו עוד היום לאילנית הדברות לקבלת שירותי הדברה יעילים ויוצאים מן הכלל.

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
ובעל תואר B.A לכלכלה ומנהל עסקים
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

הדברה באבן יהודה ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat