להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

ג'וקים קטנים בארונות מטבח

איך נפתרים מג'וקים קטנים בארונות מטבח? ואיך הם בכלל הגיעו אליכם?

תוכן עניינים:
ג'וקים שקטנים בארונות מטבח

יכולים להיות 3 סוגים שונים  של ג'וקים קטנים במטבח, אך בדרך כלל שהלקוח אומר לנו שיש לו ג'וקים קטנים בארונות מטבח מיד קופץ לנו תמונה מאוד ברורה של תיקן גרמני שמטייל לכם במגירות במטבח. אז איך נפתרים מג'וקים קטנים בארונות מטבח? ואיך הם בכלל הגיעו אליכם? מיד מדביר מקצועי עונה על כל השאלות…

איך להרוג תיקן גרמני

איזה ג'וקים קטנים יכולים להופיע בארונות מטבח?

ג'וקים זה מילה כללית לפעמים של כולם לחרקים שונים ומשונים, שאומרים לנו ג'וקים קטנים זה לפעמים תיקן אמריקאי, תיקן גרמני או אפילו חדקונית האורז. בדרך כלל הכוונה לתיקנים ופה המחלקה מתפצלת לשני סוגים שונים:

תיקן אמריקאי – תיקן אמריקאי זה המקקים הגדולים יותר הג'וקים המפחידים שמגיעים אליכם בדרך כלל או מהצנרת או מהארון מתחת לכיור או מחלונות , אך חשוב לזכור שהתיקן האמריקאי לא נולד גדול ויש לו דרגות צעירות יותר שנקראות "נימפות" ולפעמים לאחר התפתחות תיק ביצים של תיקן אמריקאי אתם תראו הרבה ג'וקים קטנים במטבח אך הטיפול נגדם שונה מהתיקן הגרמני.

תיקן גרמני – התיקן הגרמני הוא תיקן צר בגודל של כ 3 ס"מ עם פס חום על גבו הסוג הנפוץ יותר בארונות מטבח ויופיע בדרך כלל בצירים של הארונות, מתחת לכלים ומגש הסכום, בתוך מכשירי חשמל, תיקן גרמני מאוד אוהב מקומות לחים וחמימים כמו תמי 4, קומקום ומכונות אספרסו, מקרר, מיקרוגל וכו'.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

פתרון לג'וקים בארונות מטבח מהסוג האמריקאי

הפיתרון היעיל ביותר לתיקן אמריקאי במטבח או בבית בכללי זה הדברה ירוקה לג'וקים כללית, ההדברה מתבצעת מסביב לכל הפנלים של הבית, שמים דגש במטבחים ומקלחות, בבתים פרטיים או בדירות קרקע מומלץ לבצע הדברה גם בבורות ביוב שזה החממה העיקרית לתיקן האמריקאי.

איך לזהות צואה של ג'וקים

פתרון לגוקים במטבח מהסוג הגרמני

הפתרון היעיל ביותר לתיקן הגרמני הוא טיפול באמצעות ג'ל מיוחד שמדביר מקצועי מורח אצלכם במטבח בדרך כלל את הג'ל נשים במקומות שאין גישה אליהם כמו על הצירים של הדלתות או בין השיש לארונות מטבח וכדומה כדי שלא תיגעו או תנקו את זה.

*להדברת תיקן גרמני בבית צרו קשר »

סימנים לתיקנים בארון מטבח

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

איך הג'וקים הקטנים מגיעים לארונות מטבח?

התיקן הגרמני מגיע בדרך כלל לדירות אך ורק אם קניתם מוצר נגוע התיקן הגרמני מאוד אוהב להסתתר בכפלי קרטון ולכן אם לדוגמא הזמנתם קניות או אוכל ממסעדה נגוע והגיע אליכם תיקן גרמני בודד עם תיק ביצים על הגב אז כל המטבח שלכם לאחר כמה ימים יהפוך לממלכה לג'וקים.

התיקן האמריקאי מגיע לבתים בדרך כלל בלילות כאשר אין זרימת מים התיקנים עולים מהצנרת ונכנסים לתוך הבתים או לחילופין נכנסים דרך החלונות. התיקן הגרמני איננו מצוי ברחובות או בטבע וגם אין לו כנפיים ולכן לא הגיוני שיגיע אליכם מהחלונות.

האם הג'וקים במטבח פוגעים בבריאות?

הימצאות חרקים בבית בכלילותה לא בריאה לבני אדם כי אל תשכחו הם מגיעים מאזורים מאוד לא נקיים כמו ביובים, לא היה עד היום סימן מובהק למחלה שמועברת מתיקן גרמני או מתיקן אמריקאי אך כמובן שכאבי בטן ובחילות וכאבי ראש הם תסמינים הגיוניים לחרקים במטבח שהשתלטו לכם על האוכל.

ג'וקים קטנים מתחת לכיריים

התיקן הגרמני מאוד אוהב להסתתר מתחת לכיריים חשמליים בגלל שני סיבות עיקריות : הסביה הראשונה היא בגלל שיש מתחת לכיריים גן עדן של מזון אורגני שומני שהצטבר שם במהלך הזמן , כמעט אף אחד לא נוגע בכיריים ולא מרים ומנסה מה שהולך מתחת … 
הסיבה השניה בגלל שמתחת לכיריים חמים ונעים לתיקנים הם יעדיפו תמיד להסתתר שם . 
הטיפול לג'וקים קטנים מתחת לכיריים זה שהמדביר שלכם יצטרך לפרק את הכיריים ולהרים אותם ולמרוח ג'ל מתחת לכיריים באזור שלא מתחמם . 

האם אפשר להיפטר מהג'וקים במטבח לבד ללא מדביר?

לגמרי כן אך זה יקח לכם הרבה זמן, עצבים, כסף וסבלנות .. תיקן הגרמני פיתח בשנים האחרונות עמידות גבוה לתכשירי ההדברה ולכן אפילו מדבירים לא מצליחים להיפטר ממנו בטיפול אחד ולכן אם אתם רוצים להיפטר מהתיקן הגרמני עליכם לקנות לפחות 3 ג'לים שונים לתיקנים שטובים לתיקן גרמני ולנסות אותם במטבח שלכם..

למה לקנות 3? כי יש לתיקן הגרמני עמידות לתכשירי ההדברה ולכן אם אתם לא מדבירים ולא יכולים לקנות ג'לים מקצועיים של מדבירים (הג'ל של מדבירים שונה משל הצרכנים) אז תנסו כמה ג'לים עד שאחד מהם יעבוד..

ג'וקים בתמי 4​

כמה עולה הדברה של ג'וקים בארונות מטבח?

עניין ההדברה אמנם נשמע לכם פשוט אבל נכנסים המון פרמטרים למחיר, זה לא להגיע למרוח ג'ל וללכת.. יש מדבירים מקצועיים שישימו לכם מלכודות ג'וקי בורי בנוסף לג'לים מאוד איכותיים שיפתרו את הבעיה במהירות לעומת ג'לים עם חומרי משיכה פחות טובים שיפתרו את הבעיה לאחר חודש ימים..

כמובן נכנס לפרמטרים גם עניין הניסיון כי חברה של 35 שנה עם מאות אלפי לקוחות ממליצים לא תתומחר כמו מדביר ביתי עם ניסיון של שנתיים. כמו כן אנחנו מעניקים אחריות מלאה על ההדברה שלנו וזה נושא מאוד חשוב בהדברה של תיקן גרמני..
העלות הממוצעת להדברה של תיקן גרמני נע בין 350 – 500 ₪

*למחירון הדברה לחצו עלי »

גוקים קטנים בארונות מטבח⭐⭐⭐⭐⭐

מדביר מוסמך
רישיון הדברה

מידע נוסף על ג'וקים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat