להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברה בפרדס חנה כרכור

שירותי הדברה מקצועיים בפרדס חנה-כרכור- השקט הנפשי שלכם שווה הכל

מדביר מוסמך

פרדס חנה-כרכור, עם כל הירוק השופע והאקלים הנעים השורר באזור ברוב ימות השנה, מציעה סביבה אידיאלית לשגשוג מזיקים שונים. לכם, כבעלי בתים או כבעלי עסקים, ישנה חובה לפנות למדביר מקצועי כבר עם הופעת הסממנים הראשונים לנוכחות מזיקים אצלכם בבית. בחירה במדביר מקצועי עם תעודת מדביר בתוקף כמו צוות אילנית הדברות מבטיחה את ביצוע העבודה בצורה יעילה ובטוחה שאינה תסכן אתכם או את בני משפחתכם.

תוכן עניינים:
הדברה בפרדס חנה וכרכור

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת יתושים בריסוס בפרדס חנה כרכור + טיפים למניעה יעילה

יתושים הם אחד המטרדים הגדולים שאנו יכולים לסבול מהם במיוחד בחודשים החמים יותר בין אפריל לאוקטובר. אילנית הדברות מציעה שירותי הדברת יתושים בריסוס ליעילות גבוהה במיוחד.

כשמדובר בהדברת יתושים, אנו מקפידם על ארבעה עקרונות כדי להימנע מפגיעה במערכות אקולוגיות אחרות:

 

  1. קוטלי זחלים: אלו חומרים הדברה ביולוגים המשפיעים על מערכת העיכול של היתושים, ומונעים את התפתחותם. הם משמשים לעתים קרובות כדי לפגוע בזחלי היתושים במקווי מים עומדים, ומונעים מהם להפוך ליתושים בוגרים.
  2. מעכבי גדילה: אמצעי הדברה אלו משבשים את תהליך הגדילה של יתושים, ומעכבים את התפתחותם למבוגרים בוגרים. על ידי התערבות במחזור הגדילה שלהם, מעכבי גדילה יכולים לסייע בהפחתת אוכלוסיות היתושים לאורך זמן.
  3. אמצעי הדברה על בסיס שמן: אמצעי הדברה על בסיס שמן יוצרים כיסוי על פני מקווי המים, חונקים את זחלי היתושים ומונעים מהם לנשום. שיטה זו יעילה בשליטה על אוכלוסיות יתושים במקורות מים עומדים כמו בריכות, שלוליות ומכלים.
  4. פירטרואידים: פירטרואידים הם קוטלי חרקים המכוונים למערכת העצבים של היתושים, ומשבשים למעשה את יכולת התפקוד שלהם. תכשירים אלו נמצאים בשימוש נפוץ בפעולות הדברת יתושים כדי להפחית אוכלוסיות יתושים בוגרים.

הדברת יתושים יסודית בפרדס חנה כרכור כוללת בדרך כלל בדיקה יסודית של מקורות מים, כגון בריכות, שלוליות ואזורי ניקוז, המשמשים כשטח רבייה ליתושים. בנוסף, יתבצע ריסוס היקפי באזורים הסובלים מנוכחות יתושים כדי לפגוע ביתושים בוגרים הנחים בצמחייה ובנקודות מסתור אחרות.

בנוסף לריסוס מקצועי והדברת יתושים מקצועית, ישנם אמצעי מניעה שניתן לנקוט בהם:

 

  1. הסרת מקורות מים עפים

 יתושים מצויים לרוב בסביבה של מים עומדים, גם הכמות הקטנה ביותר יותר יכולה לספק להם מקום לרבייה. עליכם לוודא כי אין מים עומדים בסביבת המגורים שלכם, ולרוקן ולהפוך מקומות כגון צמיגים, תחתיות עציצים ואפילו פקקים קטנים עם מים עומדים בפנים.

  1. שמירה על חלונות והדלתות

התקנה של רשתות על החלונות והדלתות עשויה להפחית משמעותית את אפשרויות הכניסה של היתושים לבית. זהו צעד פשוט, אך שימושי ביותר.

  1. שימוש במוצרי הריח הנכונים

ליתושים יש העדפות ריח ברורות, לכן ניתן להרחיק אותם בשימוש בשמנים אתריים מסוימים או שתילת הצמחים הנכונים שיסעו לכם להרחיק את המזיקים העוקצניים האלו מביתכם.

סובלים מבעיית יתושים בגינה? זה הזמן ליצור קשר עם אילנית הדברות.

מחיר הדברת יתושים בפרדס חנה כרכור 350-800  ₪ תלוי בגודר החצר שלכם

הדברה בפרדס חנה כרכור
מדביר ג'וקים

הדברת טרמיטים בשיטת הקידוח – שיטה מהירה וזולה

טרמיטים עלולים לגרום לנזק משמעותי למבני עץ (ולא רק !) אם לא מחסלים אותם בזמן. אילנית הדברות משתמשת בטכניקות הדברה שונות כדי להגיע למושבות הטרמיטים ולהכחידן ביעילות.

אחת השיטות הנפוצות להדברת טרמיטים הינה שיטת הקידוח, בה מבצעים קידוחים קטנטנים ברצת הנכנס ומחוצה לו ודרכם מזריקים חומרי הדברה יעילים שאת השפעתם רואים כמעט באופן מידי. לאחר סיום ההדברה  המדביר המוסמך של אילנית הדברות ידאג לכסות את חורי הקידוח כך שלא יהיה ניתן להבחין בהן.
כמו כן אנחנו מבצעים גם הדברה לטרמיטים ללא קידוח באמצעות מערכת נמסיס או עם פורמולציית ג'ל , למידע נוסף פנו אלינו לייעוץ מה השיטה המיועדת עבורכם .

מחיר הדברת טרמיטים בפרדס חנה כרכור

הדברת טרמיטים בשיטת הקידוח 25-35₪ למטר

הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס – ללא קידוח 1200-5000 ₪

הדברת נדלים בריסוס בבית פרטי בפרדס חנה כרכור

נדלים הינם טורפים ליליים שיכולים לפלוש לביתכם בפרדס חנה כרכור בחיפוש אחר טרף. אילנית הדברות מציעה שירות הדברת נדלים מקיף ומקצועי בפרדס חנה כרכור כדי להבטיח את הרחקתם של מזיקים המלחיצים האלו מחדרי המגורים שלכם. לאחר בדיקה לזיהוי נקודות כניסה האפשריות תתבצע הדברת נדלים מקצועית בשיטת שטיפה יסודית בחצר וקירות המבנים.
חומר ההדברה שאיתו נבצע הדברה מאושר משרד הבריאות ויהיה אפקטיבי גם לרב רגל שחור ורב גף שהם בדרך כלל חיים באותם תנאים כמו נדלים .

לאחר ייבוש חומר ההדברה תוכלו לשטוף את השטח עם הנחייה מדויקת של המדביר.

מחיר הדברת נדלים בפרדס חנה כרכור 350-500 ₪

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברה מקצועית של חולדות ועכברים - כל הסימנים שאתם סובלים ממכרסמים בבית

מכרסמים בהחלט יכולים לגרום לנזק רב  ולפעמים אפילו חמור לרכוש ואפילו לבריאות שלכם. הסימנים הכי נפוצים של נוכחות מכרסמים בביתכם כוללים גללי צואה, סימני כרסום והתנהגות חריגה של חיית המחמד שלכם.

אילנית הדברות מספקת שירותי הדברה מקיפים נגד עכברים וחולדות.

כאשר אנו מגיעים לבצע עבודת הדברה של מכרסמים בבית מגורים, קיימות מספר שיטות הדברה יעילות, אך במידת האפשר נעדיף ללכוד את העכבר או החולדה מאשר להרוג אותם. אמנם זה מצריך סבלנות רבה יותר אך זאת פעולה הומנית יותר ותסתיים בשחרור המכרסם בחזרה לאזור המחייה הטבעי שלו בטבע, הרחק מכם.

אם ראיתם עכבר או חולדה בסביבת ביתכם, אם לא תפעלו בהקדם, מאוד מהר הם יתרבו ויהפכו למשפחה גדולה. המכרסמים, חולדות בעיקר, עלולים לגרום לנזקים רבים, הם אוהבים לכרסם כבלים וחוטים ויכולים לגרום לנזקים ממשיים לתשתיות השונות כמו חשמל, צנרת המים ועוד. הם פוגעים במזון והם מסוגלים להעביר מחלות לבני האדם.

ראיתם את הסימן הראשון להמצאות חולדה או עכבר בביתכם?

צרו איתנו קשר בהקדם!

מחיר ללכידת מכרסמים בפרדס חנה כרכור 450 ₪ בשעות הפעילות
מחיר להדברת מכרסמים בפרדס חנה כרכור 400-800 ₪ תלוי בגודל הבית

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עכברוש

הדברת יתוש עש בפרדס חנה כרכור – זמין וזול

יתושי עש אוהבים להתרבות בסביבות לחות ועתירות חומרים אורגניים כמו ביוב, חדרי אמבטיה ומטבחים. אילנית הדברות מציעה שיטות הדברה יעילות לטיפול ביתושי עש  פעילים והדברת מנע למניעת נגיעות עתידיות. הגישה המקיפה שלנו מכוונת קודם כל לטיפול באתרי הרבייה מה שמבטיח פתרון ארוך טווח.

מחיר הדברת יתושי עש בפרדס חנה כרכור  350  ₪  

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת יתוש עש

מקרי הדברה אחרונים שביצענו בפרדס חנה כרכור

הדברת תיקנים ברחוב הדקלים –  המדביר האלוף שלנו הגיע לטפל בקן של תיקנים בבית ברחוב הדקלים בפרדס חנה כרכור. התיקנים התמקמו בעיקרם מאחורי ארונות המטבח התחתונים. תוך שימוש באמצעי הדברה מתקדמים נגד תיקנים הבעיה נפטרה בביקור אחד. בעקבות ההצלחה קיבלנו מספר פניות מדיירים באותו הרחוב.  

מחיר הדברת תיקנים 350 ₪

 

הדברת נמלים אש בפרדס חנה כרכור – הצוות שלנו חיסל ביעילות מושבות נמלים אש בגנים ובחללים חיצוניים, מנע עקיצות כואבות מדיירי הבית שקיבלו את הנמלים ב"מתנה"  עם הדשא שהזמינו ולא עבר בדיקה מקצועית במשתלה והגיע נגוע.

מחיר הדברת נמלים 250-350₪

מחיר הדברת נמלי אש 350-500₪ 

הדברת פשפשי מיטה ברחוב המייסדים – שניים מהמדבירים המקצועיים שלנו התמודדה עם הדברה יסודית של פשפש מיטה בדירת 5 חדרים. הפשפשים נמצאו מסתתרים אפילו מאחורי פאנלים בקיר! בשימוש בשיטות הדברה מתקדמות ויעלות הכוללות שאיבה, טיפול בחום וריסוס הצלחנו לפתור את הבעיה תוך טיפול אחד ארוך שארך כמה שעות.

עלות הדברת פשפשי מיטה בפרדס חנה כרכור עם אחריות מלאה 500-1000 ₪ לחדר

 

הדברת עכבישים בגינה בשכונת נווה אשר – מדביר מטעמנו הגיע לבצע ריסוס נגד עכבישים בפרדס חנה כרכור.

עלות הדברת עכבישים 300 ₪

 

הדברת צרעות שבוצעה בנווה רותם – הגענו לבית פרטי עם מחסן בחצר , הצרעות בנו קן מאוד גדול עם אלפי פריטים , ליאור המדביר שלנו לבש חליפה והתחיל את פעולת ההדברה נגד הצרעות עם אבקה רטיבה עד לחיסול הקן והמלכה .
עלות הדברה של צרעות ודבורים בפרדס חנה -450-700 ₪

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

הדברה בפרדס חנה כרכור ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat