לוכד עכברים ברחובות

לוכד עכברים וחולדות ברחובות

לכידת חולדות ועכברים ע"י לוכד מקצועי ברחובות 

לוכד עכברים וחולדות ברחובות בזמינות מיידית תוך 30 דקות אנחנו אצלכם!

חולדות ועכברים הם בעלי חיים מאוד נפוצים ברחבי העיר, אנחנו יכולים לנסות להילחם בטבע אך לעולם לא ננצח אותו אלה רק נאט אותו. מה עושים כשרואים חולדה בבית ברחובות? האם אפשר להימנע מכניסת עכברים לבית? מתי שמים מלכודות ומתי רעלים ? מה התפקיד של העירייה בנושא הדברת חולדות? המשיכו איתנו ונענה על כל השאלות.

✅ לוכד עכברים ברחובות החל מ-299 ₪ 
✅ לוכד מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה 
✅ לכידה בידיים או עם מלכודות מקצועיות !
זמינות 24 שעות ביממה !
הגעה תוך 30 דקות 
לכידת חולדות ועכברים עם מלכודות מקצועיות עם חומרי משיכה !
לחצו עלי להצעת מחיר בWhatsApp

לוכד עכברים ברחובות ⭐⭐⭐⭐⭐

לוכד חולדות ביבנה

מה עושים כשרואים עכבר בבית? מזמינים לוכד עכברים מרחובות

כאשר עכבר נכנס לבית שלכם או לעסק חשוב מהר להזמין לוכד עכברים מקצועי ומהיר שגר בעיר או בקרבת העיר ויכול להגיע במהירות כדי שיצליח לתפוס את העכבר או החולדה לפני שהיא בכלל תספיק לברוח. אצלינו באילנית הדברות תקבלו שירות 24 שעות ביממה והלוכד עכברים שלנו יגיע אליכם עד שעה ברגע ההזמנה כך שמה שנשאר לכם לעשות הוא רק לצלצל להזמין ולהמתין לנו שנעשה את העבודה.

מה לוכד עכברים ברחובות יעשה כשיגיע?

לוכד עכברים מרחובות יגיע ויבצע סריקה מקצועית ברחבי כל הדירה בשקט ושלווה בלי הסחות דעת, לרוב יבקש בכלל בני הבית להמתין כמה דקות בחוץ כדי שיוכל באמת להקשיב ולנסות לגלות היכן החולדה מסתתרת.

אם לוכד העכברים ימצא את החולדה או העכבר הוא מיד ילכוד את החולדה עם כפפות מיוחדות שיש ברשותו ויכניס אותה לתוך קופסאת מתכת ייעודית וישחרר אותה ביער רחוב מהעיר.
אם הלוכד העכברים לא ימצא את החולדה הוא יציב מלכודות מקצועיות עם חומרי משיכה המורכבים מסרדינים ודגנים שימשכו כל חולדה ועכבר שבקרבת הבית להיתפס במלכודות החזקות והרגישות שלנו.

הדברת מכרסמים

האם יש הדברה נגד חולדות ברחובות?

טיפול בחולדות ועכברים מתחלק ל2 קבוצות שונות: מלכודות ורעלים

מתי שמים מלכודות?
מלכודות שמים בדירות בדרך כלל בקומות גבוהות מקומה 2 והלאה מהסיבה שלא מומלץ לשים רעל בתוך דירה כי החולדה יכולה לאכול ולמות במקום שאין גישה להוציא אותה כמו בתוך קיר גבס או מאחורי המטבח. ולכן עדיף ללכוד את החולדה ולא להרעילה.

מתי שמים רעלים?
רעלים שמים במקומות שאין בהם חולדה או עכבר בודד ויש משפחה שלמה ואנו רוצים לקטול את כל האוכלוסייה, לרוב שזה יהיה בדירות קרקע אנו נציב את הרעלים בתוך קופסאת האכלה מחוץ לדירה כדי למשוך את המכרסמים החוצה שיאלכו וימותו במחילות ובביובים.

תפקיד העירייה בנושא הדברת חולדות ברחובות:
כאשר אתם מחייגים לעירייה בנושא הדברת חולדות או עכברים הם מיד נענים לבקשתכם וכמה ימים לאחר מכן אתם רואים שלט על דלת הבניין שמודיע שבוצע הדברת מכרסמים אך בואו נגלה לכם סוד שלא כולם יודעים, העירייה דואגת לעיר ולא תיכנס אליכם לבניין הפרטי ותבצע הדברה למכרסמים, הם יגיעו ויפזרו רעלים מסביב לבניין ברחוב ובתוך בורות הביוב העירוניים ולא הפרטיים של הבניין.

כך שלמעשה במידה ויש אצלכם בבניין חולדות או עכברים זה כמובן לא יפתור את הבעיה ועליכם להזמין חברת הדברה פרטית שתטפל לכם בנושא הבניין.

ספרו לנו על סיפורי לכידות שביצעתם ברחובות:

לכידת חולדה בעסק ברחוב הרצל רחובות:
הגענו לפיצוצייה ברחוב העמוס ביותר בעיר בשעה מוקדמת בבוקר לאחר שהעובד שפתח את העסק גילה סימני גללים על כל השולחן ומיד צלצל אלינו ושלחנו לוכד עכברים שהגיע תוך 30 דקות וזיהה את החולדה מסתתרת מאחורי מכונת הקפה, באמצעות מוט הלכידה שלו הוא תפס אותה ומיד נסע ושיחרר אותה ביער סמוך לכרמי יוסף.

לוכד חולדות שתפס חולדה ברחוב ביל"ו רחובות:
הגיע לוכד לדירה ברחובות וזיהה זנב של מכרסם זז באיטיות מאחורי מיקרוגל על השיש במטבח, הלוכד בשקט פינה את כל דיירי הבית לסלון ונישאר במטבח לבד בשקט ובחושך עם פנס ראש מקצועי וביד אחת הזיז את המיקרוגל וביד השניה תפס במהירות את העכבר בדירה
עבור טיפול זה שילמה המשפחה כ 450 ₪ על לכידה מהירה בשעות הערב המאוחרות.

לכידת חולדות ועכברים ברחוב חיים סירני בבית פרטי:
בית פרטי שעמד כ 4 חודשים עקב נסיעת המשפחה לחו"ל, המנקה הגיעה וגילתה סימני כרסום בחוטי החשמל וסימני גללים ומיד חייגה אלינו לצורך הדברת חולדות בבית ומחוצה לו, הגענו לבית יחסית גדול עם המון פתחי כניסה ויציאה המתאימים לחולדות ועכברים ופיזרנו כ5 תיבות האכלה למכרסמים המכילים בלוקים מסוג רטרים אנטיקוגלנטים כדי לחסל את כל האוכלוסייה של החולדות שפלשו על הבית.

עבור טיפול זה שילמו הלקוחות כ 500 ₪ על פיזור הרעלים ותיבות האכלה ואפילו הוספנו 2 מלכודות VICTOR בתוך הבית במתנה עלינו!

תפיסת עכברים בדירה בקומה 4 ברחוב סירקין:
הגענו לדירה ולאחר סריקה מקצועית לא הצלחנו לאתר את העכברים שנכנסו כי אולי הם מסתתרים או שאפילו ברחו החוצה ולכן הצבנו מלכודות מקצועיות מסוג TRAX עם פתיון מתאים על בסיס צמחי ולאחר 48 שעות חזרנו לדירה ולהפתעתינו גילינו 2 עכברים שנלכדו במלכודות ולאחר מכן ביצענו הדברה לבניין נגד חולדות בתוך בורות הביוב ומחילות כדי להימנע מסיטואציה דומה.

הדברה ולכידת חולדות
לוכד חולדות מקצועי

איך לבחור לוכד עכברים ברחובות מומלץ?

היום בעידן האינטרנט הכל הפך גלוי ואפשר במהירות לדעת מי לוכד מקצועי ומי לא, לוכד מקצועי ברחובות ילכוד כל חולדה או עכבר במהירות שיא ואפילו גם נחש.

תוכלו לקרוא מגוון ביקורות על כל חברת הדברה ברחבי הרשת או אפילו להתייעץ עם השכנים על חברת הדברה מקצועית אך חשוב להבין שלא בוחרים לוכד על פי המחיר אלה על פי וותק וניסיון כי לוכד זול כמובן לא מבין ומכבד את המקצוע ורק רוצה כמה שקלים בכיס על חשבונכם אצלנו באילנית הדברות כל לוכדי המכרסמים והנחשים בעלי היתר מהמשרד להגנת הסביבה ובעלי ניסיון של 30 שנה בלכידת חולדות ועכברים במיוחד ברחובות!

לוכד עכברים ברחובות