לוכד עכברים בפתח תקווה

לוכד עכברים וחולדות בפתח תקווה

כל המידע על לכידת עכברים וחולדות ע"י לוכד מקצועי בפתח תקווה 

לוכד עכברים וחולדות בפתח תקווה

פתח תקווה עיר האורות הפכה בשנים האחרונות לבית חמים ונעים למגוון רחב של מכרסמים ובניהם עכברים וחולדות ששורצות בכל אזור בעיר , אילנית הדברות תענה על כל השאלות הרלוונטיות על איך מתבצעת לכידת חולדה בפתח תקווה, עם אילו מלכודות מומלץ להשתמש ללכידת עכברים ומה חשוב לדעת לפני הזמנת לוכד עכברים בפתח תקווה המשיכו איתנו »

✅ חייגו אלינו מהר להזמנת לוכד עכברים בפתח תקווה החל מ-350 ₪ 
✅ לוכד מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה ותק של 30 שנה
✅ לכידה בידיים או עם מלכודות מקצועיות ! הדברה והרחקת חולדות ועכברים 100% הצלחה 
זמינות 24 שעות ביממה !
הגעה תוך 30 דקות 

לוכד עכברים בפתח תקווה ⭐⭐⭐⭐⭐

לוכד חולדות בפתח תקווה

לוכד חולדות בפתח תקווה שזמין תוך 30 דקות!

אנו בחברת הדברות אילנית פרוסים בכל הארץ עם צוות של 7 עובדים , בלילות אנו בנוהל כוננות לזמינות מידית ללכידת חולדות ועכברים ברחבי העיר, בפתח תקווה אחד הלוכדים שלנו שגר ממש קרוב יגיע אליכם וילכוד את החולדה או העכבר אפילו באמצע הלילה ובמהירות שיא אך חשוב מאוד להזמין לוכד עכברים מיד לאחר שזיהיתם שיש אצלכם חולדה או עכבר בבית.

לוכד עכברים בפתח תקווה

איך מתבצעת לכידת עכברים בפתח תקווה?

לוכד עכברים בפתח תקווה תחילה יאבחן את המצב בפלאפון ויקבל אינדיקציה מה הוא הולך לעשות ואיך בדיוק הוא ילכוד אותה, יכול להיות המון סיטואציות שונות ולכן חשוב קודם לתחקר בפלאפון את הלקוח . לאחר שיגיע הלוכד אליכם הביתה הוא יבצע סריקה מקצועית ברחבי הדירה במטרה למצוא את החולדה או סימני גללים או כרסום וכאשר ישים לב למשהו חשוד עם זנב ושיניים גדולות הוא מיד ילכוד את החולדה באמצעות המכשור המתקדם שיש לנו.

לא בטוחים אם יש לכם חולדה או עכבר? זיהיתפם סימני גללים? 
שלחו לנו תמונה בוואטאפ לייעוץ מקצועי ודרכי טיפול 
באהבה ללא עלות! 
למידע נוסף במדריך שלנו : קקי של עכבר או חולדה 

קקי של עכבר או חולדה

מה הסיכוי ללכוד חולדה בפתח תקווה?

אנו פועלים כבר 30 שנה בלכידת חולדות ועכברים ונחשים בפתח תקווה יש לנו ניסיון וידע רב שצברנו במשך השנים ואנו מצליחים ללכוד את כל החולדות והעכברים כשקוראים לנו ב 100 אחוז. אך לפעמים הלקוח מאוד מתעכב ובודק עם המון לוכדים עד שהחולדה כבר בורחת או מסתתרת במקום שלא ניתן למצוא אותה ובמקרים כאלו אנו מציבים מלכודות מקצועיות עם חומרי משיכה והחולדה נלכדת לאחר כמה דקות או שעות.

הדברה ולכידת חולדות
הצבת רעלים נגד חולדות ועכברים בפ"ת

למה חשוב להזמין לוכד מקצועי בפתח תקווה ולא לנסות לבד?

חולדות הם חיות שנבחרו על ידי מדענים ברחבי העולם למקום 6 באינטליגנציה בקרב החיות ולכן גם נבחרו לשמש כחיות מעבדה למחקרים רבים, החולדות חכמות מאוד שהם אפילו יכולות ללמוד איך לפתוח את המלכודות שתציבו או אפילו לגנוב את הפיתיון מבלי להיתפס.
במקרים כאשר תנסו למלכד את הבית נגד החולדות או העכברים והם יצליחו לגנוב את הפתיון ולא להיתפס תהיו בטוחים שאתם בבעיה כי הם למדו את השיטה שלכם ולא יהיה לכם סיכוי מולם ויותר מכך גם ללוכד מקצועי בפתח תקווה יהיה קשה להתמודד איתם כי הם יהפכו להיות חששניות מאוד.

מה החולדות והעכברים מחפשים בפתח תקווה?

החולדות והעכברים כמו שאר בעלי החיים מחפשים באופן מתמיד מזון  שתייה ומקומות מסתור, בדירות, בתים פרטיים ועסקים לרוב החולדות לא ימצאו מקור מסתור או שתייה ולכן הם לרוב יחפשו אצלכם בבית מזון, את השתייה ימצאו מחוץ לבית בשלולית או מים מזוקקים של מזגן ואת מקומות המסתור יחפרו בשורשי עצים או בורות ביוב וכדומה.
אך אם השארתם חלון פתוח ולפתע זיהיתם סימני גללים או כרסום חייגו אלינו לייעוץ מה עושים שיש חולדה בבית.

לכידת עכברים במחסן בסופרמרקט בפתח תקווה
לכידת עכברים במחסן בסופרמרקט בפתח תקווה

האם החולדות מסוכנות?

החולדות אוכלות כל ובעלות שורש שיניים שגדל באופן תמידי ולכן הם תמיד חייבות לכרסם דבר, ממחקרים שבוצעו ברחבי ארה"ב נמצאו שהחולדות הם הגורם ל 15 אחוז מהפסקות חשמל עקב כרסום כבלים של חשמל ותקשורת, חיסול של 18 אחוז מתבואת השדות והפרות של החקלאים.
מעבר לכך סכנת הנשיכות של החולדות מפחידה מאיי פעם מהסיבה שאם הם לא ימצאו מזון אצלכם בבית יכול להיות סיכוי שתקבלו נשיכה בפנים אם היא תריח מזון שאכלתם.

ספרו לנו על שירות לכידת עכברים וחולדות שביצעתם בפתח תקווה:

לכידת חולדה בדירה בכפר גנים ברחוב העצמאות פתח תקווה –

הגענו לדירה בשעת לילה מאוחרת ולאחר סריקה מקצועית שארכה כמה דקות בודדות זיהינו את הזנב של החולדה מבצבץ מאחורי המקרר והלוכד חולדות שלנו מיד לכד אותה ושיחרר אותה בחורשה רחוקה.

לכידת חולדה בעסק ( מאפייה ) ברחוב אבשלום גיסין פתח תקווה –

הגענו למאפייה לאחר שהמנהל זיהה כמה סימני כרסום אך לא ראה את החולדה ולכן הצבנו 6 מלכודות מקצועיות מסוג VICTOR ו לכדנו 2 חולדות שהיו מתרוצצות במקום.

לכידת חולדה בבניין משותף ברחוב שטטמפר פתח תקווה  –

הגענו לבניין שוועד הבניין הוא אדם מאוד הומני ואוהב חיות וביקש מאיתנו ללכוד את החולדה עם מלכודות הומניות ולשחרר אותם וכך באמת עשינו, פיזרנו 8 מלכודות ברחבי הבניין ולכדנו חולדה מצוייה מאוד גדולה ובוגרת ואפילו הוועד לקח אותה ואימץ אותה.

לוכד עכברים שלכד עכבר בבית פרטי ברחוב האילנות בכפר סירקין –

לוכד עכברים שלנו הגיע לבית פרטי עם חצר מאוד גדולה ומלאה בהמון במחילות ולכן תחילה ביצענו סריקה מקצועית לבדוק איפה מקומות המסתור שלהם ודרכי הכניסה והיציאה שלנו ולאחר מכן הצבנו מלכודות ורעלים לצורך חיסול ותפיסה של כל האוכלוסייה.

הדברה ולכידת חולדות

למה חשוב להזמין הדברה חולדות לאחר שתפסנו את החולדה?

חולדות הם בעלות כושר התרבות מאוד מהיר חולדה בוגרת יכולה ללדת כ 12 גורים בפעימה אחת , החולדה יכולה להמליט עד 10 פעמים בשנה וזאת אומרת שזוג חולדות בוגרות יכולים ליצור אוכלוסייה של 120 חולדות בשנה!
ולכן כאשר חולדה אחת נתפסת תמיד יש יותר ולכן חשוב לבצע הדברת חולדות או עכברים שמתבצעת על ידי פיזור רעלים מיוחדים שמורכבים מחומרי משיכה ודגנים ומנגנון השהייה שהחולדות לא ידעו שהם אוכלים רעל וירעילו את כל החולדות , לפתרון הזה יש אפקטיביות של 100% וייתן לכם ללכת לישון בשקט.

כמה עולה להזמין לוכד עכברים בפתח תקווה?

אנו פועלים ביעילות ומהירות בכל רחבי פתח תקווה בין אם אתם גרים בכפר גנים או בכפר סירקין, קרית אריה או אפילו עמישב אנו נגיע אליכם עד שעה מרגע ההזמנה ( לרוב זה אפילו תוך 20 דקות ).

אנו מתמחרים את לכידת חולדות ועכברים באופן זהה אך הפרמטר המשפיע ביותר הוא שעת ההגעה ויום, המחיר בשעות היום  בין 07:00-19:00 שונה ממחיר שעות הערב או הלילה 19:00-07:00 ולכן אם תבחרו להזמין את השירותים שלנו אתם תצטרכו להבין אותנו שגם לנו יש משפחה וילדים שהיו שמחים לשבת לארוחת ערב עם אבא שלהם אך הוא יצא ללכוד חולדה ביום שישי בערב ולעזור לכם באהבה רבה, המחיר בדרך כלל נע בין 350-700 ₪ ללכידת חולדה או עכבר או הצבת מלכודות ורעלים.

לכידת עכברים בפתח תקווה