לוכד עכברים בנס ציונה

לוכד עכברים וחולדות בנס ציונה

לכידת עכברים וחולדות ע"י לוכד מקצועי בנס ציונה 

לוכד עכברים וחולדות בנס ציונה

ראיתם משהו קטן עם זנב ארוך רץ באמצע הלילה בבית? הכירו את העכברים והחולדות החיות הכל כך אינטיליגנטיות שהתחילו בשנים האחרונות לבקר אצלינו בבתים בשעות לילה המאוחרות למטרת חיפוש מזון או שתייה.
ראיתם חולדה בבית ואתם לא יודעים מה לעשות? אנו חברת הדברה מקצועית המעניקה שירות לכידת עכברים וחולדות 24 שעות ביממה!

✅ הזמינו לוכד עכברים בנס ציונה החל מ-299 ₪ 
✅ לוכד מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה 
✅ לכידה בידיים או עם מלכודות מקצועיות!
זמינות 24 שעות ביממה !
הגעה תוך 30 דקות 
 
 

לוכד עכברים בנס ציונה ⭐⭐⭐⭐⭐

צוות הדברה

לוכד עכברים חולדות בנס ציונה בכל שעה!

אנו חברת אילנית הדברות יושבים בשני מיקומים מרכזיים – ת"א ובית דגן עם צוות של שישה לוכדים מקצועיים שעושים כוננות לילה בכל ימות השבוע וממתינים לקבלת קריאות שירות של לכידת חולדות ועכברים בכל רחבי המרכז.
אנו מגיעים ללקוח בממוצע לאחר 30 דקות מרגע ההזמנה לוכדים את החולדה או העכבר בידיים עם כפפות מקצועיות שמגנות עלינו מפני נשיכות כואבות ומשחררים את המכרסם הרחק ביער בן שמן.

איך לוכדים חולדה בדירה בנס ציונה?

כאשר אתם לדוגמא גרים בקומה השניה עליכם להבין שמדובר בחולדה מצויה ולא בעכבר שדה פשוט, לקומות הגבוהות ישנה חולדה בעלת זנב מאוד ארוך המשמש אותה כמו עוד יד והיא בעלת כושר טיפוס מטורף והיא יכולה להגיע לכל קומה אפילו לקומה 22.
כאשר אתם מצלצלים ללוכד עכברים מקצועי הלוכד מגיע לדירה מבצע סריקה מקצועית ולאחר מציאת הסימנים הוא מיד מפעיל פנס ו"מקפיא" את החולדה ולוכד אותה בשני ידיו.

הדברת מכרסמים

מה עושים אם רק ראיתי קקי של עכבר או חולדה?

אם ראיתם רק סימני צואה של חולדה או עכבר יש אפשרות ל2 סיטואציות:

  1. החולדה או העכבר בדירה – אנו נגיע נבצע סריקה ונלכוד את העכבר בידיים ונשחרר אותו לאחר מכן.

2. העכבר לא בדירה או שהוא מסתתר – אנו נציב מלכודות מקצועיות עם חומרי משיכה שילכדו אותו ברגע שיצא ממקום המסתור שלו . 

האם עכבר בדירה מסוכן?

עכברים וחולדות מעבירים מחלות רבות כגון:  טיפוס מוריני, סלמונלה, דבר, עכברת וכו'
שלא נדבר על הסכנה מפני נשיכה מחולדה, החולדות יכולות לכרסם כמעט הכל כמו קירות בטון וגבס אלומיניום פח ומתכות אחרות פלסטיקים וכו'. עכשיו תתארו לכם מה חוזק השיניים של חולדה ואיך תרגישו אם חולדה תחליט לנשוך אתכם מרעב או פחד .. במקרה של נשיכה מחולדה אנו ממליצים לסוע לרופא במהירות האפשרית.

האם אפשר להמנע מחולדה בדירה בנס ציונה?

תחילה עליכם להבין שאי אפשר לעצור את הטבע ותמיד יהיו חולדות ועכברים מתרוצצים ברחבי העיר אך אפשר בהחלט למנוע מהעכברים להגיע אליכם הביתה.
העכברים והחולדות יגיעו למקומות שיש בהם את 3 מ"מים:

מים – החולדות והעכברים יגיעו למקומות שיש בהם מים נוזלים לצורך שתיה, עשו סיבוב מסביב לבניין / דירה /  עסק וטפלו במים עומדים או נוזלים ברדיוס של 100 מ"ר.

מזון – טפלו בכל הנושא של מזון זרוק כמו פחי אשפה, מזון של כלבים או חתולים וכו'
מסתור – החולדות והעכברים יגיעו לכל מקום שיכול להוות בפניהם שקט שלווה וחמימות אז כדי למנוע מהם להגיע אליכם הביתה עליכם לסגור את כל הפתחים וכל החורים שיכולים להוביל אותם הביתה ולהקפיד לשמור על חלונות סגורים בלילות.

טיפ נוסף – בדרך כלל חולדה מצויה אוהבת לעלות לקומות גבוהות עם טיפוס על העצים שנוגעים בבניין , בפעם הבאה שהגנן של הבניין מגיע לביקור אצלכם בבניין תאמרו לו לגזום את העצים שנוגעים בבניין.

פינוי פגרים

ספרו לנו על לכידת חולדה או עכבר שביצעם בנס ציונה

לכידת חולדה בבית קפה בשכונת הפועלים – הגענו לבית קפה מוקדם ב6 בבוקר וזיהינו גללים יחסית טריים של חולדה, האחראי משמרת זיהה תזוזה באזור המטבח ואנו בשקט בשקט התחלנו לנסות לאתר את החולדה ולאחר כמה דקות זיהינו זנב ארוך מסתתר מתחת למקררי נירוסטה וביצענו לכידה מקצועית עם מוט טלסקופי ארוך שתפס את החולדה בדקות בודדות.

לכידת חולדה בדירה ברחוב ניל"י בקומה 3 – הגענו לרחוב ניל"י בנס ציונה לאחר שהדיירה ראו המון סימני גללים ואפילו הציבו 2 מלכודות וניסו ללכוד את החולדה לבדם אך לא הצליחו וצלצללו אלינו ומיד התייצבנו וביצענו פיזור של מלכודות TRAX מקצועיות עם חומרי משיכה מעורבבים עם טונה כמו שחולדה מצויה אוהבת ולאחר 18 שעות חזרנו ללקוחות ואספנו את החולדה שנלכדה.

הדברת חולדות ברחוב כצלנסון בבית פרטי – בבניין בן 4 קומות עם 12 דיירים מסתובבים להם המון חולדות בכל ערב בגלל הזנחה של העיריה מבצחינת הדברת החולדות בעיר ולאחר שהזמינו אותנו כחברת הדברה מקצועית שנעניק להם פתרון ממשי לבעיה ביצענו פיזור של רעלים בבורות ביוב  כ 4 תיבות האכלה עם רעלים דור 2 מסוג אנטי קוגלנטים וחיסלנו לאחר 72 שעות את כל החולדות שהיו באזור ועד היום לא שמענו תלונות מהלקוחות.

לוכד עכברים בנס ציונה  ברחוב וייצמן – ברחוב וייצמן הארוך העכברים כנראה הגיעו בשדות הפתוחים והשטחים הגדולים שסובבים את העיר נס ציונה והתחילו להיכנס לדירת קרקע קטנה שהייתה בעבר מחסן ומלאה בהמון חורי כניסה ויציאה של עכברים ולאחר שהנחינו את הלקוח בדיוק אילו חורים ואיך לסתום אותם בצורה מקצועית ביצענו פיזור של רעלים וגם מלכודות לביצוע חיסול ולכידה של כל העכברים שנכנסים באופן קבוע לדירה ולא משלמים שכר דירה.

מה עושים עם עכבר או חולדה שנלכד?

ישנם 3 מלכודות שאנו עובדים איתם : דבק , קפיץ , כלוב

כדי לשחרר עכבר ממלכודות דבק עליכם לקחת שמן קנולה ולשפוך הרבה על העכבר שדבוק ועל המלכודות עצמה , העכבר למעשה ישתחרר לאחר 2-3 דקות בעצמו לבד.

כדי לשחרר עכבר ממלכודות כלוב עליכם פשוט לסוע ליער או חורשה שיכולה להוות חממה נוחה למכרסם ופשוט לשחרר אותו.

לוכד עכברים בתל אביב

איך מסוגל לוכד מקצועי לעכברים וחולדות בנס ציונה לתפוס את העכבר בידיים?

אנחנו לא ממש תופסים את העכבר או החולדה עם הידיים כי יש להם נשיכות מאוד מאוד כואבות (בעיקר לחולדת החוף)  ולכן אנו משתמשים בכפפות מיוחדות שמונעות מהם את היכולת לנשוך אותנו, כפפות אלה מקצועיות ויעילות גם כנגד הכשות נחשים וכך אנו יכולים פשוט לתפוס את העכבר והחולדה ולשחרר אותו לאחר מכן.

מעבר לכך אנו פועלים כבר למעלה מ 30 שנה בלכידת עכברים וחולדות בנס ציונה כך שזה ממש לא מזיז לנו ..

האם לאחר לכידת חולדה בנס ציונה אפשר לישון בשקט?

כעיקרון כן כי לכדנו את העכבר שהיה אצלכם בדירה אך עליכם להבין שחולדות ועכברים הם לא זאב בודד והם חיים בלהקות גדולות יותר ותמיד לחולדה שנתפסה יש אחים, הורים דודים וכו'.
כדי להיות בטוחים שאין לכם עוד חולדות בדירה עליכם לבצע הדברת חולדות בבניין או בבית כולו על ידי פיזור של רעלים אנטיקוגלנטים המורכבים מדגנים וחומרי משיכה חזקים שיחסלו את כל החולדות שבאזור הבית או הבניין שלכם.

לכידת עכברים וחולדות בנס ציונה עם אילנית הדברות

חשוב להבין שלכידת חולדות ועכברים זה פעולה שלא כל אחד יכול לבצע במהירות ולפעמים המחיר הזול של לוכד לא מקצועי זה כמו לזרוק את הכסף לפח  כי הוא לא ילכוד או ישים חומרים זולים ועדיף לתת עוד כמה שקלים תמורת לכידה מהירה ומקצועית. אנו מעניקים שירות לכידת מכרסמים בכל שעה, בכל יום ובכל מקום שרק תרצו עם צוות של 6 עובדים מקצועיים ומוסמכים בעלי היתר מהמשרד להגנת הסביבה עם חומרי הדברה ומכשור מקצועי ויקר שאין אפשרות לכל מדביר פרטי או חברה צעירה לרכוש.
אנו פועלים בתחום כ 30 שנה עם נסיון ומקצועיות עתירת שנים עם חברה בעלת אופי משפחתי של 3 דורות ומתן שירות באהבה מלאה ופתרון מהיר ללקוחות.

לוכד עכברים וחולדות בנס ציונה