הדברת טרמיטים בבת ים

הדברת טרמיטים בבת ים

מדביר לטרמיטים בבת ים מקצועי עם ניסיון של 30 שנה ! 

הדברת טרמיטים בבת ים כבר לא סיפור גדול

הרבה מתושבי בת ים כבר מכירים את התופעה של הטרמיטים כבר שנים רבות, בעבר הלחץ והחששות עם הדברת טרמיטים היו גדולים מאוד אך כיום עם צוות מקצועי עם רשיון הדברה וידע תוכלו לפתור את הטיפול לטרמיטים בבת ים בקלות ומהירות, אז איך עושים טיפול לטרמיטים? איך מתבצעת הדברת טרמיטים בבת ים וכמה זה יעלה לנו? המשיכו איתנו ונגלה לכם את הכל.

✅ הדברה לטרמיטים עם אחריות מלאה! שיטה חדשה – טיפול לטרמיטים עם קידוח ללא הריסת המרצפות! 
✅ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה ותק של 30 שנה
✅ אחריות מלאה – לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות חומרים ירוקים ללא סכנה לבני אדם ובע"ח 
הגעה מהירה מהיום להיום 

הדברת טרמיטים בבת ים ⭐⭐⭐⭐⭐

מדביר טרמיטים
הדברת טרמיטים ביוספטל בת ים
ייעוץ לטרמיטים בוואטאפ
מדביר טרמיטים בבת ים

מאיפה נכנסים אלינו הטרמיטים?

הטרמיטים הינם חרקים זעירים בגודל של כ 6-11 מ"מ בצורות וגדלים שונים ובינהם פריטים מכונפים, פועלות מלכה ולוחמות שמגנות על הקן, אבל מאיפה לעזאזל הגיעו אלינו הביתה טרמיטים? הטרמיטים הגיעו אליכם מכמה אפשרויות: 

  1. קניית רהיט נגוע בטרמיטים 
  2. לאחר הגשם הראשון הטרמיטים מזדווגים באוויר תופעה שנקראת מעוף כלולות ולאחר הזיווג הזוגות מחפשים בית חמים ונעים לשכון בו ואולי נכנסו אליכם דרך החלון.
  3. בעיה בבניין ואז הטרמיטים הגיעו אליכם מקומה תחתונה או עליונה.
הדברת טרמיטים
הדברת טרמיטים בבת ים בבניין

איך יודעים שיש לנו טרמיטים בבית ?

תחילה עליכם להבחין בין טרמיט לנמלה וזה על ידי 2 סימני זיהוי נפוצים: 
1) זוג מחושים ישרים ללא כיפוף ( לנמלה יש כיפוף והמחושים בצורה של האות ו' ) 
2) 2 זוגות כנפיים שמכסות את כל הגוף.

הסימנים שהטרמיטים משאירים בדרך כלל הם סימני בוץ על קירות או רהיטים לצורך התנועה שלהם הם יוצרים מעין תעלות בוץ והתנועה מתנהלת בתוכם כדי לשמור על חום, חושך והגנה מפני אויבים או סימני כנפיים מפוזרות באזורים מסוימים או שהם כבר אכלו לכם את הרהיטים או המשקופים ואז הסימנים דיי ברורים.

סימני נגיעות טרמיטים

איך מתבצע הטיפול בטרמיטים?

הטיפול לטרמיטים הוא קצת שונה מהדברת ג'וקים או חרקים אחרים מהסיבה שהפיזיולוגיה של הטרמיטים שונה והם חיים בצורה שונה מחרקים אחרים. הטרמיטים יכולים להיות ממש מתחת למרצפה שליד המשקוף ולהתפרץ מהמשקוף או שהם יכולים להיות גם 3 מטר מתחת לאדמה או אפילו לעשות את הקן בתוך הקיר או רחוק כמה מטרים מאזור ההתפרצות שלהם ולכן חייב כדי להבטיח שאנו מטפלים בטרמיטים ביסודיות ולצמיתות לבצע טיפול מסביב לכל הדירה וליצור מעטפת הגנה לכל הדירה, איך זה מתבצע בפועל? המשיכו לקרוא למטה >>

מדביר טרמיטים בת ים
מדביר טרמיטים בת ים

איך מטפלים בטרמיטים עם מדביר מקצועי?

מדביר מקצועי יגיע אליכם תחילה כדי לבחון את השטח אם לא ברור שזה אכן בעיית טרמיטים ויש צורך בהדברה, לאחר הניטור וההבנה המדביר יגיע עם מקדחה ויקדח חורים קטנים מסביב לכל הדירה במרחק של כ 30-80 ס"מ מאחד לשני ויזריק חומר רב בלחץ ישירות לאדמה שמתחת למרצפות.  לאחר הזרקת החומר המדביר יסתום את החורים בצורה אסטטית עם חומר איטום וירסס את כל הדירה על גבי הקירות והפנלים. 
בגלל שאף אחד לא יכול לדעת היכן נמצא הקן של הטרמיטים וכדי להעניק תעודת אחריות מלאה אנו חייבים לבצע ריסוס לכל הבית

מדביר טרמיטים בחולון

האם יש אחריות על הדברת טרמיטים בבת ים?

בוודאי, אנו עושים עבודה כל כך טובה ויסודית שאנו יכולים להרשות לעצמנו להעניק לכם אחריות מלאה ל-3 שנים מלאות בלי אותיות קטנות ובלי סעיפים, אחריות מלאה ללא תוספת תשלום 
במידה והבעיה לא תיפטר אנו נחזור אליכם ללא עלות! 

האם האם הטיפול לטרמיטים מסוכן?

ההדברה מתבצעת על ידי מדביר מקצועי בעל היתר מסויים להדברת טרמיטים ולא מדביר ביתי רגיל, כל החומרים שלנו הם תוצרת ישראל ובעלי תקן ממשרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה מסוג פראמיס וטרמינטור המוכרים והטובים ביותר להדברת טרמיטים.
לאחר ההדברה יש לצאת מהדירה לשעה בלבד עד ייבוש החומר ולאחר מכן התנהלות רגילה לחלוטין ללא סכנה לבני אדם.

האם אפשר להיפטר מהטרמיטים בלי להרוס את הבית ?

בעיות הטרמיטים מתגלות רק לאחר זמן מה מהסיבה שהם לא אוהבים אור יום ואוהבים להיות בתוך הקן שלהם עמוק באדמה או בקיר ולכן לפעמים בנגיעות קלה שזאת רק תחילת הבעיה אפשר לבצע הדברה לטרמיטים ללא קידוח  באמצעות ג'ל פורומון שמזריקים אותו בסמוך למוקד ההתפרצות שלהם והם ייקחו את הג'ל למחילה וירעילו את כל האוכלוסייה אך אם הקן ממוקדם רחוק מאוד ממוקד ההתפרצות שיטה זאת לא תהיה יעילה לכם .

טרמיטים במשקוף
טרמיטים במשקוף

איך בוחרים חברת הדברה מומלצת לטיפול בטרמיטים?

אנו בחברת אילנית הדברות פועלים כבר 30 שנה בהדברת כל סוגי החרקים והמזיקים במגזר העיסקי, הפרטי והמוסדי. 
ביצענו אלפי הדברות לטרמיטים בכל הארץ ועברנו השתלמויות לכל אורך השנים כדי ללמוד ולהחכים וליצור פתרונות חדשים ויצירתיים שיעניקו לכם שקט במהירות.

כמו שאמא שלי הייתה אומרת "הזול בסוף עולה ביוקר" כשמתעסקים עם קידוחים, רעלים וחרקים עדיף לבחור בעל מקצוע שיודע מה לעשות ויודע בדיוק את המינון הספציפי לכל חומר ולא ירעיל אתכם וידע בדיוק איפה לקדוח בלי לפוצץ לכם את כל הצנרת.

ספרו לנו על הדברות טרמיטים בבת ים שביצעתם:

טיפול לטרמיטים בבת ים ברחוב בלפור:
לאחר שנים רבות שהלקוחות סובלים מבעיית טרמיטים הגענו לדירה וביצענו קידוחים בכל הדירה והזרקנו חומר כ 4 ליטרים לכל חור ולאחר המתנה של כ שעתיים לספיגת החור סתמנו את החורים בצורה אסטטית והענקנו ללקוחות אחריות מלאה! 

הזמנת מדביר לטרמיטים ברחוב אנה פרנק:
הדיירים בבת ים מגדלים תוכי בבית והביאו לו עץ יבש ונגוע בטרמיטים שיוכל לעלות ולשחק עליו אך לאחר שנה שנתיים כל הבית שלהם התמלא בטרמיטים ביצענו קדיחות בכל הדירה של 3 חדרים והזרקנו חומר מסוג פראמיס לתוך הקרקע ופתרנו את הבעיה. 

הדברה לטרמיטים ללא קידוח במשקופים ודלתות:
בדירה ברחוב דניאל שבעל הדירה שוכר לזוג צעיר ולא מעוניין להשקיע הזמין אותנו לבצע הדברה לטרמיטים ללא קידוחים עם ג'ל מיוחד שהפועלות לוקחות למלכה ומרעילות את כל הקן, שיטה זאת באמת עזרה לו כי הנגיעות הייתה קלה וחדשה יחסית. 

הדברת טרמיטים בדירת  קרקע ברמת עמידר בת ים:
הגענו לעמידר וזיהינו מעוף כלולות של טרמיטים שמרחפים בכל החצר ועל הדק והפרגולה ולאחר שזיהינו את סוג הטרמיטים המדויק במעבדה ביצענו חפירה קלה מסביב לכל יסודות הבית ובנוסף ריסוס של הפרגולה והדק ופתרנו ללקוח את הבעיה של הטרמיטים שחשבו לקנן אצלינו בחצר. 

מה המחיר להדברת טרמיטים בבת ים?

מדביר לטרמיטים לא נבחן במחיר הזול שהוא יתן לכם כי התמורה שתקלו גם תהיה זולה, כאשר מזמינים בעל מקצוע חשוב להסתכל על מקצועיות, ניסיון, שנות וותק, חומרים, דרגת רישיון, אחריות וכו'.

מדביר מקצועי ושמכבד את עצמו ואת הניסיון שלו לא יהיה הכי זול אך גם לא צריך להיות גנב ולנצל את הידע שלך, צריך לתת מחיר הוגן , שקיפות מלאה על הלקוחות ולתת שירות אמיתי מהלב! 

רוצה לדעת כמה יעלה לך הדברת טרמיטים לבית?
חשבו במחשבון ההדברה שלנו ותזכו ב5%-10% הנחה!

מדביר טרמיטים בת ים
מדביר טרמיטים בת ים