להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

מה עושים עם עכבר שנתפס במלכודת?

אם תפסת עכבר בבית או בעסק שלך, אולי אתה תוהה מה לעשות איתו. הצעד הראשון הוא לוודא שתפסתם את העכבר בצורה אנושית ומבלי לגרום לו נזק מיותר או סבל ממושך. לאחר שלכדת את העכבר, תוכל להחליט מה לעשות איתו.

תוכן עניינים:
מה ההבדלים בין עכבר לחולדה ?

מה עושים עם עכבר שנתפס במלכודת כלוב?

אפשרות אחת היא לשחרר את העכבר בחזרה לטבע. אם אתם גרים באזור כפרי או שיש לכם שמורת טבע קרובה, תוכלו לשחרר את העכבר במקום בטוח ומתאים. זה יאפשר לעכבר לחזור לבית הגידול הטבעי שלו ולהמשיך את חייו מבלי לגרום נזק לסביבה שלכם. עם זאת, אם אתה גר באזור עירוני או שאין לך גישה למיקום מתאים לשחרור, ייתכן שזה לא בטוח או אנושי לשחרר את העכבר. סביבות עירוניות עלולות להיות מסוכנות לעכברים, מכיוון שהם צפויים להיטרף על ידי טורפים או עלולים להפוך למטרד לתושבים.

הדברת חולדות בבניין

מה עושים עם עכבר שנתפס במלכודת דבק?

כאשר עכבר נתפס במלכודת דבק אפשר לגמרי לשחרר אותו מבלי לגרום לו סבל, הרבה חושבים שמלכודות דבק הם אכזריות ומדינות רבות הוציאו אותם משימוש אך אם תשפכו על המלכודת מעט שמן קנולה או שמן זית העכבר יוכל בקלות רבה להשתחרר. חשוב לשחרר באזור מרוחק עם מים כדי שהעכבר יוכל להתנקות מהשמן.

לכידת עכברים במחסן בסופרמרקט בפתח תקווה

מה עושים עם עכבר שנתפס במלכודת קפיץ?

במלכודות קפיץ העכבר מת מיד כאשר המלכודת נסגרת לו על העורף, חשוב לשחרר את העכבר מיד לפח עירוני מוטמע באדמה כדי למנוע מבעלי חיים אחרים למצוא את הפגר ולאכול אותו. אפשר לשחרר את העכבר מהמלכודת ולשמור את המלכודות.

הדברה ולכידת חולדות

פינוי עכבר שנתפס במלכודת עם איש מקצוע

אפשרות נוספת היא לפנות אלינו שנשלח מדביר כדי להסיר את העכבר בצורה בטוחה ואנושית. לאנשי מקצוע ההדברה שלנו יש את הידע והכלים להרחיק בבטחה עכברים מהרכוש שלך מבלי לגרום נזק לעכבר או לרכוש שלך. אנחנו נגיע וניקח את העכבר למקום מתאים עבורו או שנפנה את הפגר ונזרוק אותו לאזור מתאים. אנחנו גם יכולים לעזור לך למנוע נגיעות עתידיות של עכברים על ידי זיהוי וטיפול בגורם השורש של הנגיעות.

שחרור עכבר לטבע

אם תבחר לשחרר את העכבר בחזרה לטבע, יש כמה שיקולים חשובים שכדאי לזכור. ראשית, ודא שהעכבר ישוחרר במקום מתאים בטוח ומתאים למין שלו. למיקום צריך להיות גישה למזון, מים ומקלט והוא צריך להיות רחוק מספיק מהאזור שלך כדי למנוע מהעכבר לחזור.

שנית, חשוב לוודא שהעכבר ישוחרר בשעה המתאימה ביום. עכברים הם בעלי חיים ליליים, ועדיף לשחרר אותם בלילה כשהם הכי פעילים. זה ייתן להם את הסיכוי הטוב ביותר לשרוד ויעזור למנוע מהם להיטרף על ידי טורפים.

לסיכום - מה עושים עם עכבר שנתפס

אם תבחר לפנות לחברת הדברה כדי להסיר את העכבר, וודא שאתה בוחר במדביר בעל מוניטין ומנוסה. לוכד עכברים מקצועי יספק לכם גם עצות כיצד למנוע נגיעות עתידיות של עכברים ויפעל אתכם למציאת פתרון ארוך טווח לצרכי ההדברה שלכם.

יש כמה אפשרויות מה לעשות עם עכבר שנתפס. אם אתה גר באזור כפרי או שיש לך גישה למקום שחרור מתאים, שחרור העכבר בחזרה לטבע עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. עם זאת, אם אתם גרים באזור עירוני או שאין לכם גישה למקום מתאים לשחרור, אולי עדיף לפנות לאיש מקצוע הדברה כדי להסיר את העכבר בצורה בטוחה ואנושית.

בכל אפשרות שתבחרו, חשוב לוודא שהעכבר יקבל יחס אנושי ובכבוד.

לוכד עכברים בתל אביב

הדברה והרחקת עכברים עם מדביר מוסמך

כאשר תפסתם עכבר במלכודת סביר להניח שהוא לא היחידי ובעוד כמה ימים אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם עכברים נוספים. אנחנו מספקים שירותי הדברה לעכברים בפריסה ארצית בהגעה מהיום להיום.

הדברה לעכברים תתבצע על ידי פיזור של מלכודות מקצועיות או רעלים בצורה מבוקרת מסביב לכל הבית, משררד או מפעל.

מחיר הדברת עכברים נעה בין 350-600 ₪ תלוי באופי השירות.

*עוד שירותים שתמצאו אצלנו:

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

מה ההבדל בין עכבר לחולדה?​⭐⭐⭐⭐⭐

מידע נוסף על מכרסמים חולדות ועכברים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat