להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברת נמלים במטבח

מדי פעם אתם משאירים פרוסה על השיש וחוזרים לאחר כמה רגעים ורואים את כל הנמלים חוגגים לכם על הסנדוויץ? המון נמלים שמטיילים לכם בין הכלים על השיש במטבח? הכירו את השיטות הטובות ביותר להתמודדות על נמלים במטבח ועל השיש.

הכירו את הנמלים שמטיילות אצלכם על השיש

בדרך כלל הנמלים המוכרות ביותר שהולכות על השיש הם מורית – מורית נאה / מורית הבתים. הנמלים הללו מתאפיינו בגודלם הקטן מאוד, צבעתם חום אדמדם ואוהבות מאוד להיות במקומות לחים ורטובים מגיעות בעיקר לדירות על ידי הצנרות של המים והחשמל.

הנמלה השניה הנפוצה ביותר שאוהבת להסתובב על השיש במטבח היא הבנאית הישראלית – נמלה שחורה והכי מוכרת בישראל גודלה כ 3-6 מ"מ ומגיעה בעיקר דרך חלונות או חריצים בקירות.

איך אפשר להתמודד עם הנמלים במטבח?

  1. הדרך הראשונה והכי אידיאלית היא סתימה של כל החורים והחריצים – סגירה של כל החריצים המובילים לתוך הבית, חורים ישנים של קדיחות וברגים, כניסת חוטים וצינורות וכו'.
  2. סתימה עם סיליקון בין השיש לקיר – סגירה עם רובה אקרילית או סיליקון דוחה עובד את החריץ בין השיש לקיר לאורך כל המטבח ופחית לכם משמעותית את הנמלים שמסתובבות על השיש.
  3. ניקיון – סדר וניקיון של שאריות אוכל, פירורים, מזון יבש וכו' יפחית את כמות הנמלים שירצו להסתובב אצלכם כמו דרך הטבע – אין אוכל אין חרקים.

האם הנמלים מזיקות לאוכל או מעבירות מחלות?

כמובן אחרי שהרמתם את השקית של הלחם שישבה על שולחן האוכל המחשבה הראשונה שלכם הייתה לזרוק מיד עקב חשיפה למחלות, נפתיע אתכם ונאמר לכם שנמלים לא נמצאו כגורמי מעבירי מחלות וחוץ מלאכול לנו את הלחם הם לא פוגעות אך אנו לא ממליצים לאכול מזון שהיה נגוע בנמלים כלל עקב זה שאולי תאכלו נמלים או ביצים וזה ממש לא נעים.

✔️ הדברת נמלים במטבח החל מ 200 ₪
  ✔️ חומרים ירוקים מאושרים המשרד להגנת הסביבה ללא ריח וסימנים
אחריות מלאה בכתב על כל הדברה
לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות !
✔️ זמינות 24 שעות ביממה 
צוות מוסמך ומקצועי עם נסיון של 30 שנה ! 
אפשרות להדברה ירוקה נגד נמלים באמצעות ג'ל ללא יציאה מהדירה 
שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו : 
 

הדברת נמלים במטבח תמונות

האש יש שיטות הדברה נגד נמלים?

כמובן שיש, האפשרות הראשונה היא ביצוע הדברת נמלים על ידי ריסוס מסביב לכל הבית מבפנים ומבחוץ וכך למנוע מהנמלים לצאת מכל חור שהוא ולהרוס להקן את הקן במידה וקיים על ידי ריסוס חומר מסוג דלתא-סופר המכיל דלתמתרין (2.5%) 25 גר' / ליטר שאיננו רעיל לבני אדם או בעלי חיים ויש צורך לצאת מהדירה לשעה בלבד ללא ריח וסימנים – מדביר שיבצע יעניק לכם אחריות מלאה עד שנגמר הנמלים בבית!

טיפול בפתיונות ג'ל – הדברה ירוקה בלי לצאת מהבית כלל , טיפול בג'ל מיוחד בעל חומרי משיכה חזקים אשר מיישמים אותו מסביב לכל האזור הנגוע בנמלים וסמוך לקן שלהם הג'ל מסוג אלפא-ג'ל המכיל FIPRONIL 0.01% ללא רעילות לבני אדם וללא יציאה מהדירה כלל. הנמלים לוקחות את הג'ל למלכה ולפועלות ומרעילים את כל הקן לצמיתות.

ריסוס תכשירים המאושרים לצרכן – ישנם מאות של תכשירים המאושרים לשימוש ביתי ונמכרים בכל סופר כמו K300 וכדומה אך התכישירים הללו מאוד רעילים ומסוכנים לנשימה ולא מומלץ לבצע ריסוס.

שלהם על השיש ובכל מקום שיש כלי אוכל או שתיה , התכישירים הללו הורגים נמלים אך לא שארתיים ולא נותנים תוצאות לאורך זמן והם פתרון זמני של כמה ימים בודדים ואז הנמלים מתפרצים ממקום אחר.

כמה עולה להדביר נמלים במטבח?

כאשר אתם מזמינים חברת הדברה מקצועית חשוב קודם לוודא כמה דברים:

1. המדביר מקצועי ומומלץ על ידי לקוחות.

2. למדביר יש רשיון הדברה בתוקף.

3. למדביר יש תכשירי הדברה אפקטיביים ומאושרים המשרד להגנת הסביבה.

אך הדבר הכי חשוב בהדברת נמלים בבית הוא לוודא האם המדביר מעניק לכם תעודת אחריות מלאה בכתב לאחר סיום ההדברה (בדרך כלל מדבירים מעניקים אחריות לתקופה של חודש עד שלושה חודשים בלבד על פי הנחיית המשרד להגנת הסביבה).

אנו חברת הדברה שתעניק לכם טיפול אפקטיבי והוגן עם אחריון מלאה עד הנמלה האחרונה בדירה , אם יחזרו הנמלים אנו נחזור ללא עלות !

עלות הגעה של מדביר מקצועי להדברת נמלים בדירה נע בין 200-500 ₪ תלוי בגודל הדירה ועם אחריות מלאה לשלושה חודשים!

לקוחות שיגיעו אלינו ממאמר זה יקבלו הטבה – הדברה נגד תיקנים (ג'וקים) בחינם!

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

הדברה לנמלים

אנשים שהתעניינו בנמלים במטבח התעניינו גם בזה...

מחירון הדברה

הדברת נמלים

הדברת נמלי אש

נמלים קטנות על השיש במטבח

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat