להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס החדשה

הגענו לשנת 2024 והתקדמנו גם בטכנולוגיות בתחום ההדברה והלחימה במזיקים השונים ובעיקר בטרמיטים, הטרמיטים ידועים כחרקים מאוד קשים לפתרון ועד היום היו משתמשים בשיטות ישנות ומזיקות עד שהגיע מומחה מטעם המשרד להגנ"ס מספרד שהביא לישראל את השיטה החדשה שנקראת "נמסיס".

איך הנמסיס עובדת? האם היא יעילה? כמה היא עולה? ובמה היא טובה יותר מקידוחים?

ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך ומומחה לטרמיטים עונה על כל השאלות »

מדביר מוסמך

הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס⭐⭐⭐⭐⭐

תוכן עניינים : הדברה לטרמיטים ללא קידוח

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

מערכת "נמסיס" להדברת טרמיטים ללא קידוחים!

נמסיס היא שיטת הדברה שונה מהשיטות הידועות כיום והיא פועלת על ידי ניטור, ניהול וחיסול מושבת הטרמיטים. המערכת מכוונת לכך שהטרמיטים יגיעו לתחנות נמסיס שיוצבו ותקטול אותם באופן יעיל ומהיר ללא קידוחים, בתוך המערכת ישנם פיתיונות מורעלים שהטרמיטים לוקחים איתם לקן ומחסלים את כל הקן.

סימני בוץ של טרמיטים בארון בגדים

הדברת טרמיטים לצמיתות ללא קידוחים – האם זה אפשרי?

לפני שניגש לאיך מדבירים טרמיטים תחילה נסביר מעט מי הם הטרמיטים'
הטרמיטים חיים במושבות שיכולות להיות 1000 פריטים ועד 50 מיליון פריטים, הקן של הטרמיטים יכול להגיע ל 8 מטרים גובה או לחילופין המלכה יכולה לשכון 4 מטר מתחת לקרקע. בקן של טרמיטים יש מלכה, זכרים, פועלות, לוחמים ולכל פרט יש צורה שונה, תפקיד שונה וצורת התנהגות שונה לגמרי.

טרמיטים נמסיס

איך נמסיס קוטלת טרמיטים לצמיתות?

יש 2 תחנות לנמסיס: תחנת ניטור, ותחנת עילית.

תחנת ניטור – תחנות המכילות עץ מיוחד למשיכה המכיל צלולוזה למשיכת הטרמיטים ומאפשר לנו לדעת האם קיימים טרמיטים באזור או לא ואיזה סוג טרמיט במידה ונמצא.

תחנה עילית – תחנות שמציבים בתוך המבנה או מחוצה לו באדמה המכילות שפיתיון מעכב קיטין שמועבר מאחד לשני עד שמגיעים למלכה ומחסלים את הקן, את התחנות מציבים על קירות, באדמה, על משקופים על תעלות הבוץ ובכל מקום שיכול להוות חממה לטרמיטים.

הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס החדשה

פיתיון הנמסיס – איך הוא עובד?

הטרמיטים הם חרקים בעלי גלגול חסר, מהביצה בוקע טרמיט שהולך ומשיל את עורו עד שמתבגר וגדל לצורתו הבוגרת. למעשה הפיתיון נמסיס מורכב ממעכב קיטין (העור של הטרמיטים) ולמעשה האוכלוסיה של הפועלות בכל יום לוקחת את הפיתיון ומרעילה לאט לאט את כל הקן. בכל יום מחוסלים בממוצע כ 1.7% מאוכלוסיית הקן של הטרמיטים.

הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס החדשה

למי מערכת נמסיס מתאימה?

בגדול המשרד להגנת הסביבה מתחיל להכניס את המערכת לשוק באופן אגרסיבי כדי למנוע ממדבירים להחדיר כמויות גדולות של חומרי הדברה לקרקע ולכן לאט לאט כולם ישתמשו במערכת. בגדול המערכת מתאימה ללקוחות שלא מעוניינים לבצע קידוחים אצלם בבית, יש משטחים מאוד יקרים (שיש , פרקט וכו'). או לחילופין בנגיעות קלה או במקומות שמאוד קשה לבצע קידוחים כמו מקלטים או ממ"ד.

איך היו מדבירים טרמיטים לפני שהגיע השיטה החדשה?

בעשורים האחרונים השיטה הנפוצה ביותר וגם הכי וודאית היא שיטת הקידוחים, למעשה אנחנו קודחים במרצפות חורים קטנים בקוטר של 3-4 מ"מ ומחדירים 3-4 ליטר של חומר פעיל נגד הטרמיטים ויוצרים מעטפת הגנה לכל הדירה.

ההדברה איננה מסכנת את בני האדם בבית אך כמובן שיש חילחול של המון ליטרים של חומרי הדברה לקרקע וכעט המשרד להגנ"ס רוצה להימנע מכך. שיטת הקידוחים מעולה ואנחנו עדיין עובדים איתה והיא נותנת תוצאות מיידיות אך הרבה לקוחות חוששים מהקדיחות למרות שאנחנו כמובן סותמים את החורים בצורה יסודית.

*למידע נוסף על:

מדביר טרמיטים בת ים

הדברת טרמיטים ללא קידוח – איך זה עובד?

כאשר אנחנו מתקינים את מערכת נמסיס שמכילה פיתיון אטרקטיבי לטרמיטים שמכילה תאית ופוגעת בטרמיטים בפעולת ההתנשלות שלהם והם לא יכולים להתפתח ולהתבגר והכי חשוב – להתרבות. כך למעשה המושבה של הטרמיטים נהרסת לגמרי לאחר שהמלכה מחוסלת. המערכת פועלת שנים רבות ברחבי העולם ובעיקר בספרד ובאוסטרליה וממקסמת את השליטה בטרמיטים ללא שימוש בחומרים כימיים רבים .

 

יתרונות הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס מול שיטות אחרות

1. שימוש מופחת בחומרים כימיים – לעומת הזרקת עשרות ליטרים לאדמה
2. ללא קידוחים והריסת המרצפות – לעומת קדיחה מסביב לדירה כל 30 ס"מ
3. יעילות במתארי שטח גדולים חיצוניים – יכולת הטמנת יחידות קרקע לעומת שימוש בחומרים בריסוס שמתפרקים
4. אפשרות לטיפול נקודתי
5. שימוש מבוקר עם רעילות מופחתת לאדם ולסביבה – טיפול באמצעות פיתיונות ולא חומרים כימיים רעילים לאדם ולסביבה
6. יכולת ניטור וטיפול באופן מבוקר ויזום – יכולת זיהוי את מין הטרמיטים ורמת נגיעות
7. גמישות מקצועית ומחשבתית למדביר שעובד עם נמסיס – המדביר יכול לפעות בדרכים שונות

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

האם חייב מדביר מוסמך לטיפול בטרמיטים בשיטת נמסיס?

בהחלט כן, רק מדביר מוסמך המחזיק בהיתר הדברה מסוג "מבנים ושטחים פתוחים" ורק לאחר שעבר הסמכה מקצועית על המערכת יכול להתקין אצלכם בבית את המערכת. חברת רימי היחידה כרגע בארץ שמשווקת למדבירים את המערכת, היא איננה משווקת ללקוחות פרטיים או למפיצים אחרים.

כמו כן רק מדביר מקצועי עם הרבה שנות וותק יכול לפתור לכם את בעיית הטרמיטים בבית ללא קידוח על ידי הכרת הטרמיטים הביולוגיה מין הטרמיט אזורי נגיעות וכו'.

 

הסמכה לטרמיטים למערכת נמסיס
הסמכה לטרמיטים למערכת נמסיס

איך מתקינים את מערכת נמסיס בבית?

כאשר אנחנו מגיעים להדביר טרמיטים ללא קידוח באמצעות שיטת הנמסיס אנחנו פועלים על פי סדר הפעולות הבא:

תחילה המדביר ילבש כפפות לטקס ללא אבקה וללא ריחות מהסיבה שהטרמיטים מאוד מאוד רגישים לריחות ויש מצב שהם לא יכנסו למערכת אם יחושו מעט ריח שונה.

לצורך הצבת מערכת נמסיס בתוך המבנה על תעלות בוץ המדביר יפתח את שקית הפיתיון נמסיס שמכילה כלורופלוזורון (מעכב קיטין) ויערבב עם כ 200-400 סמ"ק של מים מינרלים או מים מזוקקים ויערבב עד לעיסה אחידה.

נכניס את השקית לתוך היחידה העילית ונדביק עם דבק "הייטק" ללא ריח את הקופסה העילית על תעלות הבוץ, על חריצים, תעלות בוץ, על עצים פגומים, משקופים וכו'.

לאחר כחודש וחצי המדביר יגיע לבצע ניטור ובדיקה את רמת האכילות ביחידה וימלא את היחידה בפיתיון נוסף במידת הצורך.

כאשר מציבים את תחנות ניטור אנחנו נציב אותם בקרקע נטמון את היחידות קרקע עד לקו 0 עם האדמה, בתוך היחידות יש חתיכות עץ מיוחד כדי למשוך את הטרמיטים. נציב את היחידות כל 5-7 מטרים באזורים עם אדמה מאווררת ולחה בצפוי שיהיו בה נגיעות טרמיטים. את קופסאות הניטור מומלץ לבדוק כל חודשיים ולטפל במידה שיש נגיעות של טרמיטים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס החדשה
הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס החדשה
עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מומחה לטרמיטים ומספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

טרמיטים

מידע נוסף על טרמיטים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat