להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברה בקרית ביאליק

הדברה ירוקה בקריית ביאליק – מחירים נוחים ושירות מקצועי

מדביר מוסמך

קרית ביאליק היא אחת מהערים הדינמיות והמרתקות בצפון. אל למרות היופי והרוגע השוכן בעיר גם בקריית ביאליק לא פעם התושבים נתקלים איך לא, במזיקים שונים ומשונים שמפרים את שלוות חייהם בין אם בבתיהם ובין אם בעסקים השונים בעיר. כאן אנחנו נכנסים לתמונה!  חברת אילנית הדברות מבצעת הדברות שונות בהתאם לסוג המזיק הפולש. המדבירים שלנו מבצעים הדברה בריסוס נגד תיקנים, הדברה בג'ל נגד חרקים שונים ומתמחים בעבודה עם החומרים והציוד החדישים והיעילים ביותר בשוק. בהמשך המאמר נספר לכם על כמה מהעבודות האחרונות שלנו בעיר ונפרט על כמה מהמזיקים הנפוצים ביותר בקרית ביאליק.  המשיכו לקרוא >>

תוכן עניינים:
הדברה בקרית ביאליק

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברה ירוקה משולבת בקרית ביאליק – לתיקנים ונמלים אין סיכוי נגדנו!

גם בקרית ביאליק, חברת אילנית הדברות מתמקדת בהדברה ירוקה משולבת נגד תיקנים ונמלים, שבה משתלבים שימוש בחומרים טבעיים ושיטות ידידותיות יותר לסביבה באישור המשרד להגנת הסביבה. המטרה היא לשמור עד כמה שניתן איכות הסביבה ולמנוע נזקים לשאר בעלי החיים ובני האדם. כל מוצרי ההדברה הירוקה בקרית ביאליק שאנו משתמשים בהם עוברו בדיקות תקן ישראלי.

בחברת אילנית הדברות, אנו מתמקדים בהספקת שירותי הדברה ירוקה משולבת ויעילה נגד תיקנים ונמלים. באמצעות שיטות מכניות וכימיות מתקדמות, אנו מבצעים הדברה המבוססת על חומרים המיוצרים בצורה אקולוגית, אם שימוש פחות ככל הניתן ברעלים המסוכנים לאדם ולסביבה.

אנו מציעים אחריות לשנה שלמה לאחר ביצוע ההדברה, בין אם היא בחורף, בקיץ או באביב. במקרה של חזרתם של החקרים, אנו נחזור לביצוע ההדברה בלא עלות נוספת. ההדברה הירוקה המשולבת שלנו מצריכה פינוי קצר מהדירה, לשעה בלבד, ואינה משאירה ריח או סימנים לא נעימים.

בנוסף, אנו מציעים שימוש בפורמולציות כמו ג'ל או גרגירים ייעודיים, המספקות אפשרויות נוספות לביצוע ההדברה מבלי לצאת מהדירה או לסכן את בריאותכם.

מחיר הדברה ירוקה נגד תיקנים ונמלים לדירה 250-400₪

מחיר הדברה ירוקה לבית פרטי 400-700₪

מחיר הדברה לעסק בקרית ביאליק נע בין 300-450₪

הדברת פסוקאים בקרית ביאליק - שירות מקצועי לשמירה על הבית

קודם כל מי הם הפסוקאים?

הפסוקאים הם חרקים קטנים שאינם מהווים סכנה ישירה לבני האדם, אך הם יכולים לגרום נזק כלכלי לרכוש ולפריטים בבית. הם נמצאים בקליפות עץ, מתחת לסלעים, ובמשטחי עץ פסולת, ונוטים לפעול בכל הבית. הפסוקאים מתפתחים מביצים לבוגרים בערך תוך חודשיים.

בזמן הדברת פסוקאים בקרית ביאליק, יש למפות את המקומות הפוטנציאליים להצטברותם של הפסוקאים בבית, ולהשתמש בחומרי הדברה מתאימים. לרוב נשתמש בהדברה בריסוס חומר אורגני ידידותי לסביבה, אך ניתן להחליף לפיתרון מיקרו קפסולרי המשוחרר באיטיות ומספק הגנה לאורך זמן. בזמן ההדברה, נדרשת יציאה מהדירה לזמן מוגבל בלבד, ולאחר מכן ניתן לחזור ולתפקד רגיל בבית.

חשוב לזכור כי פסוקאים אוהבים מוצרים מן הטבע, כגון פרוות, משי, ונייר, ולכן טיפול מדוייק ויעיל מומלץ על מנת מנוע את התפשטותם בבית.

הדברת פסוקאים היא פעולה חיונית לשמירה על חפתי הערך שלכם כגון ציורים, ספרים ומעילים יקרים. אל תהססו לפנות לאילנית הדברות בהקדם כדי שנשלח אליכם מדביר מוסמך להדברת פסוקאים בצורה מקצועית ויעילה.

מחיר הדברת פסוקאים בקריית ביאליק 600₪

הדברה בקרית ביאליק
הדברה לעשבים
מדביר בקרית ביאליק

לכידת חולדות בקריית ביאליק

חברת אילנית הדברות מבצעת לכידת חולדות בקרית ביאליק בצורה מקצועית ויעילה. השימוש בשיטות הדברה ולכידה מתקדמות ובטכנולוגיה מתקדמת מבטיח שכל חולדה תיתפס ביעילות ובמהירות. לכידת חולדות דורשת מיומנות וחושים חדים במיוחד. הלוכד המיומן שלנו יעזור לכם לאתר את החולדה במהירות ויעילות ויבצע את לכידת החולדה בצורה מקצועית. הלוכד האלוף שלנו בעל שנים של ניסיון וכבר יודעת לזהות בקלות היכן המקומות האפקטיביים ביותר להצבת מלכודות וטיפול בבעיה. טיפול של לוכד חולדות מקצועי יגרום לכף שהלכידה תתבצע באופן מהיר ויעיל. זיהיתם גללים של חולדה? חושבים שיש לכם חולדה בבית פנו עלינו ונעזור לכם להיות בטוחים!

עלות לכידת חולדות בקרית ביאליק 450-700₪

עלות הדברת חולדות בקרית ביאליק 450-600₪

לכידת חולדה באסלה
לוכד חולדות ועכברים בקרית ביאליק

הדברת פשפשים - פתרון איכותי ויעיל במחיר הוגן ונוח!

חברת אילנית הדברות מציעה פתרונות מותאמים אישית ושירות אדיב ומקצועי בתחום הדברת הפשפשים. כאשר אתם בוחרים באנו אתם בוחרים במדביר מוסמך ובעל ניסיון שידע לפתור את בעיית הפשפשים בביתכם באופן מיטבי ויעיל.

לקוח שמשתמש בשירותי הדברת פשפשים של אילנית הדברות מקבל שירות מדוייק ומקצועי. לאחר ביצוע ההדברה, הלקוח מקבל טופס הנחיות מפורטות להתנהלות לאחר הטיפול.

הדברת פשפשים בקריאת בילאיק כוללת מספר שלבים חשובים:

– ריסוס החדר הנגוע בפשפשים

– טיפול בקיטור של המזרן והמיטה בחום גבוה

– הרתחת הבגדים על גבי המיטה בטמפרטורה של מעל 60 מעלות צלזיוס

– שאיבת החדר בצורה מיידית ויסודית בשימוש של שואב אבק מקצועי

מדביר מוסמך מטעם אילנית הדברות ישתמש אך ורק בחומרים ירוקים המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. כל הדברה מלווה באחריות מלאה בכתב על איכותה ועל יעילותה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

מקרי הדברה אחרונים שביצענו בקריית ביאליק

  • טרמיטים ברחוב קרן היסוד – כשהגענו לבית גילינו מתקפת טרמיטים קשה, בה הטרמיטים כבר בנו מושבה רצינית בתוך אחד ממשקופי הבית והחלו את דרכם לעבר המשקוף השני. היה ניתן לראות אותם ממלאים את החדר בחיפוש אחר מזון והמראה בהחלט לא היה קל לבעלי הבית. ביצענו הדברת טרמיטים בקידוח מתחת למרצפות, שיטה יעילה מאוד. ביצענו כמה חורים קטנים עד 6 מ"מ, הזרקנו את חומר ההדברה והתוצאות היו כמעט מיידיות. בסיום ההדברה סתמנו את החורים בצבע תואם למרצפות לשמירה על אסטטיות.

עלות הדברת טרמיטים בקרית ביאליק 1000-3000₪

  • עכבישים במחסן עסק ברחוב דגניה – בעל עסק הזעיק אותנו עקב פלישת עכבישים למחסן הנמצא מחות לעסק. העכבישים נהנו מתנאים אופטימאליים במחסן והיה ניתן לראות כמות כורים וביצים גדולה במיוחד. כאשר הגענו לביצוע הדברת עכבישים בעסק בקרית ביאליק  הופתענו לגלות עד כמה המחסן היה מלא. לאחר פינוי החפצים הצמודים לקירות ביצענו הדברת עכבישם בריסוס מקיף כל הקירות, הפאנלים והחריצים כדי לוודא ששום נקודה לא נשארת ללא מענה. בעל העסק יכול להיכנס כבר לאחר שעה למחסן ולאחר כמה ימים שלח לנו תמונות של מחסן נקי מעכבישם לגמרי – שמחנו לעזור!

עלות הדברת עכבישים בקרית ביאליק 350₪

  • הדברת תיקן גרמני ברחוב הגפן – ביצענו הדברה מקיפה הייעודית נגד התיקן הגרמני שכידוע דורש חומרי הדברה שונים משאר התיקנים. חשוב שהדברת תיקן גרמני תתבצע אך ורק על ידי מדביר מוסמך ומנוסה שידע את סדר הפעולות הנדרש לחיסול המלא של המזיק.
    זיהינו את מקומות הרבייה ונקודות המסתור הפוטנציאלים וביצענו בהם הדברה ייעודית נגד התיקן הגרמני בעזרת ג'ל.

עלות הדברה נגד התיקן הגרמני בקרית ביאליק 380₪

פינוי פגר ברחוב ברושים של חתול – הגענו בשעה 9 בבוקר לרחוב ברושים לאחר שחתול ביתי מת מזקנה , פינינו אותו לעיריה וגבינו תשלום בסך 350₪ 

צרו קשר– זמינות מהיום להיום

חברת אילנית הדברות מציעה לכם את הפתרון המושלם לצרכי ההדברה שלכם. מחירים הוגנים, ושילוב מושלם של יעילות ואמינות. אנו קשובים לצרכי הלקוח, ואנו מחויבים לשירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו איתנו קשר כעת כדי לקבל שירות איכותי, מהיר ויעיל

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

הדברה בקרית ביאליק ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat