להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברה בעמק חפר

פתרונות הדברה מקצועיים בעמק חפר

מועצת עמק חפר, השוכנת בלב אזור השרון, עומדת כרשות ייחודית בישראל, היחידה הנפרסת מהקו הירוק ועד לחופי הים התיכון. מועצה זו, המאופיינת במערך הישובים הכפריים המגוון שלה, מרחב עצום של אדמה המשתרע על 130,000 דונם , כשלכל קהילה יש אופי ומערכת דרישות ייחודיים משלה. בתוך כל השטח העשיר הזה של נופים וסגנונות חיים שונים, נותר נתון קבוע אחד: הצורך בפתרונות הדברה יעילים. ממש כאן נכנסת חברת אילנית הדברות לתמונה ומציעה לתושבי עמק חפר שירותי הדברה מקיפים נגד כל סוגי המזיקים.

אנו באילנית הדברות מבינים את האתגרים הייחודיים שמציבים המזיקים השונים באזור עמק חפר. בזכות צוות אנשי המקצוע המומחים שלנו, כולם בעלי ידע וניסיון רב, אנו מספקים פתרונות הדברה יסודיים ויעילים בפריסה ארצית.
אנחנו מעניקים שירות לכל ישובי עמק חפר החל מבת חפר ועד אחיטוב .

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
הדברה בעמק חפר

הדברת יקרונית התאנה

המטעים השופעים של עמק חפר הם גן עדן ליקרונית התאנה, שיכולה אם לא מטפלים בה במהירות להמיט הרס על התפוקה והפרנסה החקלאית.

יקרונית התאנה היא חיפושית גדולה שמגיעה לגודל בין 7-10 ס"מ, ובעלת נקודות אדומות על ראשה ומחושבים גדולים. ליקרונית התאנה מנדיבולות חזקות במיוחד היכולות לכרסם גזע של עץ בוגר.

כאשר מדובר בהדברת יקרונית התאנה, חשוב להבין את הצורך בשימוש בחומרים ייעודיים שלא יפגעו בתוצרת ובפרי. יש צורך לבצע הדברה בשיטה משולבת, כימית ומכאנית כדי להבטיח טיפול אפקטיבי ויעיל לאורך זמן.

המחיר להדברת יקרונית התאנה משתנה לפי מספר גורמים הכוללים את כמות העצים, גודלם וחומרת הבעיה. זכרו כי חברת הדברה מקצועית יכולה להציל עץ שלם, שיכול להחזיק עשורים ארוכים.

עלות הדברה ליקרונית התאנה בעמק חפר החל 350₪

הדברת פשפש המיטה

מעט דברים משבשים שנת לילה טובה כמו נוכחותם של פשפשי המיטה. המזיקים החמקמקים והזעירים האלו עלולים להתרבות במהירות בבתים ובבתי עסק, ולגרום לאי נוחות ותסכול רב. צוות אילנית הדברות משתמש בטכניקות הדברה מוכחות נגד פשפש המיטה, הכוללות:

הכנת החדר

ניקיון יסודי: התחלת תהליך ההדברה הינו בניקוי יסודי של רצפת האזור המיועד לטיפול ע"י הלקוח

פינוי ארון הבגדים: העברת כל הבגדים מהארונות לשקיות ניילון, על מנת להפחית את הסיכון של מעבר פשפשי המיטה לבגדים בזמן ההדברה.

כיבוס הבגדים: כיבוס לכל הבגדים שנמצאים בשקיות, מעל 60 מעלות או ייבוש במייבש בגדים לשעה. חשוב להחזיר את הבגדים לשקיות סגורות ולא להשאירם בארון.

ריקון שידות: ריקון כל השידות בחדר השינה והעברתם לשקיות פלסטיק.

הורדת וילונות ותמונות: הסרת כל תמונות ווילונות מן החדר, כדי לאפשר גישה נוחה לכל החריצים ולכל מקומות המסתור הפוטנציאלים.

ריקון ארגז המצעים: ריקון ארגז המצעים שמתחת למיטה.

הדברה באמצעות קיטור:

ביצוע הדברה ע"י קיטור עם מכשור מקצועי ומתקדם. הדברה תתבצע בכל אזורי החדר, כולל מזרונים, שטיחים, ארונות ושידות, על מנת להבטיח הסרת פשפשים מכל פינה וחריץ.

ריסוס חומר הדברה ייעודי:

לאחר תהליך הקיטור ניגש לרסס את האזור מטופל בחומר הדברה מקצועי וייעודי, המספקים תוצאות כבר מהרגע הראשון.

עלות הדברת פשפשי מיטה בעמק חפר החל 600₪

ביקורות והמלצות על מדביר מקצועי
לקוח מעולש

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת נמלים ונמלי האש – מה ההבדל?

נמלים אמנם קטנות בגודלן, אבל הן עלולות לגרום לבעיות גדולות לתושבי עמק חפר. מנמלים ביתיות נפוצות ועד נמלים אש אגרסיביות, לצוות המומחים שלנו יש את המומחיות לזהות ולבצע הדברה מקצועית נגד כל סוגי הנמלים.

הבדלים בין הדברת נמלים רגילות לנמלי אש

 

כשמדובר בהדברת נמלים, חשוב להבין את ההבדלים בין ההתמודדות עם נמלים רגילות לבין נמלי אש, כל אחת עם האתגרים והדרישות שלה. באילנות הדברות אנו מספקים שיטות מגוונות ויעילות להדברת נמלים, תוך התמקדות בבטיחות הלקוח והספקת פתרונות מקצועיים ויעילים.

הדברת נמלים רגילות:

 

  1. ריסוס באמצעות פירתרואידים:

 בשיטה זו, המדביר משתמש בחומרים מיוחדים המכילים פירתרואידים, שאינם מורגשים כמעט על ידי בני אדם ואינם פוגעים בסביבה. הריסוס נעשה בכל רחבי הבית, באמצעות מיכשור ריסוס מקצועי, וכולל אזורים בהם ידועה היכולת של הנמלים להתקיים, כגון המטבח, חדרי האמבטיה, סביב ארונות התקשורת והחשמל, ובחצר באורך השבילים ומסביב לבניינים.

  1. טיפול באזורים ממקודים בג'ל או גרגרי פיתיון:

נשים ג'ל או גרגרי פיתיון באזורים ספציפיים שבהם נראו הנמלים. כאשר הנמלים לוקחות את הפיתיון, הן מעבירות אותו לקן ומרעילות את כל הנמלים בו, כלומר גם את המלכה. חומרים אלו פועלים באופן רעיל עבור הנמלים בלבד, ללא סכנה לבני אדם או לבעלי חיים.

 

הדברת נמלי אש:

 

  1. שילוב של ריסוס וטיפול בג'ל או גרגרי פיתיון:

 כאשר מדובר בנמלי אש, הידועות ביכולתם לעקוץ מספר פעמים (והעקיצות כואבות במיוחד), נדרשת שיטת הדברה משולבת. זו כוללת ריסוס באמצעות פירתרואידים, כמו גם טיפול משולב עם ג'ל או גרגרי פיתיון. הריסוס מבוצע גם באזורים שבהם נמצאים הקנים, לשם קטילת כל הנמלים בתוך הקן.

 

  1. גרגרי פיתיון

 במקרים בהם אינו ידוע מדויק איפה ממוקם הקן או כשטיפולי הדברה בריסוס רגילים לא מספיקים, ניתן להשתמש בפיתיונות ייעודיים ולגרום לנמלי האש עצמן להרעיל את הקן מבפנים. פיתיונים אלו פועלים באופן איטי ויעיל, ואינם מסוכנים לבני אדם או לחיות.

 

כל שיטת הדברה נבחרת בהתאם לסוג הנמלים ולמידת גודל המושבה שכבר התפתחה בביתכם או בחצר.

עלות הדברת נמלים בעמק חפר החל 250₪ תלוי בגודל הבית 

עלות הדברת נמלי אש בעמק חפר החל 350₪ תלוי בגודל הבית והחצר 

הדברת ולכידת חולדות

חולדות מהוות מטרד נפוץ בסביבות עירוניות וכפריות כאחד, הן עלולות לעורר סיכונים בריאותיים ולגרום לנזקים ברכוש לתושבי עמק חפר. צוות ההדברה שלנו משתמש בשילוב של טכניקות לכידה והדברה כדי לנקות את הבית או העסק שלכם מחולדות לא רצויות. במידה מודבר בלכידת חולדות בעמק חפר אנו נדאג ללכוד אותן בדרך הומנית ולשחרר אותן הרחק מהיישוב, עם הבעיה דורשת הדברת חולדות מקצועית נדאג לעשות זאת באופן מבוקר תוך כדי הצבת מלכודות לכידה ופיזור רעלים במחילות או בתיבות האכלה מסביב לבניין או בית. חשוב מאוד לא לפזר רעל בתוך הבית על מנת שלא תתקעו עם פגר חולדה שאינכם יודעים היכן הוא.

עלות הדברת חולדות בעמק חפר  החל 400₪ תלוי בגודל האזור המיועד לטיפול 

עלות לכידת חולדה בעמק חפר 450-600₪ תלוי בשעת ההגעה .

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

חולדה צעירה
חולדה צעירה

הדברת עכבישים במחסנים ובתים

לרוב העכבישים אינם מסוכנים ואינם מהווים מטרד לבני האדם, אך לפעמים נוצר הצורך בהדברת עכבישים שהתרבו באופן לא פרופורציונלי במחסן בגינה או בבניין. קודם כל נדרש ניקוין יסודי של המחסן והבית על מנת לאפשר גישה טובה ונוחה כדי שהצוות שלנו יוכל לבצע הדברה בריסוס נגד עכבישים ולקבל תאוצות אפקטיביות. מדביר מוסמך מטעם אילנית הדברות יבצע ריסוס בהדברה ירוקה מיוחדת על כל הקירות, הפנלים, החריצים וגם על התקרה.

עלות הדברת עכבישם בעמק חפר החל 250₪ 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

לוכד עכברים בת"א
הדברה של גוקים בבור ביוב בבית פרטי בכפר ויטקין

הדברות נפוצות בעמק חפר

הדברה לא רעילה

הדברה לא רעילה

הדברה ירוקה

הדברה ירוקה

הדברה אורגנית

הדברה אורגנית

הדברה ביולוגית

הדברה ביולוגית

הדברה לעשבים

הדברה לעשבים

הדברת טרמיטים בעמק חפר

עם התיאבון גדול של הטרמטים לעצים ולתאית, הם מזמן הפכו לאיום שיש לקחת ברצינות. הצוות שלנו מספק שירותי הדברת טרמיטים בעמק חפר ובפריסה ארצית, תוך שימוש במגוון שיטות לטיפול במזיקים הללו.

אומנם אנחנו רואים כמות רבה של סיפורים מפחידים על נזקים שטרמיטים עשויים לגרום. אך יש פתרונות פשוטים ויעילים.

שלוש השיטות העיקריות הן: שיטח הקידוחים, שימוש בג'ל פיתיון ושיטת נמסיס החדשה. כל אחת מהן יכולה להתאים למקרה שונה.

שיטח הקידוח היא שימוש בחומר ייעודי שמוזרק לתוך הקירות והרצפות דרך חורים קטנטנים שלאחר מכן נאטמים. החומר פועל ביעילות גבוהה.

את הג'ל פועל נציב במקומות בהם אנו רואים מחילות טרמיטים, הן לוקחות את הג'ל לקן וכך הורגות את המושבה מבפנים.

בנוסף לשתי השיטות הללו, בשנים האחרונות נפוצה גם מערכת הנמסיס, שיטה חדשנית ללא קידוחים המנטרת ומחסלת את הטרמיטים ביעילות ולאורך זמן.

עלות הדברת טרמיטים בעמק חפר החל 400₪

הדברה לטרמיטים

הדברה ירוקה נגד ג'וקים

ההדברה הירוקה נגד ג'וקים היא גישה בטיחותית ובריאה יותר לסביבה שבה משתמשים בחומרים בעלי רעילות נמוכה מאוד לבני אדם ובעלי החיים. פעם הייתה נפוצה הדברה בכימיקלים קשים ומסוכנים, אך היא הובילה לנזקים לסביבה ולבריאות האדם. היום, יש פתרונות ירוקים הרבה יותר של הדברה נגד ג'וקים שבטוחה יותר לשימוש ועברה אישורים קפדניים של המשרד לאיכות הסביבה.

ההדברה הירוקה מאפשרת לנו להתמודד עם נגיעות ג'וקים באופן בטוח וידידותי לסביבה, שלא משאיר סימנים וריח לוואי ולא מסוכן גם כאשר יש בבית ילדים קטנים, נשים בהריון, חיות מחמד או אנשים עם רגישויות.

הדברה ירוקה בעמק חפר החל 250₪ 

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

סובלים ממזיקים? צרו קשר עוד היום עם אילנית הדברות

בכל הנוגע להדברה בטוחה בעמק חפר, סמכו על המומחים של אילנית הדברות שיעניקו לכם שירות מקצועי, אדיב ואמין. עם זמינות גבוהה וצוות מדבירים שמוכן תמיד לפעולה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לנקות את הבית או העסק שלכם ממזיקים לא רצויים. צרו קשר עוד היום כדי להתייעץ, לקבל הצעת מחיר או לזמין הדברה מקצועית ללא פשרות

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
ובעל תואר B.A לכלכלה ומנהל עסקים
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

הדברה בעמק חפר ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat