להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברה בבית דגן

אילנית הדברות – הדברת כל סוגי המזיקים בבית דגן

חברת אילנית הדברות, הממוקמת בלב בית דגן ברחוב טרומפלדור, משרתת את חברי הקהילה מזה עשרות שנים, ומספקת שירותי הדברה יסודיים, מקצועיים ובמחירים מעולים. המחויבות שלנו למצוינות,הניסיון העשיר בהתמודדות על כל סוגי המזיקים האפשריים יחד עם המסירות שלנו לשירות לקוחות מצוין, מייחדת אותנו כחברת ההדברה המובילה באזור.

אנו באילנית הדברות מאמינים שלכולם מגיעה גישה לשירותי הדברה מקצועיים ולכן תמצאו שאנו שומרים על תמחור משתלם המתאים לכל כיס. לכן אנו מציעים את שירותינו בכל הארץ במחירים שווים לכולם, ומבטיחים שלא משנה היכן אתם גרים, תוכלו ליהנות מהמומחיות שלנו מבלי לשבור את הכיס.

מדביר מוסמך

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

תוכן עניינים:
הדברה בבית דגן

נעים מאוד , אנחנו חברת הדברה מהיישוב !

נעים מאוד אנחנו ליאור וחיים אנחנו גרים ברחוב טרומפלדור כל החיים שלנו מעניקים שירותי הדברה מכל הסוגים לתושבי הישוב . 
כמובן בגלל הקרבה והמשפחתיות אתם תהנו מאיתנו מהנחה משמעותית להדברות בבית מכל הסוגים והכי חשוב שירות אישי הוגן וחייכני 🙂 

ביקורת בפייסבוק עלינו
לקוח מנקודת חן

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברת צרעות מקצועית בבית דגן

קן צרעות ליד הבית בהחלט מהווה מטרד, וגם איום הן על הרכוש והן על הבטיחות של האנשים ובעלי החיים בקרבת מקום. המפתח להדברת צרעות יעילה בבית דגן טמון בחיסול הקן והמלכה, ובכך שיבוש היכולת של המושבה להתקיים.

המדבירים המומחים שלנו באילנית הדברה עברו הכשרה לאיתור והשמדת קני צרעות בדיוק ויעילות. אנו סורקים את השטח כדי לאתר את מיקומו של הקן, בין אם הוא מוסתר בחור בבטון, עץ או קן בוץ.

לאחר איתור, אנו משתמשים בחומר אבקת פרמטרול רב עוצמה המכיל 25% פרמטרין כדי לטפל בקן ביעילות. חומר זה מיוצר בישראל ומשאיר אחריו שאריות גבוהות מבלי להוות סכנה לבני אדם או לבעלי חיים. שיטת הריסוס החיצונית שלנו מבטיחה שאין צורך של דיירים לפנות את השטח במהלך הטיפול.

לקנים עם גישה נוחה יותר, אנו משתמשים בקצף מקצועי ומיוחד להדברת צרעות. קצף זה מרוסס ישירות על הקן, מה שהופך את כל הצרעות לחסרות תנועה ולא מסוגלות לעוף, מה שבסופו של דבר מוביל למותם.

חשוב שלא לנסות להסיר את קן הצרעות בכוחות עצמכם מכיוון שפעולה זאת הינה חסרת אחריות ויכולה להיגרם בפציעות חמורות.

מחיר להדברת צרעות בבית דגן 350-600₪

לכידה מקצועית של עכברים וחולדות בבית דגן

מכרסמים כמו עכברים וחולדות עלולים להוביל להרס רב בבתים ובדירות, לגרום נזק לרכוש ואף להוות סיכון בריאותי לדיירים. אנו באילנית הדברות מתמחים בלכידה והרחקה של עכברים וחולדות בבית דגן בשיטות יעילות.

צוות המדבירים המומחים שלנו משתמש במגוון טכניקות, כולל פיתיונות, לכידה והרחקה, כדי להיפטר בצורה בטוחה ויעילה מההכרסמים שפלשו לביתכם. אנו מציעים גם בדיקות מקיפות כדי לזהות ולאטום נקודות כניסה, ולמנוע חזרה עתידיות של החולדות לביתכם.

עלות לכידת חולדות ועכברים בבית דגן 350-800₪תלווי בשעה ומורכבות הבעיה 

לוכד עכברים בת"א

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

הדברה ירוקה נגד ג'וקים ונמלים - הגנה על הבית והמשפחה שלכם במינימום סיכון

ג'וקים ונמלים הם מזיקים ביתיים נפוצים במיוחד, תושבי בית דגן יעידו שהמזיקים הללו יכולים להוות מטרד גדול לבני אדם וחיות מחמד כאחד. שיטות הדברה מסורתיות כוללות לרוב שימוש בכימיקלים קשים העלולים להזיק לסביבה ועלולים להיות רעילים לבני אדם. אך אנו באילנית הדברות מתמחים בפתרונות הדברה ירוקה נגד ג'וקים ונמלים (ומזיקים נוספים) באופן בטוח יותר למשפחתכם ולסביבה. באמצעות שימוש בחומרי הדברה בריסוס וג'ל מיוחד, בחומרים שעברו אישורים ובדיקות קפדניות מטעם למשרד להגנת הסביבה, אנו ממגרים ביעילות נגיעות תיקנים ונמלים מבלי לפגוע בבריאותכם, ללא הצורך לצאת מהבית לזמן ממושך וללא השארת ריח וסימנים.

עלות הדברה נגד ג'וקים בבית דגן 300

עלות הדברה ירוקה נגד נמלים בבית דגן החל 250

עלות הדברה לבית פרטי 350-500

קן נמלים

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

מדביר ג'וקים

הדברת טרמיטים יסודית בבית דגן – שמים להם סוף באופן מקצועי ובמחיר משתלם

הטרמיטים ידועים בגרימת נזק רב לבתים ולבניינים, ולעתים קרובות הדיירים כלל לא שמים לב אליהם עד שכבר מאוחר מדי. אנו באילנית הדברות מציעים מגוון שירותי הדברת טרמיטים בשיטות מוכחות ויעילות, בהתאמה לגודל הבעיה והבטחת חיסול יסודי של המושבה.

המדבירים המקצועיים שלנו מבצעים בדיקה יסודיות לאיתור נגיעות טרמיטים ולהערכת היקף הנזק. לאחר מכן, אנו מפתחים תכנית טיפול מותאמת אישית יחד אתכם, המותאמת לצרכים הספציפיים שלכם, לגודל ההדברה ולזן הטרמיטים הפולש.

ישנן כמה דרכים להדברת טרמיטים ביניהן:

שיטת נמסיס חדשנית

 שיטה היא בעצם באמצעות הצבה של תחנות האכלה המכילות פיתיון רעיל המכיל מעכב קיטין שמונע מהטרמיטים להשיל את עורם ולגדול, אותו לוקחים הטרמיטים לקן ובכך משמידים אותו מבפנים. בנוסף מערכת הנמסיס מורכבת גם מתחת ניטור המכילה עץ מיוחד שמאפשר לנו לדעת עם נמצאים טרמיטים נוספים באזור ו ומאפשר מעקב אחר הימצאות טרמיטים לאחר ההדברה.

הדברת טרמיטים בבית דגן בשיטת נמסיס ללא קידוח החל 1200 ש"ח

שיטת הקידוחים הקלאסית

 שיטה זו כוללת החדרת חומר הדברה רעיל לקרקע  בעזרת קדיחת חורים קטנטנים מחוץ לבית ומתחת למרצפות בתוך הבית. המעטפת שנוצרת מאפשרת לחומר ההדברה העוצמתי להשפיע על טרמיטים בשטחים החיצוניים והפנימיים של הבית, ומחסלת אותם במהירות. שיטה זו גם היא מספקת הגנה מפלישה חוזרת של מטרמיטים בעתיד.

הדברת טרמיטים בבית דגן בשיטת הקידוחים  החל 25 ש"ח למטר 

הדברות נפוצות בבית דגן

הדברת רימות

הדברת רימות

הדברה ליתוש עש

הדברה ליתוש עש

הדברה לחיפושית הקמח

הדברה לחיפושית הקמח

הדברה ליתושים

הדברה ליתושים

פינוי פגר

פינוי פגר

הדברת פשפש המיטה באופן יסודי בבית דגן

פשפש המיטה הוא בעיה נפוצה בבתים ובמלונות, הגורמת לאי נוחות וירידה באיכות החיים של דיירי הבית הסובלים. אנו באילנית הדברות מספקים שירות הדברה יסודי נגד פשפשי מיטה כדי להיפטר מביתכם מהמזיקים המתמשכים הללו.

המדבירים שלנו כבר מנוסים בהתמודדות עם פשפשי המיטה הקטנים והמעיקים הללו, ואנו נוקטים בגישה רב-שלבית מוכחת להדברת פשפש המיטה, הכוללת בדיקה יסודית, הכנת החלל להדברה, טיפולים ממוקד בקיטור והדברה בריסוס למניעת הישרדות פריטים הצליחו למצוא מסתור בזמן הקיטור. שילוב השיטות בצורה נכונה מבטיח חיסול יעיל של מושבת פשפשי המיטה אשר התפתחה בביתכם.

עלות הדברת פשפשי מיטה בבית דגן החל  1200₪

מחפשים שירות מקצועי ומצוין? חברת אילנית הדברות היא כתובת שלכם

אנחנו באילנית הדברה מתגאים במקצועיות, באדיבות ובאמינות שבנינו לאורך השנים עם קהל הלקוחות הנאמן שלנו. צוות המדבירים המומחים שלנו בעלי הסמכה מלאה ומצוידים בחומרי ההדברה המתקדמים בעלי תו תקן מחמיר וציוד ההדברה החדיש והעדכני ביותר המאפשר לנו לטפל בכל צרכי ההדברה שלכם, תוך מתן שירות מהיר ויעיל ובשביעות רצון הלקוח.

לא משנה עם איזה מזיק מצאתם את עצמכם מתמודדים, צרעות, מכרסמים, תיקנים, נמלים, או כל מזיק אחר, אתם יכולים לסמוך על אילנית הדברות שתספק לכם תוצאות יעילות. צרו איתנו קשר עוד היום ואנו נדאג להחזיר לכם את הבטחון לביתכם, בבית דגן ומחוצה לה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
ובעל תואר B.A לכלכלה ומנהל עסקים
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

הדברה בבית דגן ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat