להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברה בבאר יעקב

שירותי הדברה מקצועיים ע"י מדביר מוסמך לתושבי באר יעקב והסביבה

תוכן עניינים:
הדברה בבאר יעקוב​

מדביר מוסמך

מחפשים מדביר בבאר יעקב שזמין מהיום להיום? חברת אילנית הדברות מעניקה שירותי הדברה למעלה מ 30 שנה ע"י צוות מדבירים מוסמך ומקצועי לפתרון כל בעיות המזיקים.
בעמוד זה נסקור כל שירותי ההדברה וסוגי המזיקים הנפוצים ביותר בבאר יעקב , עוד תמצאו כאן טיפים ונושאים חשובים שעליכם לדעת כשאתם מזמינים מדביר אליכם הביתה בבאר יעקב!

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

שירותי הדברה ירוקה בבאר יעקב

הדברה בדירות בבאר יעקוב או בבתים פרטיים היא תהליך מרתק שדורש את בחירת השיטה הנכונה בהתאם למזיקים המצויים. כדי להבטיח תוצאות מרביות וטיפול בטוח, על הלקוח לבחור בשיטת טיפול המתאימה לסוג המזיקים בדירה.

ישנן מספר שיטות פעולה כנגד הדברת מזיקים, כך שלכל סוג מזיק יש את השיטות המותאמות לו. לפני ביצוע הדברה לדירה, המומלץ הוא להתייעץ איתנו ואנו נספק הצעות ונמליץ על השיטה המושלמת עבורכם.

לדוגמה, במקרה של הדברה במסעדות, ייתכן ונעדיף שימוש בפיתיונות ג'ל שאינם מזיקים למזון, בלקוחות או בשטחי העסק. אך כאשר מדובר בהדברה לדירת 3 חדרים בבאר יעקב , נשקול שימוש בריסוס לבית עם חומר בעל LD50 נמוך, תוצרת ישראל ובהתאם לתקן ישראלי, ובלי להשאיר ריח חריף ולא נעים. יש לציין כי במקרה זה, תצטרכו לצאת מהדירה לשעה בלבד, אבל אנו נבטיח לכם בית נקי ממזיקים לאורך כל השנה!

ישנם לקוחות שחושבים כי הדברה היא כמו קסם שעובד כנגד כל סוגי המזיקים. אך לכל סוג מזיק יש את שיטת הטיפול המיועדת לו. ריסוס נגד נמלים יתבצע על הרצפה, וריסוס נגד עכבישים יתבצע על התקרה. לכן, חשוב קודם כל להבין איזה סוג מזיק נמצא בביתכם כדי שאנו נפעיל את הטיפול המתאים.

הדברה בבאר יעקב
מדביר בבאר יעקב מרסס בור ביוב
הדברה בבורות ביוב
מדביר בבאר יעקב מרסס בור ביוב

כיצד מתבצעת הדברה בדירות ועסקים בבאר יעקב ?

לקוחות רבים שפונים אלינו דורשים שהריסוס יהיה "הדברה ירוקה", מרבית הלקוחות אינם מבינים מה זה אומר בכלל?! הדברה ירוקה משמעותה הדברה תוך שישמו בחומרים ידידותיים לסביבה (חומרים שאושרו ע"י משרד הבריאות) בד"כ חומרים אלו ללא ריח וללא סימנים.

מבחינת הלקוח עליו לצאת מהדירה למשך שעה אחת בלבד לאחר הריסוס. לעומת זאת אם יש לכם בבית בעלי חיים ההמלצה היא להוציא את חיות המחמד מהבית למשך 8 שעות לפחות, היות והם בעלי חוש ריח מפותח מאוד (פי 8 מבני אדם).

הריסוס יתבצע בביתכם שבבאר יעקב על ידי מדביר מוסמך עם רישיון הדברה, אשר יסביר לכם מראש את התהליך ואת שיטת הטיפול שיבצע. בנוסף ישתמש אך ורק בחומרים מאושרים, נטולי ריח, ובטוחים לשימוש בדירה, שאינם מסוכנים לבני אדם ולבעלי חיים.

סוגי הדברה והרחקה של חולדות ועכברים בבאר יעקב

שירותי הדברת חולדות בבאר יעקב :

עכברים וחולדות נפוצים בבאר יעקב  ולכל אחד מהם שיטות טיפול מניעה ולכידה שונים זה מזה.

ההדברה נגד חולדות ועכברים מתבצעת באמצעות רעלים מסוג רטרים פסטה, הכוללים ברודיפאקום, נוגד קרישה שהאנטידוט שלו הוא ויטמין K. הרעלים מכילים דגנים, חומרי משיכה, מנגנון השהייה וחומר מר כמנגנון בטיחות. אנו נציב את הרעלים בתיבות ייעודיות במקומות מבוקרים ומחוץ לבית, כך שהחולדות והעכברים ימותו מחוץ למקום המגורים.

הפעולה אינה דורשת יציאה מהדירה, נבדקת על ידינו באופן קפדני ולא פוגעת בבני אדם או בבעלי חיים אחרים. אף שיש לקוחות רבים התוהים אם עם הזמן יתגלו גופות של חולדות מפוזרות בחצר, בפועל, הן נוטות למות במקומות מסתור שאינם גלויים כגון המחילות שלהן.

הרעלים מוצבים בתיבות אכלה ייעודיות עם תקן, המגנות על הרעלים מפני בעלי חיים אחרים ומתנאי הסביבה, כמו גשמים ושמש.

מחיר ההדברה לחולדות ועכברים בבאר יעקב תלוי בגודל אזור ההדברה ונעות בין 300₪ ל-800₪.

שירותי לכידת חולדות ועכברים בבאר יעקב :

בישראל קיימים 2 סוגים שונים של חולדות. חולדות החוף, המעדיפות להתגורר בערים ליד הים ולנוע במערכת הביוב, המשמשת כמסלול נפלא שלהן להגעה לכל אזור בעיר.

הסוג השני הוא חולדות מצויות שמעדיפות בדרך כלל להיות בגגות ועצים, אך לרוב מתגוררות במחילות בקרקע. לוכד חולדות מוסמך יגיע לביתכם בבאר יעקב וינסה ללכוד את החולדות באמצעות כפפות מקצועיות המגינות עליו מנשיכות.

אם הלוכד לא יצליח ללכוד את החולדה, יציב מלכודות מקצועיות עם חומרי משיכה שישמשו ללכידת כל החולדות והעכברים בדירה. בנוסף, יוצב רעלים מחוץ לדירה במקרה הצורך. כלומר, אנו מתחייבים לפתור את בעיית המזיקים שלכם ב- 100%.

הדברה לטרמיטים בבאר יעקב

הטרמיטים בישראל התפזרו לכל עיר ולכל שכונה והגיעו גם לבאר יעקב . הלחות הגבוהה באזור המרכז משמשת כתנאי אופטימלי לקיומם. האם קיימים טרמיטים בבאר יעקב ? התשובה היא כן! בדרך כלל הטרמיטים בונים קן מתחת למרצפות, בעצים רקובים או מתים, ואף משקופי קיר. הטרמיטים אוכלים את העץ, המכיל תאית, ובונים את הקן באמצעות הרוק שהם מפרישים והחול שיוצא מהקיר או הרצפה.

סימני טרמיטים כוללים תעלות בוץ, סימני כנפיים, חורים בעץ, וניתן לראות את הטרמיטים עצמם.

שיטות להדברת טרמיטים בבאר יעקב:

מעבר לשיטת הקידוחים הרגילה, שמבוצעת על ידי קידוחים בקוטר 4 מ"מ מסביב לדירה במקומות אסטרטגיים ומסתיימת באטימה מקצועית, נעשית שיטה חדשנית בשם NEMSIS. בשיטה זו, מקבעים על מוקד הפעילות של הטרמיטים קופסא המכילה גרגירי פיתיון שהפועלים לוקחים לקן ומרעילים את כל הקן בזמן קצר.

חשוב מאוד להתייעץ איתנו לפני הזמנת מדביר או בחירת השיטה העדיפה כי לכל בית יש שיטה מתאימה ..

  • מחיר הדברת טרמיטים ללא קידוח NEMSIS  נע בין 1200₪ ל-4000₪.
  • מחיר הדברת טרמיטים עם קידוח  נע בין 20-35 ש"ח למטר.
הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס החדשה

הדברת פרעושים בבאר יעקב

לדירתכם יכולים להגיע הפרעושים במגוון דרכים, כגון המקום שבו חתולה החליטה להמליט, במחסן, בחצר, או כאשר קולר או תכשיר נגד פרעושים של כלבכם הפסיק לעבוד והם הביאו אותם יחד איתם. הטיפול בפרעושים יתבצע באמצעות חומר מסוג ברקת, שכולל IGR לקטילת הביצים.

הריסוס נגד פרעושים יתבצע על פני כל שטח הרצפה, בשיטת שטיפה, כי אי אפשר לדעת בדיוק איפה נמצאים הפרעושים והביצים. אנו מעניקים אחריות מלאה עד לפתרון הבעיה, ולא יהיה תוספת תשלום על הגעה נוספת.

  • מחיר הדברת פרעושים בבאר יעקב נעה בין 300₪ ל-700₪, תלוי בגודל האזור המודבר.

הדברת מזיקים ידידותית לסביבה בבאר יעקב

אם אינכם אם יודעים עבור אילו מזיקים אתם רוצים לבצע הדברה בביתכם, אנו ממליצים לפנות אלינו לייעוץ. ניתן כמובן לבצע הדברה רק כאשר כבר רואים בפועל חרקים בבית. אך למרות זאת, ישנם אנשים שנרתעים רק מהמחשבה על חרקים ומעדיפים להימנע מהמגע איתם, ולכן מומלץ לבצע הדברת מנע נגד  מזיקים פעם בשנה כדי להבטיח שבמקרה שיגיע חרק לדירה, הוא ימצא את סופו מיד בעזרת חומר ההדברה.

הדברה רגילה נגד ג'וקים יכולה להבטיח שכל ג'וק שיכנס לדירה יגע בחומר וימות תוך זמן קצר, אך אין לה השפעה על כניסתם לדירה.

דברה לעסקים

הדברת פשפשי מיטה בבאר יעקב

פשפשי מיטה הם חרקים קטנטנים בצבע חום אדמדם שסופגים דם, פעילים לילה ומתחבאים במשך היום. הם מתחבאים במקומות נסתרים, כמו בתוך המזרון, בברגים של המיטה, במנורות ובחריצים בקיר. פשפשים יכולים להגיע למקומות לא צפויים, כגון פילטר של מזגן. פשפשי המיטה קטנים מספיק כדי שיכלו להסתתר בכל מקום ולעקוץ אחת ל-3 ימים לאחר מציצת דם. לאחר מכן, הם חוזרים למקומם ומתחילים לעכל את החלבונים שנצפים בדם במשך 48-72 שעות.

ההדברה לפשפשים תתבצע על ידי מדביר מקצועי שינחה אתכם איך להכין את הדירה בצורה יסודית. לאחר מכן, יתבצע קיטור בטמפרטורה של 200 מעלות, שישמש לכלי להדברת פשפשים יעילה. את הפעולה נשלים גם בפעולה של הדברה נוספת שתבטיח שגם אם ישנם פשפשים שלא נפגעו בתהליך הקיטור, הם ימותו כתוצאה מההדברה. יש שנת אחריות על הדברה או עד שהבעיה תיפתר לחלוטין.

  • מחיר ההדברה לפשפשים בבאר יעקב נע בין 500-1200 ש"ח לחדר בודד.
איך הפשפשים מגיעים אליכם הביתה

הדברת צרעות ודבורים בבאר יעקב

צרעות ודבורים הינן חשובות ביותר לחיים ולטבע, שכן הן משתתפות בתהליכים ביולוגיים ובחידוש של צמחיה. בחיפושן אחר מזון הן עוזרות בהפצת זרעים ותורמות לאיבוק של צמחי מאכל ונוי. אף הן חשובות לאזורים פתוחים ואיכות הסביבה, אך לעיתים אנו נתקלים במקרים של הופעת קני צרעות או דבורים בבתים בבאר יעקב

כאשר ישנה בעיה של קן צרעות, מומלץ ליצור אתנו קשר, המדביר יגיע עם חליפה מקצועית והציוד המתאים לסילוק הקן. ישנה אחריות מלאה עד שהבעיה תיפתר לחלוטין.

מקרים של הדברות שביצענו ברחבי באר יעקב

אנחנו מדבירים שנים רבות את הקניון של באר יעקב עם מספר עסקים כמו : דומינו באר יעקב , פלאפל , שווארמה גני ילדים של שלי וכו' 
כמו כן אנחנו ביצענו הדברה לכל השכונה החדשה של הדיור למשתכן יחד עם החברות ניהול . 

  • הדברה לדירת 3 חדרים ברחוב שא נס – ביצענו הדברה ירוקה לדירה כנגד תיקנים ונמלים. נכנסנו לדירה ופשטנו את הפנלים בעזרת חומר מסוג דלתא סופר, חומר הדברה ללא ריח וללא סימנים. הלקוחות יכלו לשוב לדירה שלהם כעבור שעה בלבד.
  • לכידת חולדות בקיוסק ליד הקניון – ביצענו הדברה לקיוסק בשעה מאוחרת בערב. לאחר כשעה נראה משהו גדול רץ מתחת למקרר. לוכד החולדות המיומן שלנו הגיע והזיז את המקרר, מצא את החולדה ולכד אותה בשתי ידיו. לאחר ששחררנו את החולדה בשטחים הפתוחים, הלקוחות יכלו להמשיך בפעילותם באופן בטוח.
    הדברת רימות זבובים ברחוב הרב עוזיאל באר יעקב – ביקרנו ביחידת דיור בתוך בית פרטי ומצאנו את הבית מלא בתולעים לבנות לאחר שהדיירים שכחו לפנות את האשפה ונסעו לחו"ל. ביצענו הדברה נגד רימות שחיסלה את הרימות וגם את הביצים.
  • הדברת נמלי אש ברחוב אלות באר יעקב – ביצענו הדברה לנמלי אש לאחר שמשפחה ישבה בחצר וחלה להיעקץ מנמלים קטנות. ביצענו ריסוס ברחבי הבית וחצר ופיזרנו גרגירים גירית לחיסול את הנמלים שמתחת לפני הקרקע.
  • הדברת חיפושיות ברחוב הדקל באר יעקב – בדירה בת 3 חדרים חיפושיות טבק החלו לגור בתוך התבלינים. הטיפול כלל זריקת התבלינים הנגועים, הצבת מלכודת פרומון ללכידת חיפושיות בוגרות והדברה נוספת נגד חיפושית הטבק.
  • הדברה לדג הכסף בדירה ברחוב הדרור : ביצענו הדברה לדירה חדשה עם פרקט נגד דג הכסף וגוקים , לאחר ההדברה הלקוח יצא מהבית לשעה בלבד ולאחר מכן התנהלות רגילה מלבד שאסור לשטוף 48 שעות לתת לחומר להיספג בפארקט. 

הדברה לעכבישים בבאר יעקב

השליטה על עכבישים היא דבר חיוני לשמירה על סביבת מגורים בטוחה ונעימה. בעוד שהעכבישים משמשים כמניע לשליטה במזיקים אחרים, נוכחותם עשויה להיות מציקה ואף מסוכנת, במיוחד כאשר מדובר במינים ארסיים. כדי להתמודד בצורה יעילה עם העכבישים, חשוב להבין את ההתנהגות שלהם ואת מקומות המרכז של בתי הגידול שלהם.

אחת השיטות היעילות ביותר לשליטה בעכבישים היא למנוע את כניסתם לבתים ולמבנים. ניתן להשיג זאת על ידי איטום סדקים ורווחים בחלונות, דלתות וקירות, וגם על ידי התקנת מסכים על חלונות ופתחי אוורור. ניקוי ופינוי קבועים גם עוזרים להסתיר נקודות מסתור ולהפחית את נוכחותם של חרקים שעכבישים יכולים להתפרצות מהם.

במקרים שבהם כבר נראה עכבישים באזור מסוים, שירותי הדברה לעכבישים בבאר יעקב יכולים לספק פתרונות יעילים. אלה עשויים לכלול את הוצאת שאריות של כימיקלים חרקים באזורים מרכזיים, כגון פינות, חריצים ואזורים אחרים שבהם ניתן למצוא עכבישים. בנוסף, ניתן להשתמש במלכודות דביקות ודוחי עכבישים בצורה אסטרטגית כדי לתפוס ולמנוע את העכבישים.

חשוב לציין כי חלק ממיני העכבישים דורשים טיפול מיוחד. לכן, מומלץ להתייעץ עם חברת הדברה מקצועית כדי לוודא שאמצעי השליטה המתאימים מיושמים בצורה נכונה. עם בקרת עכבישים יעילה, ניתן ליהנות מסביבה נקיה מעכבישים תוך שמירה על איזון במערכת האקולוגית.

5 טיפים למניעת הופעת ממזיקים בביתכם

1. ניקיון יומיומי – שמירה על ניקיון בבית יכולה למזער את הסיכוי להגעת מזיקים. החרקים מגיעים לעסק ולבית בעקבות שאריות מזון על הריצפה או במבטח, לכן ניקיון יסודי יפחית משמעותית את הסיכוי לבואם.
 גיזום עצים – בערים צפופות כמו באר יעקב גיזום עצים בקרבת הבית או ליד בנייני המגורים יכולה למזער את האפשרות של חולדות לטפס לקומות הגבוהות ולהיכנס לדירה.

  1.  שפיכת אקונומיקה לביוב – השפכת אקונומיקה כנוזל בעל חומרים פעילים בפתחי הביוב תקטין את הפגישה עם תיקנים או יתוש עש.
  2. אחסון נכון של מוצרי מזון – חרקי מזון יכולים להשתחל דרך חורים קטנים לתוך אריזות המזון. אחסנו את מוצרי מזון היבשים בקופסאות עם סגירה הרמטית.
  3. איטום – תקפידו על איטום מלא של הבית. סתמו סדקים וחריצים והתקינו רשתות על החלונות. איטום וסגירה יעילים יסייעו למנוע כניסת מזיקים לתוך המרחב הביתי שלכם.

איך לבחור במדביר מומלץ מבאר יעקב

אם אתם מחפשים מדביר מומלץ בבאר יעקב, ויש לכם שאלות או בעיות ספציפיות בתחום ההדברה, חברת אילנית הדברות מציעה שירות ייעוץ ושיחה ללא עלות בוואטסאפ עם נציג מומחה בתחום, כדי לספק מידע והמלצות אישיות בנוגע לזיהוי מזיקים ולשיטות הדברה מתאימות.

אם ראיתם גללים או סימנים מוזרים, המלצתי היא לשלוח תמונה ברורה בוואטסאפ עם מטבע או עצם לידו, כך שנוכל לסייע בזיהוי המזיקים ולספק המלצות מתאימות לבעיה.

לחצו על הכפתור להמשך ותוכלו לדבר עם נציגינו בוואטס אפ.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

כמה עולה הדברה בבאר יעקב

כמו בכל תחום, גם בתחום ההדברה יש הבדלים במחירים. מדובר בהוצאת כסף על שירות שיש לו השפעה ישירה על בריאות ואיכות החיים שלכם, לכן חשוב לבחור באמינות ובמקצועיות.

לחברת אילנית הדברות, שנמצאת בתחום כבר 30 שנה, יש התחייבות למחירים הוגנים ולשירות מקצועי. אנו מציעים לכם להשתמש במחשבון הדברה שלנו כדי לקבל הערכה מהירה ושקולה של מחיר לטיפול הדברה בבאר יעקב:

  • מחירון –

השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי

עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למשפחת מדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445 

הדברה בבאר יעקב ⭐⭐⭐⭐⭐

רישיון הדברה
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat