להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

איך להיפטר מג'וקים

תוכן עניינים:
איך להיפטר מג'וקים ?

איך להיפטר מג'וקים אמריקאים (מקקים)?

השיטה הנפוצה ביותר היא אדמה דיאטומית באמצעות אדמה דיאטומית שמפזרים מסביב לכל הבית וכאשר הג'וקים נוגעים באבקה הלבנה הם מתייבשים ומתים לאחר כמה דקות.

השיטה השנייה שיעילה להרוג ג'וקים היא פיזור של חומצה בורית, בדומה לפיזור אדמה דיאטומית שהג'וקים צריכים להגיע במגע באופן ישירה עם החומר לאחר כמה דקות מערכת המעיים של הג'וקים נפגעים והם מתים.

אפשר להיפטר מג'וקים גם באמצעות שימוש באירוסולים ובכל התכשירים בתוארית ספריי שנמכרים לציבור הרחב אך חשוב להבין שהם חומרים שפועלים באופן אקוטי ובמגע ישיר ולא שארתיים לאורך זמן של יותר מ 10 דקות, אם ג'וק יעבור באותו אזור לאחר שהספריי התנדף לא יקרה לו כלום ולכן השיטה הטובה ביותר להיפטר מהג'וקים לתקופה ארוכה היא שימוש במדביר מוסמך שיגיע לבצע הדברת ג'וקים בצורה יסודית לכל הבית ללא סכנה לבני אדם או בעלי חיים.

איך להיפטר מג'וק גרמני?

הג'וק הגרמני פיתח בשנים האחרונות תנגודת למרבית חומרי ההדברה מקבוצת פירתרואידים ובנוסף על כך הוא שוכן באזורים שמאוד קשה לרסס כמו מנועים ומכונות, בשל כך כדי להיפטר מג'וק גרמני עליכם להזמין מדביר מוסמך שיבצע הדברה באמצעות ג'ל מקצועי, הג'ל מגיע כמו מזרק שהמדביר שם טיפות קטנות בכל רחבי המטבח ובעיקר באזורים חמימים ולחים.

לאחר כשבוע-שבועיים אפשר לראות שכל התיקנים ייעלמו וימותו.

הדברת ג'וקים בביוב

מתי כדאי לרסס נגד ג'וקים?

הפעילות השנתית של התיקן האמריקאי מתחילה בערך בחודשים מרץ אפריל ונמשכת עד דצמבר ינואר, התיקן הגרמני לעומתו פעיל למשך כל השנה כי הוא מצוי בתוך המטבחים בתוך המנועים החמימים.

האם ג'וק מסוכן?

הג'וקים לא תוקפים בני אדם ולא יפגעו בכם אך הסכנה הממשית בג'וקים זה שהם מעבירי מחלות, הג'וקים מצויים בסביבה מלאה בחיידקים ווירוסים והם יכולים להעביר אליכם באמצעות הגללים או במגע ישיר עם המזון מחלות כמו סלמונלה, סחרחורות, חולשה, כאבי ראש וכו'.

מעבר להעברת המחלות הג'וקים לא מסוכנים ולא עוקצים או נושכים בני אדם.

ג'וקים בתמי 4​

האם יש מקקים בחורף?

יש ג'וקים בחורף כמובן אך זה מאוד תלוי בסביבת המחייה שלהם, תיקן אמריקאי מצוי באזורי בורות ביוב אך הוא לא יכול לשרוד את הקור והגשמים בחודשי החורף ולכן רק בורות ביוב מקורים בבניינים יכולים להכיל ג'וקים, כמו כן התיקן הגרמני מצוי באזורים לחים וחמימים תמיד ולכן הוא פעיל לאורך כל השנה.

האם ג'וקים יכולים לצאת מהמזגן?

בהחלט, יש לנו המון סרטונים של לקוחות ששלחו לנו איך הג'וקים יוצאים פשוט מהמזגן בחדר. התיקנים יכולים להגיע למזגן בשני אפשרויות: הג'וקים יכולים לעלות דרך הצינור הלבן של הניקוז שמחובר בדרך כלל לביוב ומשם הם עולים דרכו, לחילופין התיקנים יכולים להיכנס דרך החור של הצנרת שבקיר.

מתקינים רבים עושים חור גדול מדי בקיר שהם מתקינים את המזגן כדי לחבר את הצנרת למנוע החיצוני. לפעמים הג'וקים פשוט נכנסים דרך החור בקיר ונכנסים לתוך המזגן, מומלץ לבצע הדברת ג'וקים למזגן בצורה ירוקה עם ג'ל פתיון או לחילופין לבצע ריסוס חיצוני בחור ובביובים.

איך להרוג מקק?

השיטה הטובה ביותר היא כמובן לקחת כפכף ולהטיח בו, השיטה מאוד נפוצה ומאוד מוכרת כמעט אצל כולם אך הרוב הגדול פשוט מעדיף להזמין חברת הדברה מקצועית שתבצע הדברה ירוקה בדירה ללא ריח עם יציאה לשעה בלבד עד שהחומר מתייבש.

לאחר ההדברה אתם תהנו משקט מג'וקים בבית לפחות לשנה, אם אתם גרים בבניין מתוחזק ואתם מקפידים על ניקיון בדירה ההדברה יכולה להחזיק לכם גם 5 שנים.

האם ג'וקים נמשכים לאור?

התיקן האמריקאי והתיקן הגרמני פעילי לילה ופחות נמשכים לאור ככה שאפשר להבין שהתיקנים ממש לא נמשכים לאור, יש המון חרקים שאכן נמשכים לתאורה מסויימת כמו לדוגמא חומייני שמאוד נמשך לתאורה לבנה או יתושים שמאוד נמשכים לתאורה סגולה UV אך לעומתם התיקנים גם הגרמני וגם האמריקאי מעדיפים חושך מוחלט.

איפה הג'וקים מתחבאים?

הג'וקים יכולים להתחבא במגוון רחב של אזורים, אם מדובר בג'וק גרמני סביר להניח שהוא יסתתר אצלכם באזורי המטבח בסמוך למכשירי חשמל באזורים לחים וחמימים כמו מאחורי מקרר, במנוע של תמי 4, של המיקרוגל, המנוע של מכונות השתייה  תנו, מתחת לשיש וכו'.

אם מדובר בתיקן אמריקאי המקק הגדול הם ידועים באהבתם לאזורים לחים כמו מקלחות ומטבחים, הג'וק האמריקאי לרוב יסתתר מאחורי האסלה בשירותים, מתחת לכיור במטבח או מתחת לכיור במקלחת.

איך למצוא ג'וק שנעלם?

לפעמים אתם תראו ג'וק שהגיע מבחוץ דרך החלונות או דרך הצנרת, התעופף לתוך הדירה והתחיל לרוץ מהר ולפתע נעלם.

במידה וביצעתם אצלנו הדברה לבית אתם יכולים להיות רגועים כי בעוד כמה דקות הג'וק אכן התהפך על הגב וימות אך אם לא ביצעתם הדברה נגד ג'וקים לבית אתם יכולים למצוא אותו על ידי חיפוש עם פנס או לחילופין להניח במרכז החדר צלחת עם חומץ בלסמי מעורבב עם מעט מים בערך כפית חומץ על כל כוס מים ולהמתין לראות אם התיקן יגיע.

מדביר ממליץ – איך להיפטר מהג'וקים במהירות לטווח ארוך

ג'וקים זה החרקים הכי נפוצים אחרי הנמלים במיוחד בישראל, מאוד קשה להיפטר מהג'וקים לבד ללא מדביר לאורך זמן.
כאשר מדביר מקצועי מאילנית הדברות מגיע אליכם לדירה הוא יציג בפניכם רישיון הדברה בתוקף, לאחר מכן הוא יכין את החומרים שכולם אצלנו בחברה מיוצרים כחול לבן עם תקן וכמובן ללא ריח.

המדביר ירסס את כל הבית שלכם נגד ג'וקים ונמלים יחד על הפנלים צמוד לקירות ובכל מקום שיכול להוות חממה למזיקים כמו בורות ביוב. הדברה לג'וקים איננה מסוכנת ואנחנו משתמשים בחומרים מקבוצת הפירתרואידים שהם ידועים ברעילות נמוכה ביותר לאדם.

כמה עולה הדברה לג'וקים בבית?

למגיעים דרך מאמר זה הדברה לנמלים מתנה (אמרו לנו בשיחה שהגעתם דרך העמוד הזה)

  • הדברה לג'וקים לדירת 2 חדרים – 300 ₪
  • הדברה לג'וקים לדירת 3 חדרים – 330 ₪
  • הדברה לג'וקים לדירת 4 חדרים – 350 ₪
  • הדברה לג'וקים לדירת 5 חדרים – 400 ₪
  • הדברה לג'וקים למשרד – 350 ₪
  • הדברה לג'וקים לבניין עד 4 קומות – 400 ₪
  • הדברה לג'וקים לבית פרטי – 500 ₪
עמוד זה נכתב על ידי
ליאור זליקובסקי – מדביר מוסמך מספר היתר 2650 

המנהל של אילנית הדברות ודור שלישי למדבירים,
מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים.
רוצים להתייעץ איתי ? 
חייגו עכשיו 054-8849445

מידע נוסף על גו'וקים

חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat